Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-05
Gdańsk: dostawa sprzętu medycznego dla UCK
Numer ogłoszenia: 199477 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne , ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3491248, faks 058 3492074, 3461178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego dla UCK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Echokardiografu z głowicą przezprzełykową - 1 sztuka 2) Respirator stacjonarny - 1 sztuka 3) Fotel do bronchoskopii - 1 sztuka 4) Zestaw narzędzi chirurgicznych - 1 komplet 5) Zestaw do wewnątrzustrojowego kruszenia kamieni - 1 sztuka 6) Pompa infuzyjna 1-strzykawkowa - 10 sztuk 7) Monitor funkcji życiowych - 2 sztuki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40 - Echokardiografy 33.18.00.00 - Wsparcie czynnościowe 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.16.90.00 - Przyrządy chirurgiczne 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.19.51.00 - Monitory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 04.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
1) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust.1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ
2) aktualnego
odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert /§ 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)/ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokumenty, o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uck.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdańsk, ul. Dębinki 7 (budynek nr 9, pokój 121).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2009 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego (budynek nr 9, I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Echokardiograf z głowicą przezprzełykową.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Echokardiograf z głowicą przezprzełykową - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.23.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Respirator stacjonarny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Respirator stacjonarny - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Fotel do bronchoskopii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel do bronchoskopii - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zestaw narzędzi chirurgicznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw narzędzi chirurgicznych - 1 komplet.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw do wewnątrzustrojowego kruszenia kamieni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do wewnątrzustrojowego kruszenia kamieni - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pompa infuzyjna 1-strzykawkowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna 1-strzykawkowa - 10 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.19-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Monitor funkcji życiowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor funkcji życiowych - 2 sztuki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa pistoletów pełnowymiarowych i kompaktowych oraz amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- "Wyposażenie Oddziału Dermatologii w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku."
- Dostawa elektronicznych systemów zarządzania kluczami (depozytorami) dla trzech jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pierwszy US w Gdańsku, Trzeci US w Gdańsku oraz Pomorski UCS w Gdyni
- Dostawa zestawu demonstracyjnego systemu radiowego UWB na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Modernizacja i naprawa schodów zewnętrznych i pochylni przed wejściem głównym do budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej w Gdańsku.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów i narzędzi do zabiegów chirurgicznych dla NZOZ Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o.
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego z wyposażeniem oraz montaż i przeszkolenie personelu na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wągrowcu
- Dostawa narzędzi endoskopowych.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Dostawa asortymentu do zabiegów endoskopowych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Zakładu Endoskopii Przewodu Pokarmowego
- Zakup laptopów na potrzeby projektu ALMA.
więcej: Echokardiografy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.