Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-22
Szczecin: Roboty budowlane polegające na rozebraniu budynków mieszkalnych oficyn położonych przy ul. Ks.Bogusława X 51 oraz ul. Jagiellońskiej 92 i 93
w kwartale nr 21 Miasta Szczecin
Numer ogłoszenia: 19948 - 2010; data zamieszczenia: 22.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szczecińskie Centrum Renowacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Księcia Bogusława X 52/2, 70-440 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4323120, faks 091 4323130.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.scr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na rozebraniu budynków mieszkalnych oficyn położonych przy ul. Ks.Bogusława X 51 oraz ul. Jagiellońskiej 92 i 93 w kwartale nr 21 Miasta Szczecin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozebraniu budynków mieszkalnych oficyn położonych przy ul. Ks.Bogusława X 51 oraz ul. Jagiellońskiej 92 i 93 w kwartale nr 21 Miasta Szczecin, w szczególności: 1. Wykonanie prac przygotowawczych (wyznaczenie miejsca na zaplecze socjalno-biurowe placu rozbiórki, ustawienie suchych toalet, ogrodzenie terenu, wyznaczenie miejsc czasowego składowania materiałów z rozbiórki); 2. Roboty rozbiórkowe urządzeń instalacyjnych w budynku i w terenie; 3. Roboty rozbiórkowe elementów budowlanych budynku oficyny; 4. Zasypanie gruntem nośnym wykopów po rozebraniu fundamentów z zagęszczeniem warstwami do stopnia zagęszczenia ID większe równe 0,6; 5. Opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej rozbiórek; 6. Wywóz odpadów z rozbiórek zgodnie z zasadami określonymi w przepisach o gospodarce odpadami; 7. Przekazanie Zamawiającemu uporządkowanego placu po rozebraniu obiektów..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia następujące warunki, dotyczące: VIII.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; VIII.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia; VIII.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.. dysponowania co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności budowlanej - konstrukcyjnej bez ograniczeń; VIII.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. VIII.5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty poprzez wypełnienie druku ZP - 17 - Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na zasadzie: spełnia / nie spełnia. VIII.6. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX.1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu i w rozdziale VIII. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: IX.2. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami będącego jednocześnie Oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; IX.3. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a do niniejszej SIWZ. IX.4. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3b do niniejszej SIWZ. IX.5. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych - wystarczające będzie przedłożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt IX.4. SIWZ. IX.6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt IX.5. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. IX.7. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt IX.6. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IX.8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. IX.9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski IX.10. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców (UWAGA! dotyczy także spółek cywilnych) do oferty winni załączyć dokument pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z dyspozycją art. 23 ust. 2 ustawy PZP, tj. o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. IX.10.1. Pełnomocnictwo winno wymieniać enumeratywnie czynności, do których upoważniony jest pełnomocnik. IX.10.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, a przez pełnomocnika jedynie jeżeli takie umocowanie wynika z treści udzielonego pełnomocnictwa. IX.10.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. IX.11. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony przepisami prawa. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 35
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.scr.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szczecińskie Centrum Renowacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ks. Bogusława X 52 / 2, 70 - 440 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Szczecińskie Centrum Renowacyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ks. Bogusława X 52 / 2 pok. nr 1, 70 - 440 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Opróżnianie bezodpływowych zbiorników wód odciekowych na zamkniętym składowisku odpadów w Sierakowie gm. Police ze zrzutem tych wód w punkcie zlewnym oczyszczalni ścieków ZWiK Sp. z o.o.
- Usługa przeglądu, konserwacji i dozoru tech. i przeglądu serwisowego z wymianą filtrów i oleju w urządz. załad. i przewozowych na poj. mech. oraz obsługa podnośników 4-ro kolumnowych firmy Stertil
- Dostawa materiałów biurowych dla USK-2 w Szczecinie
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia (UOF4)
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 35 w Szczecinie w podziale na części
- Świadczenie usług przewozu osób dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty dekarsko - blacharskie
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - naprawa nawierzchni i chodników
- Wykonanie robót budowlanych zgodnie z decyzją PINB w podziale na 3 części.
- Rozbudowa ul. inż. Wincentego Choroszewskiego
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy
- Rozbiórka budynków mieszkalnych wielorodzinnych oznaczonych na planie zagospodarowania literami A, B, C, D - Kutno, ul. Sienkiewicza 9.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.