Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-26
Warszawa: dostawa pieluch jednorazowego użytku - pieluchomajtek, serwet operacyjnych z nitką RTG - 8 pakietów
Numer ogłoszenia: 199752 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax 022 8151015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pieluch jednorazowego użytku - pieluchomajtek, serwet operacyjnych z nitką RTG - 8 pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 - pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki rozmiar 1 ÷ 3 kg pakiet nr 2 - pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki rozmiar 3 ÷ 6 kg pakiet nr 3 - pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki rozmiar 5 ÷ 9 kg pakiet nr 4 - pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki rozmiar 8 ÷ 18 kg pakiet nr 5 - pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki rozmiar 12 ÷ 25 kg pakiet nr 6 - pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki rozmiar 35 ÷ 55 kg pakiet nr 7 - pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki rozmiar 55 ÷ 75 kg Pakiet nr 8 - Serwety operacyjne z nitką RTG pakowane po 3 szt. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1.Oświadczenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem i dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy- według załącznika nr 6 do SIWZ. 2.Próbek oferowanego przedmiotu zamówienia w ilościach określonych w OPZ załącznik nr 1 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.73.00.00 - Wyroby do jednorazowego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 8.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8.1. SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pokój 103.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 11:30, miejsce: Otwarcie nastąpi w tym samym dniu o godz. 12:00, budynek K pokój 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki rozmiar 1 ÷ 3 kg - 140 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki rozmiar 3 ÷ 6 kg - 360 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki rozmiar 5 ÷ 9 kg - 260 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki rozmiar 8 ÷ 18 kg - 300 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki rozmiar 12 ÷ 25 kg - 200 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki rozmiar 35 ÷ 55 kg - 46 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieluchy jednorazowego użytku - pieluchomajtki rozmiar 55 ÷ 75 kg - 60 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Serwety operacyjne z nitką RTG.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety operacyjne z nitką RTG pakowane po 3 szt. - 18 000 op..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.73.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. JAKOŚĆ - 20
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 740 w km 6+829 do km 8+700, gmina Zakrzew, powiat radomski, województwo mazowieckie - nr postępowania 030/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 35+000 do km 37+500, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie - nr postępowania 024/25
- "Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 przy ul. Szadkowskiego 3 w Warszawie"
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.4.2025
- Rozbiórka pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Jurija Gagarina 15 w Warszawie.
- Wykonanie opróbowania wybranych punktów monitoringu stanu chemicznego w dwóch częściach
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.