Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-26
Grudziądz: Dostawa i montaż urządzeń i mebli laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 199313 - 2010; data zamieszczenia: 26.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4504901, faks (056) 4504934.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.grudziadz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż urządzeń i mebli laboratoryjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń i mebli laboratoryjnych wraz z montażem w budynku Laboratorium Centralnego przy ul. Skłodowiskiej-Curie w Grudziądzu oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonych urządzeń i mebli laboratoryjnych. Przeszkolenie pracowników odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, loco: Laboratorium Centralne, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9/11, 86-300 Grudziądz. Zamówienie podzielono na dwie części: CZĘŚĆ A - dostawa i montaż mebli laboratoryjnych CZEŚĆ B - dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych Zamawiający dopuszcza składanie ofert odrębnie na każdą z części zamówienia. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybraną przez siebie część zamówienia lub na obydwie części. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załącznik Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). a)Wymagania dodatkowe: Wykonawca dokona pomiarów mebli laboratoryjnych, w celu weryfikacji obmiarów zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. Termin wizyty w miejscu montażu mebli i weryfikacji obmiarów Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym przynajmniej na jeden dzień przed planowanym terminem wizyty. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przy dostawie dokumentację techniczno-ruchową (DTR) dla dygestoriów, czujnika przepływu powietrza, stołów i szafek na potwierdzenie zgodności oferowanych parametrów. Na każdy z wymaganych elementów Wykonawca powinien dołączyć do oferty następujące dokumenty:certyfikat jakości ISO serii 9001 w zakresie wykonawstwa mebli Laboratoryjnych. Producent powinien posiadać powyższy certyfikat jakości ISO serii 9001;atest PZH wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny w Warszawie dla dygestorium jako całego wyrobu;deklarację zgodności z PN EN 14175 w części 2, 3, 5, 6 wydane przez akredytowane laboratorium dla dygestorium, jako całego wyrobu; atest PZH wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny w Warszawie dla stołów laboratoryjnych jako całych wyrobów. b)Warunki dotyczące gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczone meble laboratoryjne oraz urządzenia laboratoryjne na okres minimum 36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Wraz z dostawą Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu karty gwarancyjne urządzeń laboratoryjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 38.00.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie muszą złożyć łącznie wszyscy Wykonawcy lub (w ich imieniu) ustanowiony przez nich pełnomocnik
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie muszą złożyć łącznie wszyscy Wykonawcy lub (w ich imieniu) ustanowiony przez nich pełnomocnik
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie muszą złożyć łącznie wszyscy Wykonawcy lub (w ich imieniu) ustanowiony przez nich pełnomocnik
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie muszą złożyć łącznie wszyscy Wykonawcy lub (w ich imieniu) ustanowiony przez nich pełnomocnik
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie muszą złożyć łącznie wszyscy Wykonawcy lub (w ich imieniu) ustanowiony przez nich pełnomocnik
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę - o ile nie wynika to z innych dokumentów dołączonych do oferty, przy czym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wodociagi.grudziadz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o. o., ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o. o., ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ A - dostawa i montaż mebli laboratoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem w budynku Laboratorium Centralnego przy ul. Skłodowiskiej-Curie w Grudziądzu oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonych mebli laboratoryjnych. Przeszkolenie pracowników odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, loco: Laboratorium Centralne, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9/11, 86-300 Grudziądz. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załącznik Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B - dostawa i montaż urządzeń laboratoryjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń laboratoryjnych wraz z montażem w budynku Laboratorium Centralnego przy ul. Skłodowiskiej-Curie w Grudziądzu oraz przeszkoleniem pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonych urządzeń laboratoryjnych. Przeszkolenie pracowników odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, loco: Laboratorium Centralne, ul. M. Skłodowskiej-Curie 9/11, 86-300 Grudziądz. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w załącznik Nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Grudziądz"
- Świadczenie usługi cateringowej dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Sosnówce
- Dostawy zestawów ochrony radiologicznej (fartuchy + okulary) - znak sprawy Z/96/PN/24
- Budowa dwóch zbiorników retencyjnych infiltracyjnych wód opadowych oraz budowa dwóch odcinków kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do rzeki Wisły w Grudziądzu
- Odbiór i wywóz odpadów z lokali użytkowych w sposób selektywny z budynków wolnostojących usytuowanych przy posesjach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych i szklanych dla Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Instytutu Technologii Polimerów i Barwników oraz Międzyresortowego Instytutu Technik Radiacyjnych Wydziału Chemicznego PŁ
- Dostawa urządzeń oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek UWM w Olsztynie
- Zakup sprzętu na doposażenia Biobanku w ramach projektu Uruchomienie Regionalnego Centrum Medycyny Cyfrowej przy PIM MSWiA- uzupełnienie
- Dostawa wyparki obrotowej z pompą membranową, kontrolerem próżni i termostatem chłodzącym
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.