eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KozienicePrzebudowa ulicy Parkowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-13

Kozienice: Przebudowa ulicy Parkowej
Numer ogłoszenia: 199730 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Parkowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w związku z przebudową ulicy Parkowej w Kozienicach obejmująca: remont jezdni o nawierzchni z betonu asfaltowego i kostki betonowej, remont chodników i zjazdów z kostki betonowej, przebudowę kanalizacji deszczowej, sieci teletechnicznej i elektroenergetycznej w ulicy Parkowej oraz remont i przebudowę zabytkowego ogrodzenia Zespołu Pałacowo-Parkowego wzdłuż ulicy Parkowej i dojazdu do Urzędu Skarbowego w Kozienicach. Zadanie będzie realizowane w oparciu o dokumentację projektową remontu ulicy Parkowej (br. drogowa, sanitarna, teletechniczna, elektryczna) i dokumentację projektową remontu i przebudowy ogrodzenia Zespołu Pałacowo-Parkowego, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w siwz. Zakres robót: 1. Roboty drogowe: 1.1. Roboty ziemne. 1.2. Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe: rozbiórka nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, obrzeży betonowych, krawężników betonowych. Gruz z rozbiórki należy wywieźć i zutylizować. Nadmiar ziemi wywieźć. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki w zakresie i na koszt Wykonawcy. 1.3. Nawierzchnia ul. Parkowej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla ruchu KR3 gr. 5 cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego dla ruchu KR3 gr. od 3 - 14 cm. Istniejący krawężnik kamienny miejscowo należy przestawić oraz lokalnie wyregulować wysokościowo. Od strony Stadniny Koni krawężnik do wymiany. Krawężniki betonowe o wym. 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu B15. 1.4. Skrzyżowanie z ul. Radomską: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla ruchu KR3 gr. 5 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego gr. 13 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm. Istniejący krawężnik kamienny miejscowo należy przestawić oraz lokalnie wyregulować wysokościowo. 1.5. Nawierzchnia drogi dojazdowej do Urzędu Skarbowego: - kostka brukowa gr. 8 cm w kolorze szarym, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 23 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm. Krawężniki betonowe o wym. 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu B15. 1.6. Nawierzchnia zjazdów: - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm w kolorze szarym, - podsypka cementowo-piaskowa gr. 3 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm, - warstwa odcinająca z piasku gr. 15 cm. Krawężniki betonowe wtopione o wym. 12x25cm na ławie z betonu B15 1.7. Nawierzchnia chodników: - kostka brukowa gr. 6 cm kolorowa (na przejściach dla pieszych płytki z wypustkami o wym. 40x40x5cm), - podsypka cementowo-pisakowa gr. 5 cm, - gruntocement o RM - 5,5MPa gr. 10 cm. Obrzeża betonowe 8x30x100cm na podsypce cementowo-piaskowej gr, 5 cm. 1.8. Ściek w ulicy Parkowej: - prefabrykowany ściek betonowy o wym. 50x15cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm, - ława betonowa z betonu B-15 gr. 15 cm. 1.9. Uzupełnienie zieleni: - lokalne odtworzenie istniejących trawników na warstwie ziemi urodzajnej gr. 10cm. Grunt należy przekopać. Do siewu użyć nasion traw odpornych na warunki miejskie. 1.10. Organizacja ruchu: - tymczasowa na czas prowadzenia robót - Wykonawca opracuje projekt czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych zezwoleń, w tym zajęcie pasa drogowego drogi gminnej, powiatowej i krajowej oraz dokona oznakowania na czas prowadzenia robót zgodnie z przepisami. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu zajęcia pasa drogowego drogi gminnej w związku z realizacją zamówienia. Uwaga: Wykonawca umożliwi przejazd środków komunikacji PKS na czas prowadzenia robót. Sposób komunikacji wykonawca uzgodni z Zarządem PKS. - stała organizacja ruchu - zgodnie z projektem. Istniejące oznakowanie nie ulega zmianom. W celu poprawy bezpieczeństwa ruchu pieszego na drodze dojazdowej do Urzędu Skarbowego należy zamontować próg zwalniający U-16d i uzupełnić oznakowanie pionowe i poziome. Na czas budowy istniejące oznakowanie należy zdemontować i zamontować powtórnie po wykonaniu robót. 2. Przebudowa kanalizacji deszczowej 2.1. Włączenie dwóch projektowanych wpustów deszczowych do istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. Parkowej wraz z zabudowaniem studni betonowej śr. 1200mm w obrębie skrzyżowania z ulicą Kochanowskiego. Przykanaliki z rur PVC SN8 śr. 200mm 2.2. Regulacja pionowa i pozioma dwóch wpustów deszczowych na skrzyżowaniu ul. Parkowej z ul. Kochanowskiego. 2.3. Na wszystkich studniach kanalizacji sanitarnej i deszczowej należy zamontować pierścienie odciążające wraz z płytami nastudziennymi i włazami typu ciężkiego. Studnie należy wyregulować do rzędnych projektowanej nawierzchni. Wpusty deszczowe uliczne żeliwne uchylne Osadzone na studzience betonowej śr. 500mm, wyposażone w kosze stalowe ocynkowane do wyłapywania części stałych wraz z osadnikami. Wpusty deszczowe należy osadzić na żelbetowym pierścieniu odciążającym i przykryć prefabrykowaną betonową płytą. Zwieńczenie studni i wpustów deszczowych w klasie D400. 2.4.Próby szczelności kanału. 3. Przebudowa kanalizacji teletechnicznej 3.1.Regulacja wysokościowa istniejącej studni kanalizacji teletechnicznej zlokalizowanej w pasie projektowanego chodnika. 3.2. Wymiana studni teletechnicznej zlokalizowanej w pasie zieleni. Studnię należy wyburzyć zachowując układ kabli telekomunikacyjnych. W miejscu starej studni zabudować nową dwuczęściową studnię betonową Przed przystąpieniem do robót Wykonawca ma obowiązek pisemnie wystąpić z 30 dniowym wyprzedzeniem o wyznaczenie upoważnionego przedstawiciela TP S.A celem dokonania uzgodnień formalnych wykonania robót i odbioru robót. 4. Przebudowa sieci elektroenergetycznej 4.1.Demontaż istniejącego słupa i linii napowietrznej i ponowny montaż słupa w odległości ok. 1m od ogrodzenia. 4.2. Sprawdzenia i pomiary izolacji linii Wszelkie roboty mogą być wykonywane po ich zgłoszeniu do RZE Kozienice przez osoby wykwalifikowane. 5. Remont i przebudowa ogrodzenia Zespołu Pałacowo-Parkowego (obiekt wpisany do rejestru zabytków prawomocną decyzją WKZ Radom Nr 98/A/81 z dnia 18.03.1981r.) 5.1. Remont fragmentu ogrodzenia od ul. Parkowej do parkingu Urzędu Skarbowego (odcinek A i B) 5.1.1. Remont ogrodzenia A (A1-A2) - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych fundamentów ogrodzenia, wymianę pasa zawilgoconych tynków, malowanie ogrodzenia, impregnację czapki muru i inne prace towarzyszące: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe: - cięcie pielęgnacyjne gałęzi 3 szt. drzew (wywóz i utylizacja gałęzi w zakresie i na koszt wykonawcy) - skucie tynku z cokołu ogrodzenia od strony drogi, - skucie zawilgoconych tynków przęseł i słupów na wysokość zawilgocenia, powyżej cokołu, po obu stronach ogrodzenia, - skucie odspojonego tynku wzdłuż pionowych pęknięć na styku przęseł ze słupami po obu stronach, - usunięcie całkowite farby z pozostałego tynku po obu stronach ogrodzenia, - odcinkowe odkopanie muru ogrodzenia na głębokość 30 cm poniżej terenu, po obu stronach. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki i gałęzi w zakresie i na koszt wykonawcy. 2) przygotowanie podłoża: - zmycie, oczyszczenie i usunięcie części muru i luźnej zaprawy ze spoin na głębokość 2 cm, - zmycie i odsolenie systemowym preparatem do chemicznego wiązania szkodliwych soli powierzchni ze stwierdzonymi wykwitami soli oraz powierzchni o wysokości około 1 m powyżej powierzchni zasolonych, 3) podmurowanie cokołu z cegły pełnej, pionowo na płask na zaprawie cementowo-wapiennej, odpowiednio docinając, wierzch cokołu z 5% spadkiem na zewnątrz ściany, 4) uzupełnienie większych ubytków po skuciach, w spoinach i na powierzchni cegieł dla wyrównania powierzchni pod projektowane izolacje z zaprawy szlamowej z wykorzystaniem gotowej mieszanki zaprawy wyrównującej przez szpachlowanie, 5) gruntowanie podłoża mineralnego powierzchni po skuciach systemowym podkładem wgłębnym lub penetrującym, 6) izolacje przeciwwilgociowe - szlamowa zaprawa izolacyjna. Izolacja pionowa na ścianach fundamentowych do głębokości około 30 cm poniżej poziomu terenu oraz na wysokość cokołu i pas 30 cm nad cokołem jako izolacja przeciwrozbryzgowa po obu stronach muru. Zaprawa szlamowa izolacyjna z hydraulicznym środkiem wiążącym, nie przepuszczająca wody, paroprzepuszczalna i odporna na sole, nakładana dwuwarstwowo. Minimalna grubość warstwy 2 mmm. Izolację po wyschnięciu należy zabezpieczyć w gruncie na wysokość do projektowanej opaski folią budowlaną PE. Zasypywanie wykopu warstwami gruntu bez kamieni, gruzu oraz od góry warstwami podbudowy chodnika, każda warstwa gruntu do zagęszczenia. 7) tynki renowacyjne - systemowe tynki renowacyjne na cokołach i ściankach bezpośrednio nad nimi, jako uzupełnienie po skuciach zawilgoconych i zasolonych tynków: - obrzutka renowacyjna - wykonanie na przygotowanych powierzchniach szprycu odpornego na wysolenia, zwiększającego przywieralność powłok tynkarskich do podłoża z zaprawy systemowej. Obrzutka może przykrywać maksymalnie 50-60% powierzchni ściany, grubość warstwy ok. 5 mm. Podłoże należy zabezpieczyć przed zbyt szybkim wysychaniem przez okresowe zwilżanie warstwy, - tynk renowacyjny nawierzchniowy - wykonanie tynków renowacyjnych drobnoziarnistych o uziarnieniu od 0-1,3 mm z efektem samonapowietrzania, jako warstwy nawierzchniowej. Tynk o dużej porowatości ok. 45% z właściwościami magazynowania soli, o małym oporze dyfuzyjności, o właściwościach wodoodpornych z dodatkiem hydrofobizującym.Tynk nakładany dwuwarstwowo, z uwzględnieniem przerw technologicznych. Grubość poszczególnych warstw należy dobrać do grubości istniejących tynków. Wierzchnią warstwę wykonać gładką w nawiązaniu do istniejących tynków. 8) ozdobna opaska - do odtworzenia po skuciu tynku z gotowej systemowej zaprawy gruboziarnistej do profili ciągnionych, o właściwościach hydrofobowych i niewielkim skurczu, nakładana warstwami, po utwardzeniu warstw poprzednich. 9) wykończenie odtwarzanych opasek i przetarcie po usunięciu farby zaprawą sztukatorską drobnoziarnistą do profili ciągnionych. Zaprawa szybkowiążąca o maksymalnej grubości warstwy 2-3mm, do wykończenia farbą elewacyjną, 10) dylatacje - przy pionowych pęknięciach uzupełnienie ubytków w tynkach zaprawą cementowo-wapienną lub wyrównującą, z pozostawieniem pionowej szczeliny w miejscu projektowanych dylatacji. Wypełnienie szczeliny dylatacyjnej elastyczną fugą silikonową po obu stronach muru, 11) malowanie ścian dyfuzyjną, wodoodporną, o wysokiej zdolności krycia, matowa farbą silikonową z przyjętego systemu, kolor starej bieli zbliżony do koloru istniejącego ogrodzenia. Farba odporna na zanieczyszczenia, utrudniająca rozwój mikroorganizmów, o niskiej nasiąkliwości i niskiej podatności na zabrudzenia, - przygotowanie podłoża - oczyszczenie powierzchni z piaszczącego się tynku, odspojonych powłok malarskich, mechaniczne usunięcie większych zabrudzeń, zmycie powierzchni myjką ciśnieniową, przetarcie ewentualnych ubytków drobnoziarnistą zaprawą wyrównującą z gotowych mieszanek, - gruntowanie - na całej powierzchni 1-krotny podkład wgłębny gruntujący do wzmacniania podłoży mineralnych pod wymalowania farbami silikonowymi, - malowanie - po upływie 24 godz.od zagruntowania ( zgodnie z instrukcją) warstwą podkładową, a następnie nawierzchniową z zachowaniem odpowiedniego odstępu czasowego między kolejnymi warstwami. 12) impregnacja - czapki betonowej, murów i wierzchu muru pod przęsłami ażurowymi do mechanicznego oczyszczenia z zanieczyszczeń i odkurzenia powierzchni. Zaimpregnowanie powierzchni preparatem zmniejszającym chłonność podłoża i nadającym powierzchni właściwości hydrofobowe, z bezbarwnej, rozcieńczonej wodą emulsji silikonowej, 13) przęsła ażurowe - do oczyszczenia i malowania: - zabezpieczenie antykorozyjne -Farba chlorokauczukowa przeciwrdzewna do gruntowania - 1 warstwa. Do wykończenia emalia chlorokauczukowa -2 warstwy. Barwa emalii zgodna z kolorystyką. 14) opaska - od strony dojazdu wykończenie kostka betonową (zgodnie z projektem drogowym); od strony parku opaska szerokości 40 cm z warstwy żwiru płukanego gr. 6cm na podsypce z piasku. Opaska na styku z zielenią zakończona obrzeżem betonowym. 5.1.2. Remont ogrodzenia B (B1-B2)- rozbiórka zniszczonego muru i odtworzenie go w istniejących gabarytach, z wykonaniem otworu na przejście dla pieszych: 1) rozbiórki i demontaże: - rozbiórka trzech przęseł ogrodzenia, za wyjątkiem słupa narożnego bramy, - usunięcie muru fundamentowego z ziemi, - cięcie pielęgnacyjne gałęzi drzewa zwisające nad ogrodzeniem. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki i gałęzi w zakresie i na koszt wykonawcy. 2) fundamenty ogrodzenia - odtworzenie o szerokości jak istniejące, na głębokość 1,10m, w uskokach do istniejącego pochylenia terenu, na warstwie gr. 10 cm z betonu podkładowego B-10. Fundamenty oddylatowane od ściany garażu i słupa bramy przekładką z 2 warstw folii budowlanej PE. Wykonanie izolacji poziomej typu lekkiego z 1 warstwy lepiku asfaltowego. Fundamenty wylewane do poziomu terenu od strony garaży, z betonu B-15 w deskowaniu. W miejscu słupów zbrojenie rdzeni pionowe 4 prętami śr.12 ze stali A-III, strzemiona śr.6 co 25 cm ze stali A-0. 3) izolacja przeciwwilgociowa - izolacje pionowe murów fundamentowych do poziomu terenu z 1 warstwy lepiku asfaltowego jak dla izolacji typu lekkiego. Izolacja zabezpieczona w gruncie warstwą folii izolacyjnej PE gr. Min. 0,2mm. 4) przęsła i słupy - murowane z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej o gabarytach jak istniejące, z pozostawieniem otworu przejścia. Słupy murowane z pozostawieniem rdzenia ze zbrojeniem wg opisu jak wyżej, do betonowania warstwami. Przęsła gr. 12 cm zbrojone poziomo 2 prętami o6 ze stali A-0 w spoinie co 4 warstwa cegieł. Nadproże nad otworem przejścia z betonu B-20, zbrojenie 4 prętami o12 ze stali A-III, strzemiona o6 co 15cm ze stali A-0. 5) izolacja przeciwwilgociowa - izolacje murów przęseł i słupów od 10 cm poniżej poziomu terenu na wysokość cokołu z zaprawy szlamowej izolacyjnej, z wyłożeniem zaprawy izolacyjnej na wierzch uskoku cokołu. Zasypywanie wykopu warstwami gruntu z zagęszczeniem każdej warstwy. 6) czapka - przęseł i słupów do odtworzenia ze skosem jaki istniejąca, wylewana z betonu B-20, w deskowaniu, od spodu kształtowanie podcięcia kapinosu. Czapka impregnowana środkiem hydrofobowym wg opisu jak w ogrodzeniu A 7) wykończenie - tynk cementowo-wapienny gładki. Malowanie farbą silikonową na zagruntowanym podłożu wg opisu jak dla ogrodzenia A. 8) słup bramy - istniejący słup bramy w ogrodzeniu B do remontu tj. wykonania izolacji przeciwwilgociowych i tynków renowacyjnych wg zasad opisanych dla ogrodzenia A. Malowanie powierzchni słupa farbą silikonową i impregnacja czapki łącznie z całym odcinkiem ogrodzenia B. Dylatacja, pomiędzy słupem a przęsłem z otworem, zachowana na całej wysokości, z obustronnym wypełnieniem spoiną silikonową. 9) opaska - po obu stronach muru opaska szerokości 40cm, z warstwy żwiru płukanego gr. 6 cm na podsypce z piasku. Opaska na styku z zielenią zakończona obrzeżem betonowym. 10) zieleń - od strony ul. Parkowej trawnik do otworzenia po robotach budowlanych. 11) niski murek wzdłuż dojazdu (C1-C2)- do rozbiórki na głębokość około 15 cm poniżej projektowanego poziomu chodnika, z pozostawieniem fundamentu w ziemi. Na wierzchu do uzupełnienia warstwy chodnika ujęte w projekcie drogowym. Wywóz i utylizacja gruzu w zakresie i na koszt Wykonawcy. 5.2. Częściowy remont ogrodzenia usytuowanego wzdłuż ulicy Parkowej (Odcinek A1-D-E do L) 1) Zabezpieczenie ogrodzenia do wysokości cokołu w tym: - odkopanie muru ogrodzenia na głębokość 60 cm poniżej terenu od strony ulicy, za wyjątkiem odcinka z istniejącą folią izolacyjną. - zmycie i oczyszczenie z resztek gruntu i usunięcie luźnych części muru i zaprawy - uzupełnienie większych ubytków po skuciach i na powierzchni cokołu od strony chodnika, dla wyrównania powierzchni z wykorzystaniem gotowej mieszanki zaprawy wyrównującej przez szpachlowanie. - podmurowanie cokołu na łuku od strony ul. Kochanowskiego, na odcinku gdzie istniejący cokół znalazł się poniżej terenu, z cegły ceramicznej pełnej gr.6,5cm na zaprawie cementowo-wapiennej, odpowiednio je docinając. - izolacje przeciwwilgociowe w gruncie z folii izolacyjnej kubełkowej, kubełkami zwróconymi w stronę ściany. Od góry folia zakończona systemową listwą wentylacyjną zabezpieczającą przed zaśmieceniem i zalewaniem wodami opadowymi pustki powietrznej. Zasypywanie wykopu warstwami gruntu, od góry ułożenie warstwami podbudowy chodnika (godnie z projektem drogowym), każda warstwa do zagęszczenia. Nad istniejącą folią kubełkową, po jej docięciu do poziomu chodnika i terenu, zamontowanie systemowych listew wentylacyjnych. -oczyszczenie istniejącej folii izolacyjnej z zanieczyszczeń i montaż systemowych listew wentylacyjnych. 2) Zieleń - od strony ul. Parkowej trawnik do odtworzenia po robotach budowlanych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 76.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia ofert wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał: - co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych przedmiotem których było wykonanie nawierzchni bitumicznej o powierzchni min. 2000m2 i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone i - co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych przedmiotem których były w szczególności roboty tynkarskie i malarskie wykonane w obiektach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - że dysponuje co najmniej: - jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z §8.1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r (DZ.U. z 2004r. Nr 150, poz.1579) tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odbyły co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( np. wg wzoru - załącznik nr 7 lub inny równoważny dokument- patrz uwaga do punktu 8.1.2.1), jeżeli wykonawca przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1.1.1 i lub 8.1.1.2 powołuje się na potencjał innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: a/ terminu wykonania zadania w następujących przypadkach: - niesprzyjających warunków pogodowych, - niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy, - z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót, - z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, - z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki, - z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - zawieszenia wykonania prac nie spowodowanych uchybieniami Wykonawcy, /wówczas strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym ze minimalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju. O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca winien jest poinformować Zamawiającego pisemnie i natychmiast odnotować to w dzienniku budowy/. b/ w przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w projekcie, c/ gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu, d/ w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany kierownika budowy lub podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy lub kierownika budowy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę lub kierownika budowy, e/ gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego. f/ gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizację umowy, w szczególności na jej zakres, termin, g/gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2012 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach, ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pok. 111-Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.