Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-26
Doruchów: Budowa kanalizacji deszczowej z parkingu Placu Targowego do ul. Szkolnej w Doruchowie.
Numer ogłoszenia: 199669 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Doruchów, ul. Kępińska 13, 63-505 Doruchów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7315677, 7315166, fax 062 7315687.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.doruchow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji deszczowej z parkingu Placu Targowego do ul. Szkolnej w Doruchowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektowany rurociąg kanalizacyjny będzie przejmował wody deszczowe spływające z parkingu Placu Targowego i odprowadzał kolektorem kanalizacyjnym do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Szkolnej. Podstawowy zakres rzeczowy obejmuje: 1/ roboty rozbiórkowe i nawierzchniowe 2/. Roboty ziemne mechaniczne i ręczne - 311,25 m3 3/. montaż kolektorów kanalizacyjnych z rur PCV o śr. 250mm kl. S gr. ścianki 7,3 mm - 182,70 mb 4/. montaż studzienek kanalizacyjnych systemowych z PCV o śr. 400mm z włazem żeliwnym klasy 15 - 3 szt. 5/. montaż studzienki rewizyjnej z kręgów betonowych o śr. 1000mm - 1 szt. 6/. montaż ścieków pref. betonowych wraz z podłączeniem do kolektora - 23,50 mb
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2.000,00 zł. można wnieść w formie gotówkowej na rachunek Bank Zachodni WBK S.A. 12109011730000000017006084 lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wzięć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki ubiegania się o zamówienie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. nr 223 poz. 1655 z póź. zm.) i spełniają warunki określone w SIWZ oraz wnieśli wadium w wysokości 2.000,00 zł. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do oferty dołącza: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego, oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 i że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz pozostałych dokumentów wymienionych w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip. doruchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Doruchowie ul. Kępińska 13 pokój nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Budynek Urzędu Gminy w Doruchowie ul. Kępińska 13 63-505 Doruchów pokój nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowane ze środków własnych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie, co najmniej trzywariantowej koncepcji odwodnienia dla wskazanego odcinka drogi ekspresowej S8 - trasa Armii Krajowej na terenie m. st. Warszawy
- "Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Glitajny"
- Modernizacja drogi gminnej w Smerzynie
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m-ci: Bóbrka, Solina, Bereżnica Wyżna i Bukowiec oraz poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni ścieków w Gminie Solina
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Łowicz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.