Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-26
Stara Kamienica: Kopaniec I etap - droga dojazdowa do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej
Numer ogłoszenia: 199856 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Starej Kamienicy, Stara Kamienica 41, 58-512 Stara Kamienica, woj. dolnośląskie, tel. 075 7514337, fax 075 7514337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starakamienica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kopaniec I etap - droga dojazdowa do gruntów rolnych o nawierzchni asfaltowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest modernizacja odcinka drogi transportu rolniczego nr 525/3, 515 w Kopańcu. Droga ta pełni funkcję drogi do zabudowań gospodarczych oraz terenów rolnych i leśnych. Droga w znacznej części jest spękana i bardzo skoleinowana. Posiada nawierzchnię bitumiczną, zaprojektowana została jako jednojezdniowa o szerokości 3,0 m. Konstrukcje drogi zaprojektowano następująco: - po sfrezowaniu spękanej nawierzchni bitumicznej, wzmocnienie istniejącej podbudowy warstwą mieszanki kamiennej 0/31,5 grub. 7 cm, - wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego - grub. 4 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grub. 5 cm Przewiduje się wykonanie poboczy z destruktu uzyskanego z frezowania nawierzchni bitumicznej grub. 10 cm, Projekt przewiduje wykonanie zjazdów w ilości 7 szt. do gospodarstw rolnych i pół uprawnych. Długość odcinka do przebudowy - 300,00 m, Szerokość drogi - 3,00 m Projektowana powierzchnia drogi - 900,0 m2 Pobocza - 208 m2, Projektowana powierzchnia zjazdów - 140 m2, Rowy do odtworzenia - 85 m, Odwodnienie - spływ wód opadowych odbywać się będzie powierzchniowo poprzez pobocza. Zaprojektowano 2% jednostronne spadki poprzeczne nawierzchni do istniejących i projektowanych rowów. Uwagi dotyczące wykonania robót - po sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej oraz oczyszczaniu istniejącej podbudowy projektuje się wzmocnienie istniejącej podbudowy warstwą mieszanki kamiennej 0/31,5 grub. 7 cm. Po zagęszczeniu podbudowy i skropieniu emulsją asfaltową projektuje się wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego w dwóch warstwach (warstwa wiążąca 4 cm i warstwa ścieralna 5 cm. Nawierzchnie bitumiczną należy wykonać mechanicznie z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu do układania mieszanki mineralnej. Wszelkie materiały winny posiadać stosowne aprobaty techniczne i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi przepisami. Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1. a/ Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1 500,00 zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00 groszy b/ Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3/gwarancjach bankowych, 4/gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). c/ Wadium należy wnieść na konto lub złożyć w siedzibie Zamawiającego do godz. 1000 w dniu otwarcia ofert. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium należy załączyć do oferty. d/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego BGŻ O/Jelenia Góra 90 2030 0045 1110 0000 0082 2500 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie określonym w ust. c znajdzie się na koncie Zamawiającego. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. e/ Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zwrot wadium: a/ Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: 1/ upłynął termin związania ofertą, 2/ zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 3/ Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. b/ Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1/ który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2/ który został wykluczony z postępowania, 3/ którego oferta została odrzucona, Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy...
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, spełniają wymogi zawarte w art. 22 ust 1 ustawy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi, do wy¬konania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz spełniają warunki dodatkowe jn. 1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert powinna być ważna minimum do upływu terminu związania ofertą; 2) udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia; 3) zapewnią po upływie każdych 12 miesięcy roku kalendarzowego w okresie gwarancji, licząc od dnia odbioru robót, przegląd gwarancyjny. Przegląd taki Wykonawca zorganizuje bez wezwania Zamawiającego i powiadomi go o tym fakcie pisemnie, minimum 14 dni przed terminem planowanego przeglądu. 4) posiadają doświadczenie w robotach budowlanych polegających na wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat ( liczonych od dnia otwarcia ofert), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 tego typu roboty na kwotę nie niższą niż 80 000,00 zł.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (zał. nr 1 do oferty) 9.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW. DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. 9.3.Aktualnych oświadczeń, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 9.4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 9.5. Dane dotyczące wykonawcy na potwierdzenie posiadanej przez niego niezbędnej wiedzy i doświadczenia, oraz dysponowaniu potencjałem technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ wykaz osób ( kadra kierownicza), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (załącznik nr 2 do oferty) b/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane ważne uprawnienia i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. c/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych i remontowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (załącznik nr 3 do oferty); 9.6. Dane dotyczące wykonawcy na potwierdzenie, że znajduje się on w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, (W przypadku wykonawców, którzy składają ofertę łączną Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez te podmioty polisy wystawionej łącznie na te podmioty). Polisa ubezpieczeniowa w dniu otwarcia ofert powinna być ważna minimum do upływu terminu związania ofertą. 9.7. Formularz oferty ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ 9.8. Dowód wpłaty/wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Termin - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl/user/prezentacja/index.php?dir=wiadomosci&id_kategorii=7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminny w Starej Kamienicy 58-512 Stara Kamienica 41..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminny w Starej Kamienicy 58-512 Stara Kamienica 41.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie robót budowlanych związanych z procesem zagospodarowania poscaleniowego we wsi Krzeczów - 4
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1583 K Obwodnica Zachodnia Nowego Sącza
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 266 ul. Szybka o budowę ścieżki pieszo- rowerowej w Radziejowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.