Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Karczew: Dostawa soli kamiennej drogowej niezbrylającej do posypywania nawierzchni dróg
Numer ogłoszenia: 199591 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, ul. Boh. Westerplatte 1, 05-480 Karczew, woj. mazowieckie, tel. 022 7806421, fax 022 7806421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soli kamiennej drogowej niezbrylającej do posypywania nawierzchni dróg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej nie zbrylającej do posypywania nawierzchni dróg - sól kamienna gat. DR w ilości 1200 ton. Zamawiana sól musi spełniać wymagania określone w Polskiej Normie PN-86/C84081/02. Miejsce dostaw: Plac wskazany przez Zamawiającego na terenie bazy ZDP w Otwocku z/s Karczewie, ul. Boh. Westerplatte 1, 05-480 Karczew
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.44.00.00 - Sól drogowa Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.71.00 - Sól drogowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie trzech lat poprzedzających datę wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował jako Strona Umowy minimum 3 dostawy. Aby powyższy warunek można było uznać za spełniony, fakt, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie musi być udokumentowany przez poprzednich zamawiających. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunki spełniają łącznie. 4. Składając ofertę Wykonawca musi udokumentować źródło pochodzenia soli kamiennej (należy dostarczyć do Zamawiającego aktualną, kompletną aprobatę techniczną, w której wskazane jest źródło pochodzenia soli) oraz możliwość zapewnienia dostaw w wymaganych ilościach (wykonawca składa oświadczenie potwierdzające możliwość realizacji dostaw w ilościach określonych przez Zamawiającego). 5. Składając ofertę Wykonawca musi być uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z nich musi spełnić w/w warunek. 6. Składając ofertę Wykonawca musi posiadać aktualną i kompletną Aprobatę Techniczną IBDiM ważną również na okres realizacji zamówienia oraz Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny dla zamawianej soli drogowej. 7. Składając ofertę Wykonawca musi podpisać wzór umowy załączony do niniejszej SIWZ na warunkach określonych przez Zamawiającego. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencjidziałalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w SIWZ (3) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. (4) Formularz cenowy (5) Podpisany wzór umowy (6) Wypełniony formularz OFERTA (7) Parametry fizyko-chemiczne dla materiałów objętych dostawą (8) Atest lub aktualne świadectwo dopuszczenia materiału do stosowania w drogownictwie (9) Atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny dla soli drogowej. (10) Wyniki badań laboratoryjnych - parametry fizyko - chemiczne i skład ziarnowy oferowanych materiałów i potwierdzenie przez IBDiM przydatności soli drogowej do zwalczania śliskości zimowej. (11) Aktualną i kompletną Aprobatę Techniczną IBDiM ważną również na okres realizacji zamówienia. (12) Udokumentowanie źródeł pochodzenia soli kamiennej w ilościach zapewniających wielkość dostawy, na które Wykonawca złoży ofertę. (13) Oświadczenie o zapewnieniu dostaw soli przez okres trwania umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-otwocki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, ul. Boh. Westerplatte 1, 05-480 Karczew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Otwocku z/s w Karczewie, ul. Boh. Westerplatte 1, 05-480 Karczew.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu płońskiego
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie zwalczania śliskości zimowej na terenie Powiatu Monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
- "Zakup wraz z dostawą materiału drogowego"
- Dostawa soli drogowej kamiennej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.