Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-07
Olsztyn: Różne urządzenia, przyrządy i narzędzia medyczne
Numer ogłoszenia: 199858 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Różne urządzenia, przyrządy i narzędzia medyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego przedmiotu zamówienia w asortymencie oraz ilościach podanych w załączniku nr 1A do SIWZ według zadań: - Zadanie nr 1 - Dystaraktory wraz z osprzętem do leczenia wad twarzoczaszki łącznie 6 pozycji. wg wykazu zawartego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A do SIWZ) - Zadanie nr 2 - Płytki i siatki do rekonstrukcji dna oczodołu - łącznie 4 pozycje wg wykazu zawartego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A do SIWZ) - Zadanie nr 3 - Napęd neurochirurgiczny - 1 zestaw, który ma być kompatybilny z posiadaną przez Zamawiającego konsolą TPS firmy Stryker. - Zadanie nr 4 - Narzędzia do chirurgii laryngologicznej - 22 różne rodzaje, wg wykazu zawartego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A do SIWZ) - Zadanie nr 5 - Urządzenie do wykonywania zdjęć radiologicznych w pozycjach czynnościowych - 1 zestaw wg wykazu w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A do SIWZ) - Zadanie nr 6 - Lampa diodowa do fitoterapii, dla dzieci- 1 szt. opis parametrów zawarty w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A do SIWZ) - Zadanie nr 7 - Urządzenie do ogrzewania noworodka tzw. ciepłe gniazdko - 1 szt. opis parametrów zawarty w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A do SIWZ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.18.41.00-4, 33.16.20.00-3, 33.16.90.00-2, 33.10.00.00-1, 33.15.80.00-2, 33.15.20.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
Na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia w zad. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego o czym mowa w pkt. 6.2.5, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty : 1. Dokument dopuszczający oferowany przedmiot zamówienia do obrotu wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896) - deklaracja zgodności CE - odpowiednie dla klasy producenta wyrobu medycznego - każdy dokument ma zostać opisany, której pozycji i zadania dotyczy. 2. Ponadto w odniesieniu do: - Zadanie nr 4 -w celu potwierdzenia, że oferowany przez wykonawcę produkt odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą katalogu producenta narzędzi chirurgicznych. - Zadanie nr 1, 2, 3, 5, 6, 7: w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą katalogów lub stron z katalogów, albo folderów reklamowych, prospektów, ulotek itp. ze zdjęciami, w treści których będą zawarte podstawowe informacje dot. oferowanego przedmiotu w szczególności dane techniczne, opisy sposobu użycia, przeznaczenia itp.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty 5. Warunki serwisu gwarancyjnego - wymagane dla zad. nr 3,4, 5, 6, 7.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dot. zad. nr 1 i 2. 1.W przypadku niewykorzystania ilości lub wartości przedmiotów zamówienia objętych niniejszą umową, w okresie jej obowiązywania, dopuszcza się zmianę terminu, o którym mowa w § 9 ust. 1. 2. Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie: - numeru katalogowego produktu, - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: 1) zakończenia produkcji oferowanego produktu 2) wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres siedziby Zamawiającego lub złożyc osobiście w Sekretariacie Dyrektora Szpitala..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dystaraktory wraz z osprzętem od leczenia wad twarzoczaszki łącznie 6 pozycji. Min. korpusy dystraktora, śruby i płytki do mocowania, ramię do obsługi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki i siatki do rekonstrukcji dna oczodołu u dzieci - łącznie 4 pozycje. M.in. płytki, siatki różne rodzaje..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.18.41.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadnie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Napęd neurochirurgiczny - 1 zestaw, kompatybilny z posiadaną przez Zamawiającego konsolą TPS firmy Stryker.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.16.20.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do chirurgii laryngologicznej - 22 różne rodzaje. M.in. kleszcze, adenotomy, rozwieracze, mikrokleszczyki, wzierniki itp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.16.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do wykonywania zdjęć radiologicznych w pozycjach czynnościowych - 1 zestaw.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadnie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa diodowa do fitoterapii, dla dzieci- 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.15.80.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do ogrzewania noworodka tzw. ciepłe gniazdko- 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.15.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa wyrobów diagnostycznych wraz z dzierżawą analizatorów na potrzeby Zakładu Bakteriologii - powtórzenie
- świadczenie usług cateringowych w Olsztynie na potrzeby 12 spotkań w ramach projektu własnego inwestycji KPO A3.1.1.
- Świadczenie usług w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby MOPS w Olsztynie
- Świadczenie usług konferencyjno-hotelowych na potrzeby Sympozjum pt. "Postęp techniczny w przetwórstwie mleka TECHMILK 2025"
- Zakup energii elektrycznej do 16 punktów poboru energii należących do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- 203/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej dla potrzeb psychogeriatrii
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Akcesoria do neuromonitoringu śródoperacyjnego, klipsy
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego do doposażenia karetek szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa napędu szybkoobrotowego z konsolą sterującą oraz młynka do kości na potrzeby Bloku Operacyjnego Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.