eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa akcesoriów medycznych jednorazowego użytku oraz akcesoriów laboratoryjnych - 9 zadań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-18

Lublin: Dostawa akcesoriów medycznych jednorazowego użytku oraz akcesoriów laboratoryjnych - 9 zadań.
Numer ogłoszenia: 199270 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej , ul. Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7477511, faks 081 7478911.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów medycznych jednorazowego użytku oraz akcesoriów laboratoryjnych - 9 zadań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów medycznych jednorazowego użytku oraz akcesoriów laboratoryjnych - 9 zadań. Zadanie 1 - FARTUCHY FOLIOWE, CZEPKI, MAJTKI MEDYCZNE DO KOLONOSKOPII Zadanie 2 - RĘKAWY PAPIEROWO-FOLIOWE DO STERYLIZACJI, TESTY DO STERYLIZACJI Zadanie 3 - AKCESORIA DO EKG Zadanie 4 - SZKŁO LABORATORYJNE Zadanie 5 - RÓŻNE AKCESORIA MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Zadanie 6 - POJEMNIKI DO TRANSPORTU MATERIAŁU HISTOPATOLOGICZNEGO Zadanie 7 - WYROBY SANITARNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO MACERATORA MAC 1,2 ORAZ VERNE CARE 750 Zadanie 8 - WORKI ILEO, COLOSTOMIJNE, UROSTOMIJNE Zadanie 9 - ASORTYMENT DO CENTRALNEJ PRACOWNI CPLC.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1 Wykazanie się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawą sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartości nie mniejszej niż : 1.1.1.dla zadania 1 - 65 000,00 zł brutto; 1.1.2.dla zadania 2 - 15 000,00 zł brutto 1.1.3.dla zadania 3 - 19 000, 00 zł brutto 1.1.4.dla zadania 4 - 23 000,00 zł brutto 1.1.5.dla zadania 5 - 88 000, 00 zł brutto 1.1.6.dla zadania 6 - 15 000,00 zł brutto 1.1.7.dla zadania 7 - 9 000,00 zł brutto 1.1.8.dla zadania 8 - 5000,00 zł brutto 1.1.9.dla zadania 9 - 35 000,00 zł brutto 2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1 Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1.Wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku : 3.1.1.dla zadania 1 - 65 000,00 zł brutto; 3.1.2.dla zadania 2 - 15 000,00 zł brutto. 3.1.3.dla zadania 3 - 19 000,00 zł brutto 3.1.4.dla zadania 4 - 23 000,00 zł brutto 3.1.5.dla zadania 5 - 88 000,00 zł brutto 3.1.6.dla zadania 6 - 15 000,00 zł brutto 3.1.7.dla zadania 7 - 9 000,00 zł brutto 3.1.8.dla zadania 8 - 5 000, 00 zł brutto 3.1.9.dla zadania 9 - 35 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa te została wykonana należycie. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów opisanych w pkt. 2.1. należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 4.1.nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 5.1.Każdy wykonawca winien złożyć dokumenty wymagane w pkt. 2.1. niniejszej części specyfikacji. 5.2.Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez wykonawców. 6.Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cozl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, ul. Dr K. Jaczewskiego 7, 20 - 090 Lublin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, ul. Dr K. Jaczewskiego 7, 20 -090 Lublin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: FARTUCHY FOLIOWE, CZEPKI, MAJTKI MEDYCZNE DO KOLONOSKOPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FARTUCHY FOLIOWE, CZEPKI, MAJTKI MEDYCZNE DO KOLONOSKOPII.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RĘKAWY PAPIEROWO-FOLIOWE DO STERYLIZACJI, TESTY DO STERYLIZACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWY PAPIEROWO-FOLIOWE DO STERYLIZACJI, TESTY DO STERYLIZACJI.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: AKCESORIA DO EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKCESORIA DO EKG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SZKŁO LABORATORYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZKŁO LABORATORYJNE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: RÓŻNE AKCESORIA MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RÓŻNE AKCESORIA MEDYCZNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: POJEMNIKI DO TRANSPORTU MATERIAŁU HISTOPATOLOGICZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POJEMNIKI DO TRANSPORTU MATERIAŁU HISTOPATOLOGICZNEGO.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: WYROBY SANITARNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO MACERATORA MAC 1,2 ORAZ VERNE CARE 750.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WYROBY SANITARNE JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO MACERATORA MAC 1,2 ORAZ VERNE CARE 750.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WORKI ILEO, COLOSTOMIJNE, UROSTOMIJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WORKI ILEO, COLOSTOMIJNE, UROSTOMIJNE.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ASORTYMENT DO CENTRALNEJ PRACOWNI CPLC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ASORTYMENT DO CENTRALNEJ PRACOWNI CPLC.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.