Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-21
Opole: Przygotowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej
Numer ogłoszenia: 199349 - 2011; data zamieszczenia: 21.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie wizyty studyjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia, zgodnie z poniższym opisem, jednej wizyty studyjnej dla 15 pracowników naukowo-dydaktycznych oraz 2 osób odpowiedzialnych za koordynację wyjazdu ze strony Zamawiającego. Wizyta studyjna poświęcona wypracowaniu modelu transferu wiedzy i komercjalizacji technologii na Uniwersytecie Opolskim w oparciu o doświadczenia partnera. Wizyta studyjna realizowana jest w ramach projektu pod nazwą Nauka dla przemysłu-przemysł z nauką współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje organizację i przeprowadzenie następujących działań w ramach jednej wizyty studyjnej dla jednej grupy uczestników: 1. Zorganizowanie jednej wizyty studyjnej trwającej 5 dni - początek niedziela 25.09.2011 - zakończenie czwartek 29.09.2011r , z jednoczesnym zapewnieniem tłumacza/pilota. 2. Zapewnienie transportu na trasie Opole (siedziba Zamawiającego) - Ferrara (miejsce wizyty studyjnej) w tym transportu lotniczego na trasie Wrocław/Kraków (Polska) - Bolonia (Włochy). 3. Zapewnienie wszelkich transferów w miejscu wizyty studyjnej, 4. Zapewnienie noclegu dla uczestników wizyty studyjnej w hotelu . 5. Zapewnienie usług cateringowych dla uczestników wizyty studyjnej. 6. Zapewnienie spotkań z przedstawicielami instytucji wskazanych w załączniku nr 1 oraz w ofercie Wykonawcy. 7. Ubezpieczenie uczestników wizyty studyjnej od następstw nieszczęśliwych wypadków, kosztów leczenia oraz utraty bagażu. 8. Wypłata diet uczestnikom wizyty studyjnej. 9. Zapewnienie personelu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.40.00.00 - Usługi transportu lotniczego 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 66.72.00.00 - Usługi reasekuracji od następstw nieszczęśliwych wypadków i ubezpieczeń zdrowotnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1 ), 2 pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Opolski
Dział Zamówień Publicznych
Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Opolski Dział Zamówień Publicznych Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet Opolski pn. Nauka dla przemysłu - przemysł z nauką POKL.08.02.01-16-024 10.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- [D/47/2024] Sukcesywny zakup jednorazowych materiałów medycznych dla Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Opolu w okresie 24 miesięcy
- D/49/2024 - Zakup i dostawa kamer sportowych wraz z akcesoriami na potrzeby Innowacyjnego centrum Symulacji Medycznej Uniwersytetu Opolskiego - 2 komplety
- Świadczenie usługi niszczenia i utylizacji elektronicznych nośników danych
- Budowa zasilania elektrycznego, przepustów rezerwowych ze studniami przelotowymi oraz słupów aluminiowych infrastruktury technicznej.
- WIW.DA.272.13.2024 - Zakup i dostawa mebli laboratoryjnych na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej WIW w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport uczniów na zajęcia pozalekcyjne i półkolonie oraz wycieczki szkolne w ramach projektu pn. "Nowoczesna edukacja w Gminie Siemyśl"
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Wręczyca Wielka do szkół i przedszkoli w Częstochowie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/2025
- " Dowóz uczniów z niepełnosprawnością z terenu Gminy Ośno Lub. do szkół w Gorzowie Wlkp. oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Sulęcinie w terminie od 01.09.2024r. do 27.06.2025r."
- Dowożenie uczniów z terenu Miasta i Gminy Serock w roku szkolnym 2024/2025 do szkół prowadzonych przez Miasto i Gminę Serock
- Zapewnienie dzieciom, uczniom i młodzieży przejazdu do placówek oświatowych w Gminie Wolbórz w dniach od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. poprzez zakup biletów miesięcznych
- Dowóz uczniów do szkół i oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Świeszyno w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.