Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-17
Rzeszów: Zakup i dostawa sprzętu geodezyjnego i oprogramowania na potrzeby nowoczesnego laboratorium geoinformatycznego
Numer ogłoszenia: 199379 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Inżynieryjno-Ekonomiczna z siedzibą w Rzeszowie , ul. Miłocińska 40, 35-232 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 866 04 30, faks 17 866 04 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsie.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Wyższa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu geodezyjnego i oprogramowania na potrzeby nowoczesnego laboratorium geoinformatycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Część I zamówienia (w tym: skaner laserowy 3D-szt. 1). Część II zamówienia (w tym: tachimetr elektroniczny -szt. 2, tachimetr elektroniczny -szt. 6, zestaw do pomiarów GNSS -szt. 3). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część B SIWZ - B 1 dla części I zamówienia oraz B 2 dla części II zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.29.50.00 - Sprzęt topograficzny 38.11.00.00 - Przyrządy nawigacyjne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 38.52.00.00 - Skanery .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część I zamówienia - 5.000 zł (pięć tysięcy złotych); Część II zamówienia - 7.500 zł (siedem tysięcy pięćset złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 1 do oferty
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część I zamówienia: a) Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie postawionego warunku jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw, które Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie tzn. przynajmniej 2 dostawy niżej wymienionego urządzenia (zał. nr 4 do oferty - wg wzoru): 1) skanera laserowego 3D (co najmniej 1 urządzenie w każdej z dostaw) - przy czym wartość każdej z tych dostaw wyniosła min. 140 000 zł netto każda; - do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością. b) Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - zał. nr 1 do oferty - wg wzoru. Część II zamówienia: a) Zamawiający pozytywnie oceni spełnienie postawionego warunku jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz dostaw, które Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie tzn. przynajmniej po 2 dostawy każdego z niżej wymienionych urządzeń (zał. nr 4 do oferty - wg wzoru): 1) sprzętu pomiarowego GNSS RTK (co najmniej 1 urządzenie w każdej z dostaw) - przy czym wartość każdej z tych dostaw wyniosła min. 25 000 zł netto każda; 2) tachimetrów (co najmniej 1 urządzenie w każdej z dostaw) - przy czym wartość każdej z tych dostaw wyniosła min. 20 000 zł netto każda; - do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością. b) Wykonawca dołączy do składanej oferty podpisane oświadczenie - zał. nr 1 do oferty - wg wzoru.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 1 do oferty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 1 do oferty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie złożonego oświadczenia - zał. Nr 1 do oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
specyfikacji technicznej/ opisu technicznego zaoferowanego sprzętu, nazwy i wersji oferowanego oprogramowania wraz z podaniem rodzaju i długości oferowanej gwarancji
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony ustalają następujące warunki zmiany umowy: - w przypadku, gdy w okresie pomiędzy podpisaniem umowy, a jej realizacją producent sprzętu/oprogramowania objętego niniejszą umową wycofa go z produkcji/rynku, a Wykonawca zaproponuje rozwiązanie równoważne; - w przypadku, gdy opóźnienie w realizacji przedmiotu zamówienia spowodowane jest okolicznościami leżącymi poza Wykonawcą, m. in. trudności wynikające z przyczyn technicznych lub organizacyjnych dotyczących sprowadzania z zagranicy sprzętu objętego niniejszą umową; - w przypadku zmiany stawki VAT; - w przypadku zmiany rodzaju realizowanej gwarancji - jeżeli zmiana ta usprawni proces realizacji gwarancji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsie.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 5 zł (forma papierowa) można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym, bądź pobrać bezpłatnie ze strony www.wsie.edu.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2012 godzina 10:00, miejsce: WSIE ul. Miłocińska 40, 35-232 Rzeszów, budynek B, sekretariat-I piętro. Dotrzymanie ww. terminu dotyczy również ofert składanych drogą pocztową (liczy się moment wpływu oferty do Zamawiającego).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z Budżetu Państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Wykonanie 4 filmów w technologii VR 360 stopni do okularów VR wraz z dostawą okularów VR (4 sztuki).
- Opracowanie dokumentacji technicznej wiaty stalowej do garażowania sprzętu w BM Nowa Dęba
- Świadczenie usług holowania pojazdów na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i jednostek podległych.
- Świadczenie usług konserwacji i napraw oraz utrzymania w stanie stałej sprawności technicznej systemów monitoringu
- Usługa polegająca na zapewnieniu wyżywienia podczas spotkań Podkarpackiego Komitetu Rozwoju Polityki Społecznej, Podkarpackiego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej oraz podczas zajęć na uczelniach
- Wynajem powierzchni magazynowej na systemy wystawiennicze wraz z usługą serwisowania.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na III części
- Zakup i dostawa oprogramowania w podziale na 7 części.
- Specjalistyczne szkolenia dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji dydaktycznych pt. "Gamifikacja zajęć w edukacji akademickiej" - projekt Teaching-Engagement-Development (TED).
- URUCHOMIENIE ORAZ UTRZYMANIE SYSTEMU / OPROGRAMOWANIA W RAMACH REALIZACJI MIEJSKICH PROGRAMÓW WRAZ Z DOSTARCZENIEM, WDROŻENIEM I UTRZYMANIEM APLIKACJI MOBILNEJ
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Dostawa systemu do obiegu faktur
więcej: Przyrządy nawigacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.