Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-18
Kraków: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Internet rzeczy (Internet of Things)-połączenie technologii RFID z technologiami informatycznymi oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 199381 - 2014; data zamieszczenia: 18.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 623-76-56, 623 76 46, faks 12 623 77 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcdn.edu.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pn. Internet rzeczy (Internet of Things)-połączenie technologii RFID z technologiami informatycznymi oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Internet rzeczy (Internet of Things) połączenie technologii RFID z technologiami informatycznymi oraz przeprowadzenie egzaminu końcowego potwierdzonego certyfikatem w ramach projektu: Modernizacja systemu doskonalenia kadry szkół zawodowych w Małopolsce (dz. 9.4. POKL). 3.1.1.Celami szkolenia są: a)pokazanie połączenia technologii RFID z technologiami informatycznymi oraz zastosowania technologii RFID w logistyce i w realizacji procesów magazynowych b)przygotowanie uczestników szkolenia do pracy z uczniem w zakresie zawodu logistyk 3.1.2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1.2.1.Przeszkolenie 20 nauczycieli przedmiotów zawodowych szkół zawodowych w Małopolsce. Szkolenie obejmuje 40 godzin dydaktycznych przy założeniu, że 1 godzina dydaktyczna równa 45 minut. 3.1.2.2.Przygotowanie szczegółowego programu szkolenia w oparciu o następujące bloki tematyczne: a)wprowadzenie do technologii RFID HF, b)cechy charakterystyczne różnych typów technologii RFID prezentacja praktyczna, c)charakterystyka najczęściej spotykanych aplikacji stosujących tę technologię, ilustrowana prezentacja tagów stosowanych w tych aplikacjach, d)podstawowe informacje o metodach zabezpieczenia informacji, z uwzględnieniem stanowiska UE w tej kwestii, e)prezentacja aplikacji stosujących technologię pasywną RFID w zakresie HF i UHF oraz technologię aktywnych tagów RFID, f)prezentowane rozwiązania RFID winny prezentować aplikację w każdej z grup RFID: HF (13,56 MHz); UHF (868/915 MHz); Zakres GHz aktywne tagi. 3.1.2.3.Przygotowanie harmonogramu szkoleniowego; 3.1.2.4.Zapewnienie kadry z kompetencjami do przeprowadzenia szkolenia; 3.1.2.5.Opracowanie, powielenie i przekazanie uczestnikom szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych (takich jak: skrypty, materiały informacyjne, próbki etykiet RFID, instrukcje obsługi programu itp.); 3.1.2.6.Zapewnienie przez Wykonawcę na czas szkolenia materiałów szkoleniowo ćwiczeniowych do przeprowadzenia szkolenia, takich jak: a)czytnika RFID standardu EPC Gen2 z dodatkowym wyposażeniem, b)urządzenia kodującego przeznaczonego dla etykiet z kodem kreskowym, c)zestaw tagów i etykiet RFID, d)paletę, kartony, e)programu komputerowego z możliwością instalacji na dowolnej ilości komputerów zawierającego: obsługę dokumentów magazynowych typu WZ, PZ; eksport i import dokumentów do pliku XML, rozbudowany menadżer skanera, druk etykiet produktów i opakowań z opisem i kodem kreskowym. Powyższe materiały szkoleniowo ćwiczeniowe po zakończeniu szkolenia pozostaną w dyspozycji uczestników szkolenia, których odbiór zostanie potwierdzony stosownym protokołem. 3.1.2.7.Prowadzenie dokumentacji szkolenia (m.in. w formie fotograficznej) i przekazanie jej po zakończeniu szkolenia zamawiającemu na nośniku elektronicznym. 3.1.2.8.Przeprowadzenie egzaminu składającego się z części teoretycznej i praktycznej potwierdzającego nabycie kwalifikacji w zakresie logistyki dla 20 nauczycieli uczestników szkolenia wraz ze sporządzeniem protokołu z egzaminu i przekazaniem kopii zamawiającemu oraz wydaniem certyfikatów (zaświadczeń) potwierdzających nabycie uprawnień uczestnikom szkolenia.; 3.1.2.9.Zapewnienie uczestnikom szkolenia poczęstunku w postaci kawy, herbaty, ciasteczek itp. 3.1.3.W ramach każdego bloku tematycznego Wykonawca zobowiązany jest do: 3.1.3.1.Przesłania Zamawiającemu szczegółowego programu szkolenia oraz materiałów szkoleniowych, o których mowa w pkt 3.1.2.2. oraz 3.1.2.5. w terminie 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia celem ich akceptacji, przy czym treści szkolenia muszą odpowiadać celom wyszczególnionym w ust. 1 niniejszej umowy; 3.1.3.2.Miejscem wykonania przedmiotu zamówienia jest miejscowość Lubień w woj. małopolskim. 3.1.4.Koszt wynajęcia sali dydaktycznej w ww. miejscowości, koszt materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, poczęstunku, o których mowa pkt 3 pokryje w całości Wykonawca. 3.1.5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera załącznik nr 2 do Specyfikacji wzór umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w postaci minimum 2 osób posiadających następujące kwalifikacje / doświadczenie: 1) jedna osoba, która spełnia łącznie poniższe wymagania: a) wykształcenie min. dr inż. z zakresu nauk technicznych, b) minimum 5 letnie doświadczenie w działalności dydaktycznej zakresu elektroniki, c) doświadczenie zawodowe związane z wdrażaniem systemów stosujących technologię RFID, d) udział w minimum 3 seminariach związanych z technologią RFID, 2) jedna osoba prowadząca część teoretyczną, która spełnia łącznie poniższe wymagania: a) wykształcenie min. mgr inż. z zakresu nauk technicznych, b) minimum roczne doświadczenie w działalności dydaktycznej z zakresu elektroniki i informatyki, c) doświadczenie zawodowe związane z wdrożeniem systemów stosujących technologię RFID, d) udział w minimum 3 seminariach związanych z technologią RFID. Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metoda 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji, wykaz osób -wzór załącznik nr 5 do Specyfikacji i oświadczenie wzór załącznik nr 6 do Specyfikacji dołączone do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Specyfikacji
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6.3.1. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. W treści formularza oferty w pkt 3 należy podać dokładny adres miejsca, w którym realizowana będzie usługa. W przypadku niewpisania dokładnego adresu miejsca, w którym realizowana będzie usługa, oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji. 6.3.2. pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisywana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
4.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany wysokości stawki VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) zmiany osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w przypadku kiedy Wykonawca zapewni osoby, które posiadają nie niższe kwalifikacje i doświadczenie, których wymagał Zamawiający oraz wyłącznie za zgodą Zamawiającego,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcdn.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Lubelska 23, 30-003 Kraków, pokój nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie stanowi realizację zadania w ramach projektu Modernizacja systemu doskonalenia kadr szkół zawodowych w Małopolsce, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia 3 przejść dla pieszych przy ul. Bochenka
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa chodnika przy ul. Olszanickiej po stronie północnej na odc. od ul. Insurekcji Kościuszkowskiej do posesji nr 34.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Budowa oświetlenia przy ul. Nad Drwiną" w trybie zaprojektuj i zbuduj.
- Obsługa XV Międzynarodowej Konferencji ŚRODKI SMAROWE 2025 organizowanej przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 20-22 października 2025 r.
- Remont pomieszczeń w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Krakowie przy ul. Urzędniczej 65
- REMONT DACHU NAD BUDYNKIEM JADALNI I AULI W CENTRUM WYPOCZYNKU JORDANOVA W GOŁKOWICACH GÓRNYCH
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Spawanie metodą MAG 136" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Operator koparko -ładowarki kl.III"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu "Kierunek - Moja przyszłość", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- PRACOWNIK RECEPCJI Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.