eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechówzestaw endoskopowy wideo, myjnia automatyczna jednostanowiskowa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Sulechów: zestaw endoskopowy wideo, myjnia automatyczna jednostanowiskowa
Numer ogłoszenia: 199820 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 683528759, fax 683528759.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsulechow.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zestaw endoskopowy wideo, myjnia automatyczna jednostanowiskowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: fabrycznie nowy zestaw endoskopowy wideo oraz myjnia automatyczna jednostanowiskowa wraz z zainstalowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz uruchomieniem w terminie nie później niż 2 dni od daty dostawy(rok produkcji 2007). Dodatkowo - szkolenie personelu Zamawiającego (wraz z dokumentem potwierdzającym) w terminie ustalonym z Zamawiającym

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium nie pobiera się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w § 9 SIWZ b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w § 9 SIWZ c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w § 9 SIWZ d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2; na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w § 9 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 8 SIWZ na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający może żądać następujących dokumentów. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy --w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie Dokument potwierdzający, że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i posiada wymagane prawem świadectwa rejestracji Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, przetłumaczone na język polski, tj. deklaracja zgodności lub certyfikat CE na dostarczone urządzenie. Art. 5 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r. nr 93, poz. 896) Dokumenty przetłumaczone na język polski. inne Wypełniony i podpisany formularz ofertowy Wypełniony i podpisany formularz cenowy Oświadczenie dotyczące art. 22 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu (art.24 Pzp) W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom Zamawiającego, Zamawiający żąda: Opisy, fotografie, foldery lub rysunki oferowanego urządzenia z danymi technicznymi przetłumaczone na język polski.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. parametry techniczne - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsulechow.med.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Sulechów, ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów (sekretariat Dyrektora - 1 piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.