Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Sadowne: Wykonanie karosacji samochodu pożarniczo - gasniczego na podwoziu Star 244
Numer ogłoszenia: 199352 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sadowne, ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne, woj. mazowieckie, tel. 025 6753251.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadowne.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie karosacji samochodu pożarniczo - gasniczego na podwoziu Star 244.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis robót: - przebudowa nadwozia typu GBM na GBA, w tym: - przystawka do napędu autopompy, - linia wałów, - autopompa A16, - tablica autopompy, - układ wodny z zaworami tłocznymi (2 szt.), - szybkie natarcie. - naprawa i modernizacja nadwozia pożarniczego i kabiny kierowcy, w tym: - naprawa oblachowania kabiny, - lakierowanie kabiny, - prace wykończeniowe przy kabinie: założenie nowej tapicerki, dywaniki gumowe, naprawa foteli, nowe uszczelki drzwi, naprawa lub wymiana elementów wyposażenia drzwi (zamki, klamki, podnośniki szy-by), itd., - zdjęcie starego poszycia zewnętrznego i wewnętrznego i założenie nowego; poszycie wewnętrzne - blacha aluminiowa ryflowana, poszycie zewnętrzne - kompozyt aluminiowy, - naprawa wnętrza kabiny załogi, - lakierowanie nadwozia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.10 - Pojazdy ratownicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warun-ków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicz-nym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie-nia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień pu-blicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postę-powania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w doko-nywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumen-tów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamó-wień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warun-ków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na po-prawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o do-kumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdze-nia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wg wzoru 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiden-cji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed termi-nem składania ofert 3. Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu - wg wzoru 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Za-mówień Publicznych 5. Oświadczenie z art. 24 o nie wykluczeniu 6. Warunki gwarancji - Wykonawca musi udzielić gwarancji na wykonane przez siebie prace na czas minimum 24 miesięcy od daty odbioru tych prac 7. Parafowany wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sadowne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sadownem ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne, pokój nr 5 Cena - 20 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Sadownem ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne, Pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Przemyślu
- "Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego, SLRr" dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubaczowie
więcej: Pojazdy ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.