Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Poznań: DOSTAWA APARATURY I ZESTAWÓW NARZĘDZI
(ZADANIA OD 1 DO 4)
Numer ogłoszenia: 199269 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, fax 061 8779517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA APARATURY I ZESTAWÓW NARZĘDZI (ZADANIA OD 1 DO 4).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury i zestawów narzędzi (zadania: 1 - 4), przeprowadzenie testów sprawności sprzętu i przeszkolenie personelu w zakresie właściwej obsługi (dotyczy aparatury). Zadanie 1: Nóż elektryczny z elektrodą bipolarną - diatermia chirurgiczna szt. 1, Zadanie 2: Zestaw narzędzi do endoprotezoplastyki, Zadanie 3: Szyny do ćwiczeń - ortopedyczne szt. 3, Stabilizator stawu kolanowego (orteza) szt. 2 Zadanie 4: Pompy infuzyjne przepływowe szt. 2, Pompy 1-strzykawkowe szt. 8, Aparat do oddychania Ambu - kpl. 2, Żelowe okłady chłodząco - rozgrzewające szt. 40 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.15.77.00 - Worki ambu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.77.00 - Worki ambu Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, 1.6. spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. VI SIWZ Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia -niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 1.3. Zaakceptowany projekt umowy stanowiący - załącznik nr 3 do SIWZ. 1.4. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. 1.5. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia wraz z opisem i dokumentacją zawierającą dane techniczne, parametry, opis działania i obsługi (w języku polskim), karty katalogowe wyrobów ze zdjęciami lub rysunkami, karty i numer katalogowy narzędzi z opisem, których pozycji formularza cenowego dotyczą ( w języku polskim ) - z wykorzystaniem załącznika nr 5. 1.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.7. Dokumenty dopuszczające oferowaną aparaturę i narzędzia do użycia w placówkach publicznej służby zdrowia - zgodnie z obowiązującymi przepisami przytoczonymi w pkt. III.2. SIWZ, określone w załączniku nr 5. 1.8. Wykaz wykonanych co najmniej trzech dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ. Potwierdzeniem, że dostawy te wykonane zostały należycie będą załączone przez Wykonawcę dokumenty (Referencje), z których treści wynika ten fakt. 1.9. Oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 7, szczegółowe warunki gwarancji i serwisu. 2.0. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, Budynek Warsztatów pok. 21. Cena SIWZ wynosi 7, 60 zł. plus koszt wysyłki..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, pok.219..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Nóż elektryczny z elektrodą bipolarną - diatermia chirurgiczna szt. 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Nóż elektryczny z elektrodą bipolarną - diatermia chirurgiczna szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Zestaw narzędzi do endoprotezoplastyki,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Zestaw narzędzi do endoprotezoplastyki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Szyny do ćwiczeń - ortopedyczne szt. 3, Stabilizator stawu kolanowego (orteza) szt. 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Szyny do ćwiczeń - ortopedyczne szt. 3, Stabilizator stawu kolanowego (orteza) szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2, 33.18.32.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4: Pompy infuzyjne przepływowe szt. 2, Pompy 1-strzykawkowe szt. 8, Aparat do oddychania Ambu - kpl. 2, Żelowe okłady chłodząco - rozgrzewające szt. 40.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4: Pompy infuzyjne przepływowe szt. 2, Pompy 1-strzykawkowe szt. 8, Aparat do oddychania Ambu - kpl. 2, Żelowe okłady chłodząco - rozgrzewające szt. 40.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0, 33.15.77.00-2, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy leków wykorzystywanych w leczeniu pacjentów, materiałów opatrunkowych oraz jednorazowego sprzętu i asortymentu medycznego dla OLR"Pałac Kamieniec" sp. z o.o. sukcesywnie na okres 12 miesięcy
- Zakup zestawu napędu szybkoobrotowego wraz z uruchomieniem, dostawą i szkoleniem personelu (DFP.271.199.2024.EM)
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do artroskopii wraz z wyposażeniem oraz przeszkoleniem personelu w NOVUM - MED Sp. z o. o. w Więcborku
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.