eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Usługę całodobowego dozoru terenu i mienia PKS w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-12

Białystok: Usługę całodobowego dozoru terenu i mienia PKS w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 199656 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Białymstoku Spółka Akcyjna , ul. Fabryczna 1, 15-482 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6750218 w. 113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pks.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: komunikacja publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę całodobowego dozoru terenu i mienia PKS w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługę całodobowego dozoru terenu i mienia PKS w Białymstoku przy ul Boh. Monte Cassino 8 i 10 oraz przy ul. Fabrycznej 1 w Białymstoku, w okresie od dnia 01.08.2014 r. do 31.07.2015 r. - (miejsce wykonywania usługi Białystok)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.00.00.00 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się na 10.000,- zł (dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: SBR w Szepietowie Oddział w Białymstoku nr 92 8769 0002 0391 2032 2000 0010.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w zakresie wymienionym w art. 22 ust. 1 PZP, i oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu według art. 24 ust. 1 PZP. Oświadczenie załącznik NR. 3 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. (Oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. (Oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), Koncesja MSW i A na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), ważna co najmniej na okres realizacji zamówienia. Wykaz minimum 5 pracowników, którymi dysponuje Oferent do realizacji zamówienia, posiadającymi kwalifikacje pracowników ochrony fizycznej wraz z załączeniem aktualnych kopii kwalifikacji tych osób. Wykaz pracowników nie posiadających licencji pracownika ochrony, którzy mogą sprawować dozór w systemie portierskim. Dokument wykazujący, iż Wykonawca dysponuje w ramach swojej działalności 3 (trzema) mobilnymi grupami interwencyjnymi szybkiego reagowania. Zapewnieni dozór nad osobami, którymi posługuje się przy realizacji zamówienia (oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ). Referencje min. 2 szt. z innych firm, którym Wykonawca świadczy obecnie lub świadczył usługę, odpowiadającą usłudze określonej i wymienionej w SIWZ, na którą Wykonawca ma zamiar złożyć ofertę, Kopia polisy na kwotę minimum w zależności od zadania: polisa na kwotę ubezpieczenia minimum 1 000 000 zł (jeden miliony złotych) lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wyżej wymienione kwoty ubezpieczenia - ważne na dzień składania ofert i przez cały okres realizacji zamówienia. Kosztorys przedstawiający sposób wyliczenia przez Wykonawcę kwoty oferty Wykonawca może powyższą informację złożyć w oddzielnej zapieczętowanej kopercie z napisem informacja poufna, Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów gospodarczych (podwykonawcy) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności poprzez przedstawienie pisemnego zobowiązania tych podmiotów gospodarczych do oddania mu do dyspozycji tych zasobów (osób, sprzętu do realizacji usługi) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • uprawnienia do wykonywania określonej działalności - jako warunek udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcy koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie stałej ochrony fizycznej, Zamówienie może zostać udzielone tylko Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca łącznie spełniał następujące warunki: - dysponował minimum 5 pracownikami posiadającymi kwalifikacje pracowników ochrony fizycznej, którzy mogą wykonywać dozór na terenie Zamawiającego przy ul. Boh. Monte Cassino 8 i 10 w Białymstoku, - dysponował pracownikami bez konieczności posiadania kwalifikacji pracownika ochrony fizycznej, którzy mogą wykonywać dozór w systemie portierskim na terenie Zamawiającego przy ul. Fabrycznej 1, w Białymstoku - dysponował w ramach swojej działalności 3 (trzema) mobilnymi grupami interwencyjnymi szybkiego reagowania; zapewniał możliwość całodobowego kontaktu z Zamawiającym oraz dozór nad osobami, którymi posługuje się przy realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - jako warunek udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcy koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie stałej ochrony fizycznej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 100.000,00 zł oraz że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż: 1 000 000,00 zł,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykaz minimum 5 pracowników, którymi dysponuje Oferent do realizacji zamówienia, posiadającymi kwalifikacje pracowników ochrony fizycznej wraz z załączeniem aktualnych kopii kwalifikacji tych osób. Wykaz pracowników nie posiadających licencji pracownika ochrony, którzy mogą sprawować dozór w systemie portierskim. Dokument wykazujący, iż Wykonawca dysponuje w ramach swojej działalności 3 (trzema) mobilnymi grupami interwencyjnymi szybkiego reagowania. Zapewnieni dozór nad osobami, którymi posługuje się przy realizacji zamówienia (oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ). Referencje min. 2 szt. z innych firm, którym Wykonawca świadczy obecnie lub świadczył usługę, odpowiadającą usłudze określonej i wymienionej w SIWZ, na którą Wykonawca ma zamiar złożyć ofertę, Kosztorys przedstawiający sposób wyliczenia przez Wykonawcę kwoty oferty Wykonawca może powyższą informację złożyć w oddzielnej zapieczętowanej kopercie z napisem informacja poufna, Jeżeli Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów gospodarczych (podwykonawcy) zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności poprzez przedstawienie pisemnego zobowiązania tych podmiotów gospodarczych do oddania mu do dyspozycji tych zasobów (osób, sprzętu do realizacji usługi) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub umocowania prawnego udzielonego osobie osobom podpisującej/podpisującym ofertę o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy o powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego (KRS, a w przypadku osób fizycznych a aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pks.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Białymstoku Spółka Akcyjna ul. Fabryczna 1, 15-482 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Białymstoku Spółka Akcyjna ul. Fabryczna 1, 15-482 Białystok.,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.