eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług menadżera projektu pn.Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-05

Łódź: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług menadżera projektu pn.Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu.
Numer ogłoszenia: 199813 - 2009; data zamieszczenia: 05.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowosolna , Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 648-41-08, faks 042 648-41-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowosolna.gminarp.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług menadżera projektu pn.Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie obowiązków menadżera projektu pn.Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu, (zwanego dalej podprojektem) w ramach projektu pn: Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa IV Społeczeństwo Informacyjne - działanie IV. 1 Infrastruktura Społeczeństwa Informacyjnego), na podstawie umowy partnerskiej zawartej w Łodzi w dniu 30 marca 2009 r. na realizację indywidualnego projektu kluczowego nr IPI/206/2007 Metropolitalna Sieć Szerokopasmowego Dostępu do Internetu pomiędzy Miastem Łodzią a Zamawiającym. Wartość podprojektu objętego dofinansowaniem wynosi 3 199 938,00 brutto. Menadżer projektu zobowiązany jest do zarządzania, kontrolowania i nadzoru oraz przeprowadzenia kampanii informacyjno - promocyjnej nad realizacją całości podprojektu w celu zapewnienia jego prawidłowej, terminowej realizacji oraz rozliczenia finansowego zgodnymi z obowiązkami Zamawiającego wynikającymi z umowy o dofinansowanie. W zakresie zarządzania podprojektem: 1) dołożenia wszelkich starań, by Projekt został zrealizowany zgodnie z harmonogramem, budżetem oraz z zaleceniami wydanymi przez Instytucję Zarządzającą i innymi wymogami dotyczącymi przygotowania i realizacji Projektu, które wynikają z RPO WŁ na lata 2007-2013; 2) opracowania i dostarczania Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych, rocznych sprawozdania końcowego wraz z niezbędnymi załącznikami, 3) przygotowywania i przekazywania kompletnych wniosków o płatność; 4) kontrola wydatków kwalifikowanych, 5) sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i merytorycznym oraz ich opisanie pod względem kwalifikowalności wydatku w odniesieniu do podręcznika kwalifikowalności wydatków objętych dofinansowaniem Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 przyjętego uchwałą Zarządu Województwa Łódzkiego oraz Krajowymi wytycznymi dotyczącymi kwalifikowania wydatków w ramach funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w okresie programowania 2007-2013 (Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia). 6) nadzorowanie procesu realizacji Projektu zgodnie wnioskiem o dofinansowanie, umową partnerską, studium wykonalności i zawartą umową o dofinansowanie, 7) koordynowanie organizacji i przebiegu monitoringu projektu, 8) przeprowadzenie procedur związanych ze zmianą harmonogramu realizacji projektu (jeśli zajdzie taka konieczność) a także w razie konieczności wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie - przeprowadzenie całokształtu spraw związanych z wdrożeniem tych zmian, 9) pisemne opiniowanie i przedstawianie Zamawiającemu zagrożeń mogących powstać w toku realizacji projektu oraz ich sposób usunięcia. 10) bezzwłocznym informowaniu Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach i zagrożeniach w rozumieniu art. 2 pkt 7 Rozporządzenia Rady (WE) Nr 1083/2006 z uwzględnieniem Wytycznych Ministra Rozwoju Regionalnego; 11) czynny udział w kontrolach i audytach przeprowadzanych przez instytucje do tego upoważnione, 12) przeprowadzenie działań w zakresie informacji i promocji projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE dla beneficjentów RPO Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 oraz Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006, Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828/2006 oraz Rozporządzeniem (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, 13) współpraca z Liderem Projektu, 14) współpraca z Inspektorem Nadzoru oraz Kierownikiem Budowy, W zakresie kampanii informacyjno-promocyjnej: 1) przeprowadzanie działań w zakresie informacji i promocji projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi promocji projektów UE dla beneficjentów RPO Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 oraz Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 , Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 1828/2006 oraz Rozporządzeniem (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, 2) zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie plakatów informacyjnych (format B2 - sztuk 50) o finansowaniu w ramach podprojektu, zgodnie z obowiązującymi w RPO UŁ na lata 2007-2013 znakami graficznymi i logotypami, 3) zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie logosmyczy (sztuk 250) o finansowaniu w ramach podprojektu, zgodnie z obowiązującymi w RPO UŁ na lata 2007-2013 znakami graficznymi i logotypami, 4) zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie długopisów (sztuk 250) o finansowaniu w ramach podprojektu, zgodnie z obowiązującymi w RPO UŁ na lata 2007-2013 znakami graficznymi i logotypami, 5) zaprojektowanie, wykonanie i opublikowanie w prasie lokalnej artykułu informacyjnego o realizowanym przez Zamawiającego podprojekcie zawierającego informację o współudziale Unii Europejskiej w finansowaniu projektu, 6) zaprojektowanie, wykonanie i zainstalowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego pamiątkowej tablicy informacyjnej ( sztuk 2) z przejrzystą i czytelną informacją o współudziale Unii Europejskiej w finansowaniu podprojektu, zgodnie z obowiązującymi w RPO WŁ na lata 2007-2013 znakami graficznymi i logotypami;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustęp 1 pkt 1 - 4 ustawy tj.: 1.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.2.1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli: a) Wykaże się, że posiadaniem doświadczenia menadżera dla min. dwóch projektów dofinansowanych ze środków UE o minimalnej wartości 3 mln zł każdy, b) Z powodu szerokiego zakresu prac oraz długiego okresu realizacji projektu, do udziału w postępowaniu zostanie dopuszczony wykonawca, który wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w szczególności: - dysponuje co najmniej 3 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. I) kierownik projektu - wyższe wykształcenie, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie związane z pełnieniem funkcji koordynacyjnej w co najmniej dwóch projektach dofinansowanych ze środków UE o minimalnej wartości 3mln zł. Posiadającego certyfikat lub tytuł ukończenia szkolenia z zakresu zarządzania projektami zgodnie z metodyką (Prince 2 lub równoważne). II) specjalista ds. rozliczeń - wyższe wykształcenie, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie związane z rozliczaniem co najmniej dwóch projektów ze środków UE. III) specjalista ds. promocji i informacji - wyższe wykształcenie oraz szkolenia z zakresu funduszy unijnych, minimum 3-letnie doświadczenie związane z realizacją kampanii informacyjno - promocyjnej dla projektów dofinansowanych ze środków UE o minimalnej wartości 3mln zł. 1.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji. Z treści wymaganych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej siwz wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć: 1. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. Wykaże się, że posiadaniem doświadczenia menadżera dla min. dwóch projektów dofinansowanych ze środków UE o minimalnej wartości 3 mln zł każdy, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie 2. Wykaz zawierający imiona i nazwiska osób, które będą brały udział w realizacji usługi, tj. min. 3 osób, które będą pełniły następujące funkcje: I) kierownik projektu - wyższe wykształcenie, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie związane z pełnieniem funkcji koordynacyjnej w co najmniej dwóch projektach dofinansowanych ze środków UE o minimalnej wartości 3mln zł. każdy. Posiadającego certyfikat lub tytuł ukończenia szkolenia z zakresu zarządzania projektami zgodnie z metodyką (Prince 2 lub równoważne). II) specjalista ds. rozliczeń - wyższe wykształcenie, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie związane z rozliczaniem co najmniej dwóch projektów ze środków UE. III) specjalista ds. promocji i informacji - wyższe wykształcenie oraz szkolenia z zakresu funduszy unijnych, minimum 3-letnie doświadczenie związane z realizacją kampanii informacyjno - promocyjnej dla projektów dofinansowanych ze środków UE o minimalnej wartości 3mln zł. każdy. 2.3 Informacja o formie w jakiej należy składać dokumenty. 1. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 2.4. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 8.1.) ppkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Dokumenty, o których mowa w powyższej informacji ust. 1, powinny być wstawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej informacji ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust.3 stosuje się odpowiednio. Informacja dla Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno - prawnego porozumienia. 2. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych) podpisuje pełnomocnik. 3. Oświadczenie, o którym mowa w załączniku nr 2a (Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych), każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie. 2.5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy prawo zamówień publicznych do oferty zobowiązany jest dołączyć: 1. Oświadczenia - Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ, Dokumenty wymienione w pkt III.2)2. ogłoszenia składają w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w pkt III.2)2 ogłoszenia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowosolna.gminarp.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Gminy Nowosolna, ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Gminy Nowosolna, ul. Rynek Nowosolna 1, 92-703 Łódź..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: pn.Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu, (zwanego dalej podprojektem) w ramach projektu pn: Metropolitalna sieć szerokopasmowego dostępu do Internetu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa IV Społeczeństwo Informacyjne - działanie IV. 1 Infrastruktura Społeczeństwa Informacyjnego), na podstawie umowy partnerskiej zawartej w Łodzi w dniu 30 marca 2009 r. na realizację indywidualnego projektu kluczowego nr IPI/206/2007 Metropolitalna Sieć Szerokopasmowego Dostępu do Internetu pomiędzy Miastem Łodzią a Zamawiającym..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.