To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-17
Starachowice: Zakup i montaż elementów cyfrowego monitoringu zewnętrznego w autobusach komunikacji miejskiej
Numer ogłoszenia: 199613 - 2012; data zamieszczenia: 17.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 301670 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 273 82 75, faks 41 273 82 75.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż elementów cyfrowego monitoringu zewnętrznego w autobusach komunikacji miejskiej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu monitoringu w 30 autobusach Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego Sp. z o.o. w Starachowicach o monitoring zewnętrzny - tj. zainstalowanie dodatkowej cyfrowej kamery zewnętrznej wraz z zapewnieniem możliwości rejestracji obrazu z kamery i możliwością bieżącego podglądu obrazu na monitorze znajdującym się w kabinie kierowcy. Rozbudowa monitoringu powinna być dokonana przy wykorzystaniu istniejącego systemu rejestracji audio/video i odtwarzania zapisu z monitoringu wewnętrznego zainstalowanego w autobusach. Minimalne warunki, które powinien spełniać system monitoringu zewnętrznego: a) Kamera kolorowa, wandaloodporna zabezpieczona przed uszkodzeniem na skutek działania czynników atmosferycznych, z czujnikiem ruchu (dopuszcza się podłączenie do kamery zewnętrznego czujnika), umieszczona z prawej strony autobusu, b) Rozdzielczość minimalna kamery 540 TVL, minimalna czułość kamery 0,1 lux c) Kamera powinna obejmować swoim zasięgiem wszystkie drzwi autobusu 12 metrowego trzydrzwiowego ( 26 szt. ) i 10 metrowego trzydrzwiowego - 4 sztuki d) Kamera powinna być podłączona do istniejących rejestratorów 8 kanałowych (analog.) w 23 autobusach i 4 kanałowych ( z możliwością podłączenia 12 kamer cyfrowych) w 7 autobusach, e) Kamera zewnętrzna powinna rejestrować zapis podczas całego czasu pracy pojazdu oraz min.3 godziny postoju ( po odłączeniu akumulatorów). W okresie parkowania (postoju) monitoring powinien być uruchamiany czujnikiem (czujnikami) ruchu. Taki sam czas powinno obejmować rejestrowanie obrazu. Praca kamery i rejestrowanie zapisu w czasie postoju i parkowania powinno się odbywać w sposób niezależny od zasilania z instalacji fabrycznej pojazdu lub w przypadku konieczności korzystania z zasilania głównego pojazdu powinno się odbywać w taki sposób , by nie skutkowało unieruchomieniem pojazdu, (nie powodowało całkowitego rozładowania akumulatorów). f) Kamera powinna być podłączona do istniejącego w kabinie kierowcy monitora w taki sposób by kierowca cały czas miał obraz wszystkich drzwi pojazdu. g) Pojemność twardego dysku w istniejących rejestratorach po podłączeniu kamery nie może być mniejsza niż 72 godziny zapisu ze wszystkich kamer i zapisu dźwięku. Obecna pojemność wynosi nie mniej niż 96 godzin. (Minimalna pojemność dysku w istniejącym systemie monitoringu wynosi 160 GB, max. rozdzielczość 1 szt. kamery wynosi 600 do 700 TVL - w każdym autobusie jest 4 kamery) h) Odczyt i archiwizacja zarejestrowanego materiału powinien być możliwy poprzez podłączenie stacji dokującej do komputera, sieć LAN lub zgranie materiału bezpośrednio na pamięć przenośną. Wszystkie elementy w/w systemu muszą być fabrycznie nowe, oryginalne, dobrej jakości, sprawne i gotowe do użycia oraz spełniające wymogi bezpieczeństwa, a także muszą być odporne na czynniki zewnętrzne i mieć możliwość pracy w temperaturach od -30o do +50o oraz być odporne na wstrząsy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POLGARD" S.C. PRZEMYSŁAW GROSZYŃSKI, GRZEGORZ ADAMCZYK
jakie przetargi wygrała firma
"POLGARD" S.C. PRZEMYSŁAW GROSZYŃSKI, GRZEGORZ ADAMCZYK
- POLGARD S.C. Przemysław Groszyński, Grzegorz Adamczyk, ul. Gen. W. Sikorskiego 31, 05-850 Ożarów Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 84132,00
Oferta z najniższą ceną: 84132,00 / Oferta z najwyższą ceną: 122323,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Dostawa sortów mundurowych leśnika, środków ochrony indywidualnej, obuwia i odzieży roboczej.
- Wykonanie doświetlenia przejść dla pieszych na terenie miasta Starachowice oraz montaż znaków aktywnych D-6. w ramach tytułu w budżecie miasta "Poprawa komunikacji publicznej na terenie Miejskiego...
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1793T (0618T) w miejscowości Lipie, ul. Starachowicka -etap II - opracowanie dokumentacji projektowej.
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Zakup wyposażenia, ICT i pomocy dydaktycznych w ramach realizacji zadania pn. Edukacja na wysokim poziomie w Szkole Podstawowej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym im. Jana Pawła II w Rząśni
- Dostawa wyposażenia (systemy bezpieczeństwa i nadzoru) niezbędnego do realizacji kursów w ramach projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Dostawa urządzeń, rozbudowa i modernizacja Systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia z wykorzystaniem infrastruktury systemu łączności radiowej typu LMDS.
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
więcej: Kamery cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.