To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-05
Gdańsk: adaptacja części pomieszczeń parteru na potrzeby administracyjno-biurowe Kuratorium Oświaty w Gdańsku oraz obsługi klientów przy ul. Wały Jagiellońskie 24 Znak sprawy OI.272.13.2015.GW.
Numer ogłoszenia: 199624 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98727 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Gdańsku, ul. Wały Jagiellońskie 24, 80-853 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3222900, faks 58 3222901.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja części pomieszczeń parteru na potrzeby administracyjno-biurowe Kuratorium Oświaty w Gdańsku oraz obsługi klientów przy ul. Wały Jagiellońskie 24 Znak sprawy OI.272.13.2015.GW..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac pn. Adaptacja części pomieszczeń parteru na potrzeby administracyjno-biurowe Kuratorium Oświaty w Gdańsku oraz obsługi klientów przy ul. Wały Jagiellońskie 24. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Roboty ogólnobudowlane w zakresie robót rozbiórkowych, murarskich, tynkarskich, malarskich, instalacji ścianek działowych z karton gipsu i sufitów podwieszanych, układania glazury i terakoty b) Instalacje wentylacji i klimatyzacji c) Instalacje sanitarne w zakresie robót wod-kan , d) Instalacje elektroenergetyczne, logiczne, telefoniczne i internetowe e) Dokumentację powykonawczą Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ- projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych i załącznik nr 2 do SIWZ - Przedmiar robót . Z niniejszego postępowania wyłącza się aranżację pomieszczeń parteru , która będzie objęta oddzielnym postępowaniem o zamówienie publiczne. UWAGA! - Prace odbywać się będą na terenie czynnie funkcjonującego obiektu. Terminy związane z realizacją zamówienia: Termin rozpoczęcia realizacji - do 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Termin wykonania robót budowlanych - do 90 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wszędzie, gdzie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia (specyfikacje technicznego wykonania robót, przedmiar) wystąpią nazwy materiałów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub inne szczegółowe dane- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym poprzez użycie innych materiałów równoważnych ze wskazanymi parametrami - zgodnie z art. 29 ust. 1,2 i 3 oraz i art. 30 ust.1 ustawy Pzp. Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi min. 36 miesięcy, max. 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Dodatkowo Zamawiający informuje, że: a) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN. b) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. c) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. d) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. e) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. f) Wybrany w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego Zamawiający przewiduje wizję lokalną w dniu 09.07.2015 r. o godz. 11oo w budynku Kuratorium Oświaty przy ul. Wały Jagiellońskie 24 pok. 12...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: adaptacja części pomieszczeń parteru na potrzeby administracyjno-biurowe Kuratorium Oświaty w Gdańsku oraz obsługi klientów przy ul. Wały Jagiellońskie 24 - bez wyposażenia
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PERMUR, ul. Leśna 1, 83-250 Skarszewy, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135980,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 165557,12
Oferta z najniższą ceną: 165557,12 / Oferta z najwyższą ceną: 251635,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy oraz opieki medycznej dla pracowników WFOŚiGW w Gdańsku w terminie 24 miesięcy od podpisania umowy
- Dostawa urządzenia do automatycznej elektroforezy kapilarnej, umożliwiającego automatyczną elektroforezę żelową DNA i RNA wraz z oprogramowaniem i niezbędnym zestawem komputerowym
- Usługa wsparcia eksploatacji systemu TETA na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej TASK
- Dostawa leków - znak sprawy Adm 17A/2024
- Dostawa woreczków biohazard do poczty pneumatycznej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Boguchwale
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- Modernizacja dźwigu w paw. B-4 na terenie AGH w Krakowie - DE-dzp.272-709/24
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.