Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-07
Słupca: Usługa kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Słupeckiego
Numer ogłoszenia: 199498 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słupecki , ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, faks 063 2758669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupca.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego ubezpieczenia Powiatu Słupeckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na następujące części (pakiety). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wyłącznie na jeden z pakietów. PAKIET I: 1. Ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia 2. Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia 3. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji 4. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu administrowania drogami 5. Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów 6. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie Wszystkich Ryzyk 7. Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków 8. Ubezpieczenie OC zawodu opiekuna wychowanków PAKIET II: 1. Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 1. Zgodnie z art. 36 ust.2 pkt 3 ustawy, zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie trwania umowy, ewentualnych zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy. 2. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym. 3.Wszystkie doubezpieczenia zawierane w trakcie trwania umowy kalkulowane będą na bazie stawek określonych w Formularzu Ofertowym a składka ustalana w systemie pro rata temporis.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Do składania ofert zaproszeni zostaną wykonawcy w liczbie określonej powyżej, którzy otrzymają najwyższe noty, proporcjonalnie do wysokości pokrycia marginesu wypłacalności. Współczynnik pokrycia marginesu wypłacalności musi wynosić min. 100 % i należy podać jego wartość (w %) na dzień 31.12.2009 lub późniejszy.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania, na wniosek Zamawiającego, zmian w przedmiocie ubezpieczenia w polisach wystawianych na kolejne okresy rozliczeniowe wskazane w SIWZ. Dopuszczane zmiany dotyczą aktualizacji przedmiotu ubezpieczenia, sum ubezpieczenia oraz zakresu działalności Zamawiającego przekazanych przez Zamawiającego przed upływem każdego okresu rozliczeniowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Supra Brokers Sp. z o.o., 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 10, tel. 0 71 77 70 400, fax 071 77 70 455, e-mail: centrala@suprabrokers.p.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 15:00, miejsce: Supra Brokers Sp. z o.o., 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 10, tel. 0 71 77 70 400, fax 071 77 70 455, e-mail: centrala@suprabrokers.pl..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I: 1.Ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia 2.Ubezpieczenie szyb i przedmiotów szklanych od stłuczenia 3.Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz ryzyka dewastacji 4.Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu administrowania drogami 5.Ubezpieczenie mienia od ognia i innych żywiołów 6.Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie Wszystkich Ryzyk 7.Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków 8.Ubezpieczenie OC zawodu opiekuna wychowanków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Warunki ubezpieczenia - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 3"
- Rozbudowa budynku przedszkola w ramach zadania pod nazwą "Utworzenie pierwszego Miejskiego Żłobka w Słupcy"
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ubezpieczenia Gminy Sulmierzyce wraz z jednostkami organizacyjnymi na okres czerwiec 2025 - maj 2027 w podziale na części
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU RADZYŃSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY DĄBROWA
- Kompleksowe ubezpieczenia dla Gminy Lyski
- USŁUGA UBEZPIECZENIA ZAKŁADU WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SULĘCINIE SP. Z O.O.
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Komarów-Osada
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.