Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-13
Wrocław: Dostawa (zakup) fabrycznie nowego (wcześniej nierejestrowanego) samochodu osobowego dla potrzeb Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
Numer ogłoszenia: 199254 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Izba Obrachunkowa we Wrocławiu , ul. Ofiar Oświęcimskich 5, 50-069 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7977610, 7977618, faks 0-71 7977640.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.rio.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa (zakup) fabrycznie nowego (wcześniej nierejestrowanego) samochodu osobowego dla potrzeb Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiany pojazd powinien spełniać następujące warunki techniczne: rok produkcji - 2012 lub 2011 liczba miejsc siedzących - minimum 5 nadwozie pięciodrzwiowe typu VAN silnik o zapłonie iskrowym na benzynę bezołowiową, turbodoładowany moc silnika: minimum 150 KM pojemność silnika: od 1390 cm3 do 1600 cm3 norma emisji spalin: Euro V skrzynia biegów: manualna 6 biegowa + bieg wsteczny rozstaw osi: minimum 2850 mm poduszki powietrzne: minimum 7 w tym: poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, boczne kurtyny powietrzne oraz poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy układ zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania z elektronicznym rozdziałem siły hamowania układ wspomagania nagłego hamowania elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy światła bi-ksenonowe przednie światła przeciwmgielne światła awaryjnego hamowania światła do jazdy dziennej automatycznie włączane światła wspomaganie kierownicy kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach elektrycznie sterowane szyby drzwi przednich i tylnych klimatyzacja z automatyczną regulacją temperatury: minimum dwustrefowa komputer pokładowy elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne lusterko wewnętrzne wsteczne fotochromatyczne (samoczynnie ściemniające) wycieraczki przedniej szyby z czujnikiem deszczu wycieraczka tylnej szyby z przerywanym trybem pracy fotele 2 rzędu - trzy indywidualne fotele gniazda zasilania 12V: minimum 2 zaczepy do mocowania bagażu w części bagażowej roleta zasłaniająca przestrzeń bagażową za drugim rzędem siedzeń centralny zamek sterowany pilotem tempomat radio CD/MP3 z bluetooth obręcze kół aluminiowe: minimum 17 calowe autoalarm czujniki parkowania z przodu i z tyłu dodatkowo przyciemniane szyby w tylnej części pojazdu lakier metalizowany gwarancja na samochód: minimum 2 lata.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają wymagania art. 22 ustawy o Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.rio.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 50-069 Wrocław, ul. Ofiar Oświęcimskich 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 09:00, miejsce: 50-069 Wrocław ul. Ofiar Oświęcimskich 5 (Sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO (2 ZADANIA)
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup samochodu osobowego (mikrobus 9-osobowy) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy w Wolbromiu"
- "Dostawa nowego busa do przewozu osób niepełnosprawnych"
- "Zakup samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Augustowie"
- "Zakup i dostawa samochodu osobowego typu Bus 9-cio osobowy dla Urzędu Miasta i Gminy w Pobiedziskach"
- Zakup siedmioosobowego samochodu dostawczego typu furgon - brygadowy na potrzeby Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Sulęcinie
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu typu SUV dla Geotermii Uniejów im. Stanisława Olasa Sp. z o. o."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.