eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysowa-ZdrójUSŁUGA W ZAKRESIE PRZYJĘCIA DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH Z TERENU GMINY UŚCIE GORLICKIE W ROKU 2017



Ogłoszenie z dnia 2017-02-06

Ogłoszenie nr 19976 - 2017 z dnia 2017-02-06 r.

Wysowa-Zdrój: USŁUGA W ZAKRESIE PRZYJĘCIA DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH Z TERENU GMINY UŚCIE GORLICKIE W ROKU 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 376054


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 49000023300000, ul. Wysowa-Zdrój  69, 38316   Wysowa-Zdrój, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 18 53 32 007, faks 18 35 32 007, e-mail zgkimwysowa@tlen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA W ZAKRESIE PRZYJĘCIA DO ODZYSKU LUB UNIESZKODLIWIENIA ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH Z TERENU GMINY UŚCIE GORLICKIE W ROKU 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadaniem Wykonawcy będzie odbieranie i dalsze zagospodarowanie odpadów segregowanych z terenu gminy Uście Gorlickie . Zagospodarowanie odpadów powinno uwzględniać hierarchię postępowania z odpadami, o której mowa w Dziale II, Rozdział 2 Ustawy o odpadach (Dz.U. z 2013, poz. 21 z późn. zmianami). Pozostałości z sortowania odpadów i odpady biodegradowalne, powinny trafiać do instalacji wskazanych dla regionu sądecko-gorlickiego w aktualnej uchwale Sejmiku Województwa. 1. Usługa w zakresie przyjęcia z terenu gminy Uście Gorlickie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów segregowanych obejmuje następujące frakcje odpadów: a. papier i opakowania z papieru i tektury (kod odpadu 20 01 01 i 15 01 01) - worek niebieski, b. tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu 20 01 39 i 15 01 02) - worek żółty, c. opakowania ze szkła ( kod odpadu 15 01 07) - worek zielony, d. opakowania z metalu ( kod odpadu 15 01 04) - worek zielony, e. opakowania wielomateriałowe (kod odpadu - 15 01 05) - czerwony, f. odpady biodegradowalne (kod odpadu) - 20 02 01 - worek brązowy. 2. W/w odpady segregowane będą gromadzone w workach plastikowych przechowywanych przez wytwórców odpadów. Odpady segregowane będą odbierane od ich wytwórców przynajmniej raz w miesiącu poprzez zbiórkę wzdłuż głównych dróg. Worki dostarcza Wykonawca usługi w ramach niniejszego zadania. 3. Zlecenie obejmuje również minimum dwukrotne przeprowadzenie w okresie obowiązywania umowy w terminach ustalonych z Zamawiającym zbiórki : zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów wielkogabarytowych i zużytych opon. Odpady te będą odbierane poprzez zbiórkę wzdłuż głównych dróg: a. odpady wielkogabarytowe i zużyte opony (kod odpadu 20 03 07), b. zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod odpadu 20 01 36). 4. Przewidywana trasa jednorazowego przejazdu śmieciarki na terenie gminy Uście Gorlickie wyniesie ok. 100 km. Liczba osób objętych systemem zbiórki odpadów - ok. 6000. Liczba firm - około 30. 5. Ponadto zlecenie również obejmuje odbiór odpadów komunalnych jakie będą gromadzone w gminnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). W PSZOK będą gromadzone następujące odpady: a. odpady komunalne segregowane i gromadzone selektywnie (wszystkie z kodem odpadów 20 01 .. ), b. odpady materiałów i elementów budowlanych (kod odpadu 17 01 01 - 80), c. odpady biodegradowalne ( kod odpadu - 20 02 01), d. odpady wielkogabarytowe i zużyte opony (kod odpadów - 20 03 07). 6. Zlecenie obejmuje również odbiór odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych : a. przeterminowane i zużyte leki (kod odpadu 20 01 31), b. zużyte baterie ( kod odpadu 20 01 33). 7. Przewidywana łączna ilość wszystkich w/w odpadów do odebrania ok. 260 Mg (ton) Rzeczywista ilość odpadów może się zmienić w stosunku do wielkości zakładanych w zależności od stopnia segregacji jaki się uda osiągnąć. 8. Zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości odpadów przewidzianych do zebrania, długość trasy jednorazowego przejazdu samochodu-śmieciarki oraz liczba osób objętych systemem zbiórki odpadów są ilościami szacunkowymi, pomocnymi w sporządzeniu oferty przetargowej. 9. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną ilość odebranych odpadów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90510000-5
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT47220.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SURPAP s.c. Przedsiębiorstwo Obrotu Surowcami Wtórnymi,  ,  ul. Wyspiańskiego 3,  33-300,  Nowy Sącz,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50997.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50997.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50997.60
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.