Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-30
Rybnik: Remont chodników w ciągu DW 924 w Czerwionce i Czuchowie oraz DW 923 w Pstrążnej.
Numer ogłoszenia: 199549 - 2013; data zamieszczenia: 30.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Jankowicka 49, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4227478, 4227874, faks 032 4227479.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodników w ciągu DW 924 w Czerwionce i Czuchowie oraz DW 923 w Pstrążnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Remont chodników w ciągu DW 924 w Czerwionce i Czuchowie oraz DW 923 w Pstrążnej. Zakres obejmuje remont odcinków chodnika w ciągu dróg wojewódzkich : - DW 924 od skrzyżowania z ul. Wolności w kierunku wiaduktu długości 163 m , - DW 924 od skrzyżowania z ul. Komunalną do skrzyżowania z ul. Kopalnianą , - DW 924 przed rondem w Czerwionce w związku z wyznaczeniem nowego przejścia dla pieszych - DW 923 w m. Pstrążna w związku z wyznaczeniem nowego przejścia dla pieszych. Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in. : - wykonanie robót rozbiórkowych elem. dróg (nawierzchnia bitum., krawężniki, itp.) - 90,11 m3 - roboty ziemne wykonywane koparkami o pj. łyżki 0,15m3 z transportem samoch. sam. - 252,7 m3 - wykonanie koryta na poszerzeniach jezdni lub chodników - 764,3 m2 - krawężnik betonowy o wym. 20x 30 cm na ławie betonowej i podsypce cementowo - piaskowej - 323,0 m - obrzeża betonowe o wymiarach 8 x 30 cm - 266,0 m - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - 764,3 m2 - chodnik z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm szarej ( na zjazdach kolorowej) - 764,3 m2 - ręczne wbudowanie mieszanki min. asf. grysowej st. I - 87,0 m2 - plantowanie skarp i korony nasypów - 136 m2 Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia , zakresu oraz technologii wykonania i odbioru robót zawierają: przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku , jeżeli Wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej : 1 robotę budowlaną o wartości co najmniej 180 000,00 złotych brutto polegające na budowie , przebudowie lub remoncie chodnika. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP ogłoszony i obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie warunku , jeżeli Wykonawca wykaże , że dysponuje osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi , posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz doświadczenie zawodowe w kierowaniu co najmniej 1 budową , przebudową lub remontem chodnika o wartości minimum 180 000,00 złotych. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP ogłoszony i obowiązujący w dniu opublikowania ogłoszenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do po o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Kosztorysy ofertowe.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadku: a) Zmiany przewidzianego terminu zakończenia robót, będącego następstwem: - okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: wstrzymania robót, konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, wykonania odbioru robót oraz odmowy wydania przez organ administracji lub innych podmiotów wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę; - działania siły wyższej, - zimowych warunków atmosferycznych nie pozwalających na wykonanie robót; b) Zmiany sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: - niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, c) Konieczności zrealizowania przedmiotu umowy w całości bądź w części przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy d) Zmiana osób , przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy , na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem i uprawnieniami , o których mowa w Prawie budowlanym oraz , które wymagane były przez zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ. 2. Zmiany dokonywane są poprzez złożenie wniosku o zmianę w formie pisemnej przez jedną ze stron wraz z określeniem zmiany, podaniem uzasadnienia, czasu wykonania zmiany. 3. Strony umowy zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.powiatrybnicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49, pokój 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 08:30, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych , 44-200 Rybnik ul. Jankowicka 49, pokój 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Sprzątanie budynków mieszkalnych administrowanych przez AZB I z dojściami do i wokół budynków z podziałem na 2 zadania
- Dostawa oleju opałowego do kotłowni kontenerowej przy maszynowni Szybu Kościuszko na terenie Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku w roku 2025
- Dzierżawa kombajnu chodnikowego wraz z urządzeniem podtrzymującym kombajn oraz sterowaniem do drążenia po upadzie dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice na lata 2025-2027 wraz z zabezpieczeniem pełnej obsługi gwarancyjnej i serwisowej w całym okresie dzierżawy.
- Adaptacja budynku pralni na potrzeby dwukondygnacyjnej sali rehabilitacyjno - sportowej dla pacjentów Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- "Realizacja 9 wycieczek w ramach projektu Rajzy Górskie Cz-Pl, dofinansowanego z Funduszu Małych Projektów w Euroregionie Silesia - cel 4.2 w ramach programu Interreg Czechy-Polska 2021-2027."
- Budowa oraz przebudowa wewnętrznej instalacji gazu i instalacji grzewczej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Rybniku przy ul. Gliwickiej 50
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja ostatniego etapu budowy ścieżki rowerowej Tuchola-Cekcyn"
- Przebudowa skrzyżowań drogi powiatowej nr 3304E - ul. Grota Roweckiego z ul. Bugaj i ul. Nawrockiego w Pabianicach w zakresie połączenia dróg rowerowych
- Rewitalizacja cmentarzy komunalnych w Turaszówce i Polance" oraz "Zadbajmy o cmentarz komunalny w Polance
- Przebudowa ul. Dunikowskiego (Łozy) w Gdańsku w ramach zadania pt.: "Budowa i modernizacja chodników"
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego w latach 2025 - 2026.
- "Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1939C Miastowice - Podobowice w m. Gorzyce"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.