Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-30
Kraków: Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży budowlanej na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Miejskiej Kraków, a pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w podziale na 6 części.
Numer ogłoszenia: 199323 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Komunalnych , Os. Złotej Jesieni 14, 31-828 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 616 6222, faks 12 616 6229.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży budowlanej na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Miejskiej Kraków, a pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w podziale na 6 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług konserwacji, drobnych napraw i usuwania awarii w zakresie branży budowlanej na terenie nieruchomości stanowiących zasób Gminy Miejskiej Kraków, a pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, w podziale na 6 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże - na podstawie art. 83 ust 3 uPzp - nie więcej niż na 3 części zamówienia przez jednego Wykonawcę. W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż 3 oferty częściowe, Zamawiający odrzuci wszystkie oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt. 2 uPzp. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1 - Przychodnie, Forty, Część 2 - BOM -1 Rynek Kleparski 4, Część 3 - BOM - 2 Królewska 25, Część 4 - BOM - 3 Zamoyskiego 3, Zadania zlecone, Część 5 - BOM - 4 Urocze 18, BOM-5 Na Stoku 1 , Część 6 - BOM - 6 Plac Na Groblach 7. Warunki dodatkowe dotyczące zakresu konserwacji i usuwania awarii: Działanie należy podjąć do 3 godzin od zgłoszenia awarii przez mieszkańca lub przez Inspektora Nadzoru ZBK i wykonać w dniu zgłoszenia awarii.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości niniejszego zamówienia w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień dotyczących przedmiotu niniejszego zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert w wysokości: Część 1: 1.800,00 zł, Część 2: 1.500,00 zł, Część 3: 1.200,00 zł, Część 4: 3.600,00 zł, Część 5: 2.000,00 zł, Część 6: 3.200,00 zł,
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w szczególności dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali (lub nadal wykonują) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji dotyczącą branży ogólnobudowlanej, która wykonywana była przez nie mniej, niż 12 miesięcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował wiedzą i doświadczeniem niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnej wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach przedłożonych w ofercie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, w szczególności dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobą przewidzianą do kierowania robotami posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach przedłożonych w ofercie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
co najmniej 1 usługę w zakresie konserwacji dotyczącą branży ogólnobudowlanej, która wykonywana była przez nie mniej, niż 12 miesięcy. Zamawiający nie wymaga wskazania przez Wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w SIWZ; b) zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; c) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do poprawienia jakości lub skrócenia czasu wykonywania poszczególnych zleceń, zgłoszeń; d) inne zmiany spowodowane przyczynami zewnętrznymi, niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością wykonania prac na warunkach określonych w umowie (w szczególności protestami mieszkańców); e) gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty wykonywanych usług albo skróci czas realizacji poszczególnych zleceń, zgłoszeń). 2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających wykonanie zlecenia, zgłoszenia); b) zmiany danych teleadresowych; c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Komunalnych, Kraków, os. Złotej Jesieni 14, IV p., pok. 79. Cena wersji papierowej 8 zł. płatne w kasie ZBK. Kasa czynna pn-pt 8:00-14:00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2013 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Budynków Komunalnych, os. Złotej Jesieni 14, Kraków, Punkt Obsługi Mieszkańców na parterze, czynne w godz.: pn -pt 8.00-15.00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa naczyń porcelanowych dla Działu Żywienia USDK
- Zakup i dostawa nawozów sztucznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Usługa wydrukowania w nakładzie 1500 egzemplarzy książki pt. "Śmiejąc się jednym, płacząc drugim okiem" wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie.
- Centrale wentylacyjne - wykonanie napraw usterek stwierdzonych podczas wykonywania przeglądu urządzeń wentylacyjnych w halach 1-4 na terenie Business Park Nad Drwiną 10 w Krakowie
- Usługi ubezpieczeniowe dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.1.2025)
- Dostawa komputera przenośnego dla WMN - DE-dzp.272-024/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie profilowania dróg powiatowych o nawierzchni gruntowej i żwirowej przy użyciu równiarki z podziałem na części: Część 1. ODM w Białymstoku Część 2. ODM w Michałowie Część 3. ODM w Surażu
- Usługa przeglądu konserwacyjnego urządzeń podnośnikowych i przeładunkowych w kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG Szczecin
- Konserwacja i obsługa serwisowa systemów sygnalizacji pożaru (SSP), dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO), systemów zapobiegania zadymianiu (SZZ), systemów oddymiania (SO), drzwi i kurtyn p.poż.
- Usługi konserwacji i usuwania awarii w zakresie robót sanitarnych w budynkach, lokalach oraz na terenach zewnętrznych nieruchomości powierzonych w zarząd Miejskiemu Zarządowi Lokalami w Radomiu.
- Czynności eksploatacyjne w tym okresowe przeglądy, naprawy w kotłowniach i wymiennikowniach, prace konserwacyjne systemów detekcji gazów i przyłączy wody.
- Utrzymanie miejsc pamięci narodowej na terenie Gminy Lublin.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.