eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Remont nawierzchni dróg osiedlowych i placów postojowych na osiedlu Grobniki Widok Gmina Głubczyce .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-19

Głubczyce: Remont nawierzchni dróg osiedlowych i placów postojowych na osiedlu Grobniki Widok Gmina Głubczyce .
Numer ogłoszenia: 199882 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głubczyce, ul. Niepodległości 14/16, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4853021 w. 230, fax 077 4852416.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg osiedlowych i placów postojowych na osiedlu Grobniki Widok Gmina Głubczyce ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamowienia jest remont nawierzchni dróg osiedlowych w miejscowości Grobniki - Widok polegający na ułożeniu dywanika asfaltowego na istniejącym podłożu betonowym oraz remoncie istniejących chodników z kostki betonowej. Zakres robót: 1. Roboty w zakresie chodników: - rozbiórka krawężników i obrzeży na odcinku remontowanych chodników, - rozbiórka płytek chodnikowych betonowych, - ułożenie krawężników i obrzeży betonowych, - ułożenie kamienia łamanego wzmacniającego podbudowę pod chodnik, - ułożenie nawierzchni z płytek betonowych typu Polbruk gr. 8 cm i 6 cm, - regulacja studzienek, - wykonanie dywaników asfaltowych, 2. Główne parametry: - nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa wiążąca gr. 3 cm - 2276,115 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno-asfaltowych warstwa ścieralna gr. 3 cm - 2276,115 m2 - chodniki i wjazdy z kostki bet. gr. 8 cm - 222,32 m2 - wymiana istniejących krawężników betonowych - 202,2 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.Ustaw nr 19, poz. 177 z póź.zmianami), 2. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia, tj. przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie działalności wykonawcy, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. - zrealizowali w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty budowlane na łączną kwotę 200.000,00 zł netto w zakresie : - układania kostki brukowej na kwotę 100.000,00 zł. netto - wykonania dywaników asfaltowych na kwotę 100.000,00 zł. netto 4. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, 5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tzn. kierownikiem budowy , który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności drogownictwa, wymagane jest również, aby w.w osoba była członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 6.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z wnioskiem. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców , którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli liczba wykonawców , którzy spełniaja warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 , Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spelniających te warunki . Jeżeli liczba wykonawców , którzy spełniaja warunki udziału w postępowaniu będzie wyiększa niż 5 , Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców ,którzy otrzymają najwyższą ocenę punktową za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający przyzna 100 punktów Wykonawcy , który w wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postepowania , wykażę sie największą ich liczbą , z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Pozostali wykonawcy otrzymają punkty wynikajace z ilorazu ilości robót danego wykonawcy do największej ilości robót. Wykonawcę niezaproszonedo do składania ofart traktuje sie jako wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (na załączonym druku), 2. oświadczenie wykonawcy złożone na podstawie art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 i art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (w przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia o treści podanej w niniejszym załączniku musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4. wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) przedstawiony w formie zgodnej z załączonym drukiem; 5. wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn. kierownik budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalnosci drogownictwa (na załączonym druku), do przedmiotowego wykazu należy dołączyć uprawnienia wymieninych w nim osób oraz dokument świadczący o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 6. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 7. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głubczycach, ul.Niepodległosci 14 ,pok. nr 16 ; 48-100 Głubczyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głubczycach, ul.Niepodległosci 14 ,pok. nr 2 ; 48-100 Głubczyce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.