Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-12
Bydgoszcz: Drogowa Inicjatywa Samorządowa 2014r.
Numer ogłoszenia: 199862 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (52) 370-57-17, faks (52) 370-57-16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Drogowa Inicjatywa Samorządowa 2014r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAMÓWIENIE dotyczy 19 zadań z wyłączeniem zadania nr 4. W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami tylko dla zadania nr 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19. - nową nawierzchnię chodnika z mieszanki mineralno - bitumicznej wraz ze zjazdami i zatokami tylko dla zadania nr 11, 12. - odwodnienie z elementów prefabrykowanych tylko dla zadania nr 3, 5, 6, 7, 8, 13, 14, 15, 16, 19. - kanalizację deszczową wraz ze studniami, wpustami i przykanalikami oraz separatorem - tylko dla zadania nr 1, 2, 14. - roboty rozbiórkowe - dla zadania nr 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 12, 14, 15, 17. - roboty ziemne - dla zadania nr 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19. - bariery ochronne - tylko dla zadania nr 2, 3, 7, 10, 14. - przepusty pod zjazdami - tylko dla zadania nr 3, 14. - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - tylko dla zadania nr 1, 5, 7, 8, 10, 12, 15, 16, 17. - operat brakarski - tylko dla zadania 12 - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości - dla każdego zadania od nr 1 do nr 19 (bez nr 4)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wartość wadium dla poszczególnych zadań: zadanie 1 - 18 000 zadanie 2 - 34 000 zadanie 3 - 18 000 4 -------------------- zadanie 5 - 2 300 zadanie 6 - 1 600 zadanie 7 - 2 400 zadanie 8 - 3 300 zadanie 9 - 1 000 zadanie 10 - 3 300 zadanie 11 - 2 500 zadanie 12 - 13 000 zadanie 13 - 8 500 zadanie 14 - 14 000 zadanie 15 - 2 200 zadanie 16 - 3 500 zadanie 17 - 5 500 zadanie 18 - 5 000 zadanie 19 - 8 500 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłacone przelewem w rozumieniu prawa bankowego na konto Zamawiającego na rachunek wadiów prowadzony przez PKO BP S.A. nr rachunku: 16 1020 1475 0000 8302 0093 7482 z dopisaniem nr i nazwa zadania, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych , e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U z 2007 Nr 42 poz. 275 z późn. zmianami.). 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podsiania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonaniu umowy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona spełnienia oceny warunku udziału postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. V ppkt.1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 zamówienia w technologii porównywalnej tj. obejmującej budowę, przebudowę, rozbudowę, remont drogi lub budowę, przebudowę chodnika o wartości zamówienia nie mniejszej niż: zadanie 1 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 900 000 zł brutto każda zadanie 2 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 1 500 000 zł brutto każda zadanie 3 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 900 000 zł brutto każda zadanie 4 -------------------- zadanie 5 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 100 000 zł brutto każda zadanie 6 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 80 000 zł brutto każda zadanie 7 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 100 000 zł brutto każda zadanie 8 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 150 000 zł brutto każda zadanie 9 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 50 000 zł brutto każda zadanie 10 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 150 000 zł brutto każda zadanie 11 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 150 000 zł brutto każda zadanie 12 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 600 000 zł brutto każda zadanie 13 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 400 000 zł brutto każda zadanie 14 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 700 000 zł brutto każda zadanie 15 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 100 000 zł brutto każda zadanie 16 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 150 000 zł brutto każda zadanie 17 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 250 000 zł brutto każda zadanie 18 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 250 000 zł brutto każda zadanie 19 - co najmniej 2 zamówienia o wartości 400 000 zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona spełnienia oceny warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. V ppkt.1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę na więcej zadań (1 zadanie - 1 oferta) wówczas powinien dysponować min. 1 kierownikiem budowy maksymalnie dla 3 zadań. Każde następne zadanie (do trzech) wymaga innego kierownika budowy tj: 4 do 6 zadań - 2 kierowników budowy, 7 do 9 zadań - 3 kierowników budowy 10 do 12 zadań - 4 kierowników budowy 13 do 15 zadań - 5 kierowników budowy 16 do 18 zadań - 6 kierowników budowy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Zamawiający dokona spełnienia oceny warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.V ppkt. 1.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
. Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa wg załącznika nr 1 do SIWZ (odpowiednio dla danego zadania). 2. Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY LUB KOSZTORYSY OFERTOWE - (odpowiednia dla danego zadania). 3. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty; 4. Do oferty wspólnej winien być dołączony dokument wskazujący pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i podpisania mowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałych wykonawców; 5. Oryginalne lub notarialnie podpisane ZOBOWIĄZANIE innego podmiotu, a w przypadku podmiotów trzecich biorących udział w części realizacji zamówienia dokument potwierdzający udział podmiotu w realizacji zamówienia - jeśli występuje (Załącznik nr 8 do SIWZ - opcjonalnie); 6. Dowód wniesienia wadium (odpowiednio dla danego zadania). Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w oprawie foliowej), co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Istotnych Postanowień Umowy będącej załącznikiem nr 9 do niniejszej SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu oferty. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony dotyczących w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia: a) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych (np. długotrwałe, obfite opady deszczu lub śniegu, niskie temperatury w dzień i w nocy oraz inne), uniemożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z SST; b) zlecanie przez Zamawiającego prac dodatkowych, których nie można było przewidzieć wcześniej, przy czym są one niezbędne do ukończenia zamierzenia budowlanego, uzyskania w całości finalnego dzieła zgodnego z projektem wykonawczym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej; c) prace objęte umową, zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; d) przedłużająca się procedura przetargowa. 2.2. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcę lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę. 2.3. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy; W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. 2.4. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.5. Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji zamówienia. 2.6. Zamiany polegające na wystąpieniu robót zamiennych z przyczyn o charakterze technologicznym, jeżeli wprowadzenie robót zamiennych jest konieczne do prawidłowego wykonania umowy oraz nie powoduje rozszerzenia przedmiotu zamówienia w stosunku do przedmiotu określonego w SIWZ oraz wynikającego z treści oferty. 2.7. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3. Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 1 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Natomiast nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego); b) zmiana danych teleadresowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy,
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2014 godzina 09:45, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz POKÓJ NR 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie skierowane do realizacji w trybie Drogowej Inicjatywy Samorządowej przy współfinansowaniu z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013, oś priorytetowa I - Rozwój Infrastruktury Technicznej, działanie 1.1 - Infrastruktura Drogowa.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 267 Ujma Duża - Piotrków Kujawski od km 23+700 do km 24+677 w m. Bytoń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - kanalizację deszczową wraz ze studniami, wpustami i przykanalikami oraz separatorem - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 240 Chojnice - Świecie w m. Żalno - budowa chodnika z odwodnieniem od km 14+673 do km 16+517.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - kanalizację deszczową wraz ze studniami, wpustami i przykanalikami oraz separatorem - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - bariery ochronne - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 412 w zakresie ciągów pieszych w m. Tupadły - etap II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - odwodnienie z elementów prefabrykowanych - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - bariery ochronne - przepusty pod zjazdami - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.34.61-1, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 0+016,70 do km 0+233,80.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - odwodnienie z elementów prefabrykowanych - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 0+202,50 do km 0+300,00.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - odwodnienie z elementów prefabrykowanych - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zadanie 7 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 0+360 do km 0+569.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - odwodnienie z elementów prefabrykowanych - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - bariery ochronne - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 546 od km 1+520 do km 1+900.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - odwodnienie z elementów prefabrykowanych - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 649 w zakresie budowy chodnika w m. Kiełbasin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - roboty ziemne - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10 Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 551 od skrzyżowania z drogą powiatową nr 100535C w m. Zelgno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - roboty ziemne - bariery ochronne - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 11 Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 551 w m. Dźwierzno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z mieszanki mineralno - bitumicznej wraz ze zjazdami i zatokami - roboty ziemne - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości -.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: ZADANIE 12 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 239 (ul. Laskowicka) od km 33+558 do km 34+246 w Świeciu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - nową nawierzchnię chodnika z mieszanki mineralno - bitumicznej wraz ze zjazdami i zatokami - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - operat brakarski - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: ZADANIE 14 Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 534 w m. Białkowo od km 58+205,80 do km 59+398.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - odwodnienie z elementów prefabrykowanych - kanalizację deszczową wraz ze studniami, wpustami i przykanalikami oraz separatorem - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - bariery ochronne - przepusty pod zjazdami - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: ZADANIE 15 Budowa chodnika przy drodze wojewódzkiej nr 554 wzdłuż ul. Rypińskiej w m. Kikół.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - odwodnienie z elementów prefabrykowanych - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: ZADANIE 16 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 239 polegająca na budowie chodnika w m. Laskowice Pomorskie - etap IV i V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - odwodnienie z elementów prefabrykowanych - roboty ziemne - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: ZADANIE 17 Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 246 - budowa chodnika w m. Paterek od km 0+680 do km 1+420.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - oznakowanie w ramach stałej organizacji ruchu - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: ZADANIE 18 Budowa chodnika Łysomice - Ostaszewo wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 582 relacji Stacja Kolejowa - DK 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - roboty ziemne - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: ZADANIE19 Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 258 w m. Obrowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: - nową nawierzchnię chodnika z kostki betonowej wraz ze zjazdami - odwodnienie z elementów prefabrykowanych - roboty ziemne - promocja: 2 tablice informacyjne i 2 tablice pamiątkowe w ramach kosztów pośrednich wykonawcy wraz z jednokrotną zmianą treści tablic, w ciągu 6 miesięcy po ustawieniu tablic pamiątkowych, poprzez naklejenie nowej wartości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.61-5, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, drogową i ogrodzeniem, przy ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego w Zgierzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi leśnej nr 34
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Przebudowa systemu odwodnienia w ciągu drogi ekspresowej S3 na węźle Myślibórz
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa infrastruktury rowerowej jako alternatywny sposób komunikacji na obszarze powiatu rawickiego - ETAP III".
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.