Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-04-18
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Inowrocław: roboty budowlane 2. etap budowy strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 133
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Inowrocław, do kontaktów: asp. Artur Kiestrzyn, ul. Pozbnańska 133, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 357 50 21, fax 052 357 50 21 wew. 251, e-mail: kppsp_inowroclaw@fire.one.pl, http://kppspinowroclaw.binp.info/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane 2. etap budowy strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 133. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację stanu surowego zamkniętego budynku bez bram garażowych od poziomu +6,12 m, od stanu istniejącego, oraz przyłącza wodno-kanalizacyjne. Zakres robót podzielono na następujące części: Część 1. Podłoża betonowe pod posadzki parteru. Część 2. Ściany zewnętrzne ostatniej kondygnacji z bloczków wapienno-piaskowych. Część 3. Konstrukcja i pokrycie stropodachu. Część 4. Dostawa i montaż stolarki okiennej z PCV. Część 5. Ścianki działowe. Część 6. Przyłącze kanalizacji deszczowej do D7. Część 7. Przyłącze wodociągowe do studni wodomierzowej. Dane ogólne budowanego budynku. Powierzchnia zabudowy 1.201,23 m kw. Kubatura części budynku objętej przedmiotem zamówienia - w przybliżeniu - 3.865,00 m sześc. Kubatura całego budynku 11.217,00 m sześc. Wysokość budynku 9,60 m. Dane ogólne stanu istniejącego. Powierzchnia zabudowy 1.201,23 m kw. Wysokość stanu istniejącego 6,12 m. Kubatura stanu istniejącego - w przybliżeniu - 7.352,00 m3. Budowa jest prowadzona na podstawie pozwolenia na budowę wydanego Decyzją Starosty Inowrocławskiego nr 500/2004 znak sprawy AiB 7351-4/500/2004 z dnia 22 grudnia 2004 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa dla przedmiotu zamówienia zał. nr 1 do siwz, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) zał. nr 2 do siwz. Zamawiający udostępni wykonawcom do wglądu pełną posiadaną dokumentację projektową strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 w Inowrocławiu na zasadach określonych w rozdziale IX p. 2 i 3 siwz. Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje również dostawę wszystkich materiałów budowlanych wskazanych w dokumentacji projektowej i podlegających rygorom w niej określonych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Inowrocław ul. Poznańska 133, województwo kujawsko-pomorskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 02.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 20 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ze zm.), dalej ustawa Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności budowlanej; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, rozumiane jako wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zamawiający rozumie przez to wykonanie robót budowlanych przy budowie budynków: wykonywanie podłoży pod posadzki, ścian zewnętrznych, konstrukcji i pokrycia stropodachu, ścianek działowych, montaż stolarki okiennej z PCV, a także wykonywanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych, przyłącza wodociągowe i kanalizacji deszczowej; 3) posiadają potencjał techniczny niezbędny do wykonania zamówienia - zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał sprzęt i urządzenia szczegółowo wskazane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącej załącznik nr 2 do siwz; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierownik budowy, kierownicy poszczególnych robót, oraz do obsługi maszyn i urządzeń niezbędnych przy realizacji zamówienia, a także robotnikami budowlanymi; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 p. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Przygotują ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonają zamówienie własnymi siłami, każdorazowe powierzenie wykonania robót podwykonawcom wymaga uprzedniej pisemnej zgody zamawiającego. 4. Udzielą terminu płatności na minimum 30 dni od wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia lub jego części. 5. Udzielą 62. miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, liczonej od protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 6. Wykonają zamówienie wg przedstawionego i zatwierdzonego przez zamawiającego harmonogramu. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie, w tym celu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zapisy siwz odnoszące się do wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Wykonawcy ci muszą razem spełniać warunki udziału w postępowaniu, a także żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 9. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych, wskazanych w siwz, oświadczeń i dokumentów. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 4 do siwz - oryginał. 2. Oświadczenie potwierdzające, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zał. nr 5 do siwz - oryginał. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - szczególnie wskazanie kierownika budowy i kierowników robót - zał. nr 6 do siwz. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - szczególnie uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, a także przynależność do właściwej izby inżynierów i techników budownictwa, przykładowo: 1) zaświadczenie o przynależności do właściwej względem miejsca zameldowania izby inżynierów i techników budownictwa, 2) decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane - dla uprawnień nadanych po 15 lutego 1995 roku, 3) decyzja o nadaniu uprawnień budowlanych lub o stwierdzeniu posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, 4) inne wymagane prawem dokumenty. 6. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik nr 7 do siwz. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, które potwierdzą, że: 1) osoba fizyczna ubiegająca się o zamówienie nie została prawomocnie skazane za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (art. 24 ust. 1 p. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych); 2) wspólnik spółki jawnej ubiegającej się o zamówienie nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (art. 24 ust. 1 p. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych); 3) partner lub członek zarządu ubiegającej się o zamówienie spółki partnerskiej nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych Art. 24 ust. 1 p. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych); 4) komplementariusz ubiegającej się o zamówienie spółki komandytowej lub komandytowo-akcyjnej nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (art. 24 ust. 1 p. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych); 5) urzędujący członek organu zarządzającego osoby prawnej, która ubiega się o zamówienie, nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (art. 24 ust. 1 p. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych). 8. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, która potwierdzi, że wobec podmiotu zbiorowego ubiegającego się o zamówienie, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. Przepisy dotyczące odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary stanowi ustawa z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U. Nr 197, poz. 1661 ze zm.). 9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających opisanym w rozdziale VI p. 1 pp. 2 siwz robotom budowlanym odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 8 do siwz. Wykaz winien potwierdzać należyte wykonanie minimum 3 ww. robót, np. poprzez przedstawienie referencji lub potwierdzonych przez wykonawcę kopii protokołów końcowego odbioru robót, itp. 11. Wykaz posiadanych przez wykonawcę narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, zgodnie z warunkiem stawianym w rozdz. VI p. 1 pp. 3 siwz - załącznik nr 9 do siwz. W wykazie nie wymieniać drobnego sprzętu i urządzeń budowlanych typu łopaty, kielnie, kilofy, młotki, betoniarki, taczki. Zamawiający przyjmuje, że wykonawca posiada ten sprzęt i urządzenia. 12. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 350.000 zł. 13. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do wartości szkody równej co najmniej cenie ofertowej za cały przedmiot zamówienia i okresem ubezpieczenia obejmującym co najmniej czas wykonywania zamówienia. 14. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w p. 3, 7 i 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 15. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w p. 14 i 7 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia składają przez każdego wykonawcę dokumenty wskazane w p. 1, 2, 3, 7, 8, 9. Pozostałe dokumenty wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają wspólnie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.05.2006, odbiór osobisty w siedzibie Zamawiającego lub na pisemny wniosek wykonawcy za pośrednictwem przesyłki pocztowej poleconej za potwierdzeniem odbioru po przedstawieniu dowodu wpłaty ceny za siwz, cena - 113 zł 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.05.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2006, godzina 10:30, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu, ul. Poznańska 133, Sala Operacyjna Powiatowego Zespołu Reagowania Kryzysowego.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 06.04.2006.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Rozbudowa istniejącego stawu wodnego na terenie działki nr 5 przy ul. Szymborskiej w Inowrocławiu
- Dostawy opakowań medycznych i wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną na terenie działki nr 491/35 położonej przy ul. Maratońskiej w m. Gostycyn
- Remont drogi powiatowej nr 2533C Lipie - Modliborzyce od km 0+000 do km 5+615 przebiegająca przez miejscowości Lipie, Gąski, długość 5,615 km
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.