Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-19
Chybie: Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych we wsi Chybie, Frelichów, Mnich, Zaborze i Zarzecze oraz odśnieżanie i posypywanie chodników we wsi Chybie, Mnich, Zaborze
Numer ogłoszenia: 199745 - 2014; data zamieszczenia: 19.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie , ul. Bielska 78, 43-520 Chybie, woj. śląskie, tel. 33 856 10 96, faks 33 8561096, 8522636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chybie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych we wsi Chybie, Frelichów, Mnich, Zaborze i Zarzecze oraz odśnieżanie i posypywanie chodników we wsi Chybie, Mnich, Zaborze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych we wsi Chybie, Frelichów, Mnich, Zaborze i Zarzecze oraz odśnieżanie i posypywanie chodników we wsi Chybie, Mnich, Zaborze. Wykonanie usługi polegać będzie na usuwaniu z dróg śniegu i zwalczaniu śliskości poprzez posypywanie (z wyłączeniem użycia środków chemicznych) nawierzchni na jezdniach, chodnikach i innych miejscach wskazanych przez zamawiającego, we wszystkie dni tygodnia niezależnie od pory dnia w miarę potrzeb w zależności od warunków atmosferycznych, na drogach oraz chodnikach - mechanicznie. Drogi i chodniki utrzymywane będą na biało. Wykaz ulic, chodników i innych miejsc objętych przedmiotem zamówienia wraz z kolejnością odśnieżania stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Drogi objęte odśnieżaniem i posypywaniem oznaczone zostały na mapie stanowiącej załącznik nr 2 do specyfikacji warunków zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i zwalczania śliskości: a/ dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do odśnieżania w pierwszej kolejności w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 5.00 rano, b/ dróg przeznaczonych w załączniku nr 1 do odśnieżania w drugiej kolejności w takim czasie, aby zapewnić możliwość przejazdu i przejścia po tych drogach codziennie od godz. 7.00 rano, c/ pozostałych ulic, dróg i miejsc wskazanych przez zamawiającego, a także do bieżącego usuwania błota pośniegowego z nawierzchni dróg. Materiał do posypywania dróg zapewnia zamawiający na swój koszt i udostępni go Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić całodobową dyspozycyjność pod numerem telefonu wskazanym w ofercie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wysokość wadium jest ustalona odrębnie dla każdej części zamówienia (sołectwa) i przedstawia się następująco: a/ część I (sołectwo Chybie) 500,00 zł b/ część II (sołectwo Frelichów) 300,00 zł c/ część III (sołectwo Mnich) 500,00 zł d/ część IV (sołectwo Zaborze) 300,00 zł e/ część V (sołectwo Zarzecze) 300,00 zł W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia (sołectwo), należy wnieść wadium w łącznej wysokości stanowiącej sumę kwot wadium dotyczących tych części.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 2 usługi zimowego utrzymania dróg;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem, który będzie użyty do wykonywania zamówienia - w zależności od tego na jaką część (sołectwo) wykonawca składa ofertę: Sołectwo Chybie 1) ciągnik z pługiem przednim - szt. 1 2) sprzęt do posypywania - szt. 1 3) sprzęt do załadunku - szt. 1 4) sprzęt lekki do mechanicznego odśnieżania chodników - szt. 1 Sołectwo Frelichów 1) ciągnik z pługiem przednim - szt. 1 2) sprzęt do posypywania - szt. 1 3) sprzęt do załadunku - szt. 1 Sołectwo Mnich 1) ciągnik z pługiem przednim - szt. 1 2) sprzęt do posypywania - szt. 1 3) sprzęt do załadunku - szt. 1 4) sprzęt lekki do mechanicznego odśnieżania chodników - szt. 1 Sołectwo Zaborze 1) ciągnik z pługiem przednim - szt. 1 2) sprzęt do posypywania - szt. 1 3) sprzęt do załadunku - szt. 1 4) sprzęt lekki do mechanicznego odśnieżania chodników - szt. 1 Sołectwo Zarzecze 1) ciągnik z pługiem przednim - szt. 1 2) sprzęt do posypywania - szt. 1 3) sprzęt do załadunku - szt. 1 W przypadku łączenia sołectw. 1) sprzęt do odśnieżania dróg - zgodnie z wymogami dla danego sołectwa 2) sprzęt do posypywania dróg - zgodnie z wymogami dla danego sołectwa 3) sprzęt do załadunku - szt. 1 4) sprzęt lekki do mechanicznego odśnieżania chodników - zgodnie z wymogami dla danego sołectwa
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
usługi zimowego utrzymania dróg; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie składających ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli ofertę składa np. konsorcjum); w przypadku spółki cywilnej sposób reprezentacji może wynikać z umowy spółki
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewidywane zmiany umowy zawarte w § 12 projektu umowy: 1. Zmiany umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 3. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian umowy za zgodą Zamawiającego. 4. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 5. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ. 6. Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą dotyczyć: a. zmiany kwot, o których mowa w § 6 ust. 4, jeżeli w trakcie wykonywania umowy z powodu warunków atmosferycznych zaistnieje konieczność zwiększenia limitu środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia, b. zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności częściowych na rzecz Wykonawcy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c. zmiana obowiązującej stawki VAT, d. zmiany osób realizujących przedmiot umowy na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami. 7. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 6, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chybie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Chybiu, 43-520 Chybie, ul. Bielska 78, pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Chybiu, 43-520 Chybie, ul. Bielska 78, pok. nr 2 - biuro obsługi klienta (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sołectwo Chybie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych oraz odśnieżanie i posypywanie chodników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sołectwo Frelichów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sołectwo Mnich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych oraz odśnieżanie i posypywanie chodników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sołectwo Zaborze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych oraz odśnieżanie i posypywanie chodników.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sołectwo Zarzecze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odśnieżanie i posypywanie dróg gminnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Nawojowa w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Wykonywanie usług w zakresie stałego utrzymywania czystości nieruchomości zarządzanych przez ZBM-TBS Spółka z o. o. oraz nieruchomości będących własnością Spółki.
- Usługa pielęgnacji, konserwacji i utrzymania boisk do piłki nożnej Stadionu Miejskiego "Stal" w Rzeszowie
- Świadczenie usług sprzątania Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu w Katowicach oraz oddziałów terenowych w Gliwicach, Częstochowie i Rybniku, z podziałem na 4 części.
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku w budynkach, na terenach zewnętrznych utwardzonych oraz na terenach zielonych będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Lokalami w Radomiu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.