Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-18
Polkowice: Zarządzanie projektem pn. Zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej dzieci z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego.
Numer ogłoszenia: 199810 - 2009; data zamieszczenia: 18.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego w Polkowicach , ul. Rynek 6/29, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8479780, faks 076 8479781.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgzm.polkowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem pn. Zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej dzieci z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania projektem pn. Zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej dzieci z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego, poprzez: 1. koordynatora głównego, 2. koordynatorów terenowych: - koordynator terenowy (Polkowice, Gaworzyce) - koordynator terenowy (Chocianów, Przemków) - koordynator terenowy (Grębocice, Radwanice, Pęcław, Jerzmanowa) Przewiduje się udzielenie zamówienia w częściach: na część 1: Koordynator główny, 2: Koordynator terenowy (Polkowice, Gaworzyce), 3: Koordynator terenowy (Chocianów, Przemków), 4. Koordynator terenowy (Grębocice, Radwanice, Pęcław, Jerzmanowa). Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, - zapewnią realizację zamówienia przez osobę posiadającą następujące kwalifikacje i umiejętności: część 1: - wykształcenie wyższe, posiadanie ukończonych studiów podyplomowych z zakresu funduszy strukturalnych UE, - doświadczenie zawodowe w zakresie: - zatrudnienia w placówkach oświatowych lub jednostkach samorządu terytorialnego, -realizacji i rozliczania projektów współfinansowanych z funduszy strukturalnych, w tym przynajmniej jednego projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX. - znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji samorządowej oraz placówek oświatowych (PZP, ustawa o finansach publicznych, instrukcja kancelaryjna, ustawa o systemie oświaty, itp.), - znajomość zasad wdrażania projektów współfinansowanych ze środków EFS w ramach POKL, - zdolności organizacyjne, - podstawowa umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel, Generator wniosków płatniczych), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, - nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie, - jest dyspozycyjna i mobilna, - cieszy się nieposzlakowaną opinią. część 2, 3 i 4: - wykształcenie wyższe, - doświadczenie zawodowe w zakresie: -realizacji przynajmniej jednego projektu o podobnym charakterze, -zatrudnienia w placówkach oświatowych lub jednostkach samorządu terytorialnego w komórkach zajmujących się sprawami oświatowymi, - znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania administracji samorządowej oraz placówek oświatowych (PZP, ustawa o finansach publicznych, instrukcja kancelaryjna, ustawa o systemie oświaty, itp.), - znajomość zasad wdrażania projektów współfinansowanych ze środków EFS w ramach POKL, - zdolności organizacyjne, - podstawowa umiejętność obsługi komputera (w tym programów Word, Excel), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, - jest dyspozycyjna i mobilna, - nie była karana za przestępstwo popełnione umyślnie, - cieszy się nieposzlakowaną opinią, - posiada prawo jazdy oraz środek transportu do dyspozycji. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu i wymogów specyfikacji: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, o przyjęciu warunków SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, d) oświadczenie, że osoby skierowane do realizacji zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje i umiejętności - odpowiednio dla każdej z części, e) wykaz obejmujący wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem ogłoszenia postępowania: - koordynator główny - co najmniej jednego projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX w zakresie jego realizacji lub nadzoru nad realizacją, - koordynator terenowy - co najmniej jednego projektu o podobnym charakterze w zakresie jego realizacji; z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań dla każdej z części (np. referencje), f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. f, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, skierowanych do realizacji zamówienia, h) dokument potwierdzający posiadanie wyższego wykształcenia osób skierowanych do realizacji zamówienia w zakresie odpowiednim dla każdej z części, tj. koordynator główny - wykształcenie wyższe, posiadanie ukończonych studiów podyplomowych z zakresu funduszy strukturalnych UE; koordynator terenowy - wykształcenie wyższe. 12.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 12.2: 1) lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 12.2 a, b muszą być złożone przez każdy podmiot. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez Wykonawców chcących startować wspólnie wspólnego pełnomocnika..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgzm.ug.polkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Związek Gmin Zagłębia Miedziowego ul. Mała 1, 59 - 100 Polkowice tel. 076 / 840-14-90, fax. 076 / 840-14-99.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Biuro Związku Gmin Zagłębia Miedziowego, ul. Mała 1, 59-100 Polkowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej dzieci z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koordynator główny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania projektem pn. Zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej dzieci z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego przez koordynatora głównego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Koordynator terenowy (Polkowice, Gaworzyce).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania projektem pn. Zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej dzieci z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego, przez koordynatora terenowego (Polkowice, Gaworzyce)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koordynator terenowy (Chocianów, Przemków).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania projektem pn. Zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej dzieci z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego, przez koordynatora terenowego (Chocianów, Przemków)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koordynator terenowy (Grębocice, Radwanice, Pęcław, Jerzmanowa).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zarządzania projektem pn. Zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej dzieci z terenu Związku Gmin Zagłębia Miedziowego, przez koordynatora terenowego (Grębocice, Radwanice, Pęcław, Jerzmanowa).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Arkadego Fiedlera w Polkowicach od stycznia do grudnia 2025 roku
- "Odbiór odpadów komunalnych, zmieszanych i selektywnych, transport i zagospodarowanie z nieruchomości niezamieszkałych będących w zarządzaniu PPK w 2025 r."
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach oraz odkup energii elektrycznej oddanej do sieci instalacji fotowoltaicznej".
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 6 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Specjalnymi w Polkowicach na rok 2025.
- Ubezpieczenie majątku będącego w posiadaniu PDR Sp. z o.o. oraz odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością oraz posiadaniem mienia i ubezpieczenia komunikacyjne na rok 2025.
więcej: przetargi w Polkowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.