eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzegomPRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W GOCZAŁKOWIE GÓRNYM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-29

Strzegom: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W GOCZAŁKOWIE GÓRNYM
Numer ogłoszenia: 19931 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4643 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom, ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ W GOCZAŁKOWIE GÓRNYM.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: Przebudowa drogi gminnej w Goczałkowie Górnym. Zadanie polega na przebudowie istniejącej drogi na długości ok. 170 m, włączeniu nowych wpustów deszczowych do istniejącej kanalizacji deszczowej oraz wykonanie przepustu drogowego pod drogą powiatową 2791D (działki: nr 29, nr 21, nr 68 AM-1, obręb 0003 Goczałków Górny, Strzegom - obszar wiejski). 2. Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Wykonanie robót pomiarowych, 2. Wykonanie robót rozbiórkowych elementów dróg i ulic tj.: nawierzchni bitumicznej, nawierzchni z kostki, krawężników, elementów istniejącej kanalizacji, itp.), 3. Wykonanie wykopów pod konstrukcję projektowanych nawierzchni z wywiezieniem gruntu poza teren budowy, 4. Wykonanie robót związanych z budową kanalizacji deszczowej obejmujących: - wykonanie kanałów z rur PP O 200mm oraz O 250mm, - wykonanie studni rewizyjnej betonowej O1200, - wykonanie wpustów ulicznych ze studniami z kręgów betonowych O500 oraz osadnikami o głębokości 100 cm, - oczyszczenie z namułu istniejącej kanalizacji deszczowej. 5. Przebudowę istniejącego przepustu drogowego z rur PEHD O500 pod drogą powiatową 2791D. 6. Wykonanie ław betonowych, ustawienie krawężników betonowych, obrzeży betonowych i wykonanie ścieku z kostki kamiennej, 7. Wykonanie regulacji (obniżenia) istniejących włazów studni i skrzynek zaworów znajdujących się w pasie robót do projektowanych rzędnych, 8. Wykonanie nawierzchni jezdni z kostki kamiennej (z rozbiórki). 9. Wykonanie nawierzchni chodnika oraz zjazdów z kostki betonowej w kolorze szarym. 10. Obsianie skarp, 11. Oznakowanie pionowe. 3. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - dokumentacji projektowej do zgłoszenia robót budowlanych, - projektach wykonawczych, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, - uzgodnieniach branżowych, - projekcie docelowej organizacji ruchu, - niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Roboty ujęte w dokumentacji (między innymi w dokumentacji projektowej do zgłoszenia robót budowlanych, projektach wykonawczych, uzgodnieniach, projekcie docelowej organizacji ruchu oraz specyfikacjach), a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 5. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 3) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót oraz terenów i dróg, które będą wymagały uporządkowania wskutek wykonywania robót związanych z przedmiotem zamówienia, 4) demontaż obiektów tymczasowych, 5) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 6) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań ( w tym min.: badań wskaźników gruntu wymaganych w dokumentacji) i odbiorów, 7) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych. 8) Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci, tj. Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. z siedzibą w Strzegomiu, o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentem sieci podczas wykonywania prac. 6. Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy modernizowanej drodze również w trakcie realizacji inwestycji. 7. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz.1243 z późn. zm.). 8.Wymagany okres Gwarancji: Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji jakości (w tym również na zastosowane wyroby budowlane) na okres od 36 do 60 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 9. Zamawiający wymaga bezwzględnej obecności na budowie kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych w każdy dzień roboczy, w którym prowadzone będą roboty w zakresie kanalizacyjnym. 10. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 11. Obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy robót. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: - na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, - szkice geodezyjne powykonawcze w dwóch egzemplarzach. 12. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest przed zamówieniem materiałów przedstawić stosowne dokumenty i uzyskać akceptację zamawiającego na ich wbudowanie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Steinbudex-J.M. Jerzy Majorek, Wrocławska 50, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 306403,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 210081,27

  • Oferta z najniższą ceną: 210081,27 / Oferta z najwyższą ceną: 334652,14

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.