eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRóżne urządzenia, przyrządy i narzędzia medyczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-07

Olsztyn: Różne urządzenia, przyrządy i narzędzia medyczne
Numer ogłoszenia: 199858 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Różne urządzenia, przyrządy i narzędzia medyczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego przedmiotu zamówienia w asortymencie oraz ilościach podanych w załączniku nr 1A do SIWZ według zadań: - Zadanie nr 1 - Dystaraktory wraz z osprzętem do leczenia wad twarzoczaszki łącznie 6 pozycji. wg wykazu zawartego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A do SIWZ) - Zadanie nr 2 - Płytki i siatki do rekonstrukcji dna oczodołu - łącznie 4 pozycje wg wykazu zawartego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A do SIWZ) - Zadanie nr 3 - Napęd neurochirurgiczny - 1 zestaw, który ma być kompatybilny z posiadaną przez Zamawiającego konsolą TPS firmy Stryker. - Zadanie nr 4 - Narzędzia do chirurgii laryngologicznej - 22 różne rodzaje, wg wykazu zawartego w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A do SIWZ) - Zadanie nr 5 - Urządzenie do wykonywania zdjęć radiologicznych w pozycjach czynnościowych - 1 zestaw wg wykazu w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A do SIWZ) - Zadanie nr 6 - Lampa diodowa do fitoterapii, dla dzieci- 1 szt. opis parametrów zawarty w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A do SIWZ) - Zadanie nr 7 - Urządzenie do ogrzewania noworodka tzw. ciepłe gniazdko - 1 szt. opis parametrów zawarty w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1A do SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.18.41.00-4, 33.16.20.00-3, 33.16.90.00-2, 33.10.00.00-1, 33.15.80.00-2, 33.15.20.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    Na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia w zad. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego o czym mowa w pkt. 6.2.5, Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty : 1. Dokument dopuszczający oferowany przedmiot zamówienia do obrotu wynikający z ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896) - deklaracja zgodności CE - odpowiednie dla klasy producenta wyrobu medycznego - każdy dokument ma zostać opisany, której pozycji i zadania dotyczy. 2. Ponadto w odniesieniu do: - Zadanie nr 4 -w celu potwierdzenia, że oferowany przez wykonawcę produkt odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą katalogu producenta narzędzi chirurgicznych. - Zadanie nr 1, 2, 3, 5, 6, 7: w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą katalogów lub stron z katalogów, albo folderów reklamowych, prospektów, ulotek itp. ze zdjęciami, w treści których będą zawarte podstawowe informacje dot. oferowanego przedmiotu w szczególności dane techniczne, opisy sposobu użycia, przeznaczenia itp.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 1 do SIWZ 2. Dokumenty dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty 5. Warunki serwisu gwarancyjnego - wymagane dla zad. nr 3,4, 5, 6, 7.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dot. zad. nr 1 i 2. 1.W przypadku niewykorzystania ilości lub wartości przedmiotów zamówienia objętych niniejszą umową, w okresie jej obowiązywania, dopuszcza się zmianę terminu, o którym mowa w § 9 ust. 1. 2. Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie: - numeru katalogowego produktu, - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: 1) zakończenia produkcji oferowanego produktu 2) wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres siedziby Zamawiającego lub złożyc osobiście w Sekretariacie Dyrektora Szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dystaraktory wraz z osprzętem od leczenia wad twarzoczaszki łącznie 6 pozycji. Min. korpusy dystraktora, śruby i płytki do mocowania, ramię do obsługi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płytki i siatki do rekonstrukcji dna oczodołu u dzieci - łącznie 4 pozycje. M.in. płytki, siatki różne rodzaje..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadnie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Napęd neurochirurgiczny - 1 zestaw, kompatybilny z posiadaną przez Zamawiającego konsolą TPS firmy Stryker.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.16.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia do chirurgii laryngologicznej - 22 różne rodzaje. M.in. kleszcze, adenotomy, rozwieracze, mikrokleszczyki, wzierniki itp..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do wykonywania zdjęć radiologicznych w pozycjach czynnościowych - 1 zestaw.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadnie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa diodowa do fitoterapii, dla dzieci- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.15.80.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do ogrzewania noworodka tzw. ciepłe gniazdko- 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.15.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.