Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-18
Radoszyce: Budowa boiska sportowego z nawierzchnią syntetyczną w Radoszycach.
Numer ogłoszenia: 199676 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radoszyce , ul. Żeromskiego 28, 26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3735083, faks 041 3735084.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radoszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego z nawierzchnią syntetyczną w Radoszycach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, sklasyfikowane we Wspólnym Słowniku CPV 45 21 22 21-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych, polegające na budowie boiska sportowego z nawierzchnią syntetyczną w Radoszycach. Przedmiotem inwestycji jest budowa boiska do gry w piłkę nożną o nawierzchni z trawy syntetycznej, o wymiarach 54,00 x 26,00 m (wymiar całkowity: 60,00 x 30,00 m) i powierzchni 1 800 m2, z liniami do piłki nożnej ( szerokość linii 10 cm), z wyposażeniem w dwie bramki do piłki nożnej np. typu Junior (szerokość 5 m, wysokość 2 m, słupki bramkowe i poprzeczka koloru białego, słupki wykonane z profilu aluminiowego ( np.120 x 100 mm) demontowalne osadzone w tulejach montażowych ocynkowanych zamontowanych na stałe w fundamentach) i z wykonaniem ogrodzenia boiska. Wymiary, rzędne i lokalizacja przedmiotu zamówienia wg dokumentacji technicznej. 4.2. Zakres zamówienia obejmuje: a). Wykonanie robót niwelacyjnych (43,35 m3 ), b). Wykonanie drenażu o długości 289 m. c). Wykonanie warstwy odcinającej z piasku (o grubości 10 cm na powierzchni 1 800 m2), d). Wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych (o grubości 15 cm na powierzchni 1 800 m2), e). Wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych (o grubości 5+4 cm na powierzchni 1 800 m2), f). Wykonanie obrzeża betonowego boiska o długości 180 mb, g). Wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej na powierzchni 1 800 m2, h). Wykonanie ogrodzenia o długości 205 m wokół boiska sportowego. Zakres zamówienia ujęty jest w przedmiarach, dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania robót. 4.3. Wymagania minimalne dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: a). charakterystyka włókna trawy: - włókno: monofilowe, 100% polietylen, proste, odporne na promieniowanie UV, - długość włókien nie zatopionych w warstwie podkładowej: min. 50 mm, - ciężar włókna: min. 12 000 Dtex, - gęstość włókien: min. 122 000 włókien/m2, - ciężar całkowity nawierzchni: min. 2100 g/m2, b). trawa syntetyczna po zamontowaniu wypełniona warstwą dociskową z piasku kwarcowego suszonego, sortowanego ( 0,1-0,9 mm) oraz warstwą dynamiczną z granulatu EPDM ( EPDM w kolorze trawy) , w ilości zgodnej z zaleceniem producenta trawy. c). kolor trawy: jednokolorowa zielona, linie białe o szerokości 10 cm..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy wypełniają zapisy art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.3. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8.4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., (Dz.U. 2006, Nr 87 poz.605 ze zm.)w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, jakich te dokumenty mogą być składane: a) w przypadku osób prawnych aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego, a w przypadku osób fizycznych aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz wyszczególnienie osób uprawnionych do reprezentowania firmy b) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), c) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.(załącznik nr 2 do SIWZ), ponadto pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. d) informacja o wskazaniu przez wykonawcę w ofercie określonej części prac , którą zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ), Uwaga: Wymagane jest pisemne oświadczenie podwykonawcy, iż w przypadku wyboru danej oferty gwarantuje on wykonanie powierzonych zadań. e) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ), f) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ), g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane. Wykazać należy minimum trzy zrealizowane zamówienia. (załącznik nr 6 do SIWZ), h) zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), i) dowód wpłaty wadium, j) kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiarów i szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. k)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: - Ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania, - Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; - Pełnomocnictwo musi jednocześnie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem; - Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, l). Składając ofertę wspólnie (art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania: l.1. następujące dokumenty i oświadczenia: - oferta ( Załącznik Nr 1 do SIWZ), - wykaz wykonanych robót budowlanych (Załącznik Nr 6do SIWZ), podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. l.2. następujące dokumenty i oświadczenia: - oświadczenie o spełnianiu warunku podanego w art. 22 oraz art. 24 ustawy (Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ), - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - dokumenty potwierdzające, że wykonane roboty zostały wykonane należycie składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym. ł)Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §2 i §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 2. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego. 3. Dokumenty powyższe mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do zaciągania zobowiązań w zakresie praw i obowiązków majątkowych w imieniu Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radoszyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można otrzymać za odpłatnością 50,00 zł w siedzibie Zamawiającego pokój nr 30,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie UrzęduGminy w Radoszycach ul. Żeromskiego 28 (pokój Nr 31), 26-230 Radoszyce, do dnia 09.07.2009 r. do godziny 10:00..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW 2007-2013 Działanie 3.4 Odnowa i rozwój wsi.
INNE PRZETARGI RADOSZYCE
więcej: przetargi RADOSZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont płyty stadionu i przebudowa terenu rozgrzewkowego Słubickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji przy ul. Sportowej 1 w Słubicach
- Modernizacja boisk na terenie Gminy Siemianowice Śląskie
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu.
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.