eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlano-remontowych dróg gminnych zlokalizowanych na terenie dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy1. Ulica Taneczna na odcinku od ulicy Magury do stacji benzynowej Shell wraz ze skrzyżowaniem 2. Skrzyżowanie ulicy Surowieckiego -Romera-Janowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-12

Warszawa: Wykonanie robót budowlano-remontowych dróg gminnych zlokalizowanych na terenie dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy: 1. Ulica Taneczna na odcinku od ulicy Magury do stacji benzynowej Shell wraz ze skrzyżowaniem 2. Skrzyżowanie ulicy Surowieckiego -Romera-Janowskiego
Numer ogłoszenia: 199886 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano-remontowych dróg gminnych zlokalizowanych na terenie dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy: 1. Ulica Taneczna na odcinku od ulicy Magury do stacji benzynowej Shell wraz ze skrzyżowaniem 2. Skrzyżowanie ulicy Surowieckiego -Romera-Janowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlano-remontowych dróg gminnych zlokalizowanych na terenie dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy z podziałem na Zadania: Zadanie 1. Ulica Taneczna na odcinku od ulicy Magury do stacji benzynowej Shell wraz ze skrzyżowaniem Zadanie 2. Skrzyżowanie ulicy Surowieckiego -Romera-Janowskiego. 1. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 I.Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym, odwodnieniem i ogrodzeniem. II.Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia: Remont nawierzchni jezdni, chodników, zatok parkingowych, wjazdów a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach: 1.1.Roboty rozbiórkowe - rozebranie i frezowanie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych z odwiezieniem gruzu, - mechaniczne czyszczenie - rozebranie chodników z płyt betonowych i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej z odwiezieniem gruzu, - rozebranie podbudowy z betonu - rozebranie krawężników betonowych i law betonowych, - rozebranie obrzeży trawnikowych. - rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych, kostki betonowej, płyt betonowych gr. 15 cm. - roboty ziemne, - korytowanie mechaniczne 1.2.Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy: - warstwy podsypkowe cementowo - piaskowe, - podbudowy betonowe, - podbudowy z kruszywa naturalnego i kruszywa łamanego. 1.3.Nawierzchnie ulepszone: -skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, - nawierzchnie z mieszanek mastyksowo- grysowej (SMA), - nawierzchnie z kostki brukowej, - ułożenie geowłókniny, sitaki wzmacniającej 1.4.Krawężniki i obrzeża: - krawężniki betonowe na podsypce cementowo - piaskowej na ławach z oporem , - obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej 1.5.Chodniki, zatoki parkingowe i wjazdy: - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm i 6 cm na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej 1.6.Wykonanie trawników dywanowych siewem 1.7.Urządzenia odwodnieniowe: - regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, włazów kanałowych, kratek ściekowych ulicznych oraz studni teletechnicznych. Regulacja wysokościowa studni dla włazów kanałowych, zwrotów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych ulicznych i odwodnienia ulicy. 1.8.Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: - oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową, - wymiana oznakowania pionowego zniszczonych znaków drogowych, słupków do znaków drogowych, - zamontowanie elementów odblaskowych przy progach zwalniających. - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas realizacji remontu ulicy. III.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania, remontu, konserwacji, naprawy wraz z modernizacją oświetlenia. 1.1.Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokółu wprowadzenia - Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami - Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu - Wykonawca dokumentuje wykonanie poszczególnego etapu robót budowlanych poprzez wykonanie zdjęć. - Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru. 1.2.Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie - bezusterkowego protokołu odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również wzór umowy stanowiący załącznik nr 7a do SIWZ, oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy a także: 1) Przedmiar robót - załącznik nr 8a) do SIWZ; 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9a) do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy 2. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 I.Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym i odwodnieniem II.Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia: Roboty drogowe, roboty w zakresie regulacji ruchu Przed przystąpieniem robót należy wykonać projekt czasowej organizacji ruchu. Remont nawierzchni jezdni, chodników, wjazdów a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach: 1.1.Roboty rozbiórkowe - rozebranie i frezowanie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych - rozebranie chodników z płyt betonowych i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie obrzeży trawnikowych. - rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża i wywóz ziemi na odl. 20 km. - wywóz gruzu na odl. 20 km. 1.2. Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy: - warstwy pospółki, podsypkowe cementowo - piaskowe, - podbudowy z kruszywa kamienia łamanego - podbudowa z mieszanek mineralno-asfaltowych. 1.3. Nawierzchnie ulepszone: - nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, - nawierzchnie z kostki kamiennej granitowej - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej 6 i 8 cm 1.4. Krawężniki i obrzeża: - krawężniki kamienne 20x35 i 20x30 na podsypce cementowo - piaskowej na ławach z oporem - obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej. 1.5. Chodniki, zatoki parkingowe i wjazdy: - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm i 6 cm na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej. - chodniki z płyt 40 x 40. 1.6. Regulacja wysokościowa włazów kanałowych od uzbrojenia podziemnego. 1.7. Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: - demontaż słupków do znaków drogowych i znaków drogowych, - przestawienie słupków ze znakami drogowymi, - oznakowania poziomego grubowarstwowe w technologii trwałej, masami chemoutwardzalnymi, - montaż słupków przeszkodowych, blokujących oraz elementów odblaskowych. Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 2.1.Zakres rzeczowy robót - roboty ziemne - wykopy ręczne - wywóz ziemi na odl. 20 km, - umocnienie palami szalunkowym stalowymi ścian wykopu, - ułożenie kanału z rur PVC kl S - podłoże pod kanał, wpusty i studnie (podsypka piaskowa) - montaż studzienki kanalizacyjnej - zasypanie wykopów o ściankach pionowych gruntem kat. I-II - montaż studzienki ściekowej ulicznej betonowej z osadnikiem, z pierścieniem obciążającym i kratką prostokątną żeliwną. Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 3.1. Zakres rzeczowy robót - kopanie rowów dla kabli - demontaż kabla z ziemi, słupów i fundamentów szafy - ułożenie rur osłonowych - układanie kabli wielożyłowych - zarobienie na sucho kabla - zasypanie rowów dla kabli - badanie linii kablowej i pomiary instalacji III.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania, remontu, konserwacji, naprawy wraz z modernizacją oświetlenia. 1.1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokółu wprowadzenia. - Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. - Wykonawca dokumentuje wykonanie poszczególnego etapu robót budowlanych poprzez wykonanie zdjęć. - Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru. 1.2. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie: - bezusterkowego protokołu odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również wzór umowy stanowiący załącznik nr 7b do SIWZ, oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy a także: 1) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8b) do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy. 2) Przedmiar robót - załącznik nr 9b) do SIWZ; 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10b) do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy. Termin wykonania zamówienia zarówno dla wykonania Zadania 1 jak i Zadania 2 ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 29.08.2014 r..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych - zarówno dla Zadania 1 jak i Zadania 2 o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające będą powtórzeniem tego samego rodzaju robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.50-5, 45.23.14.00-9, 45.23.24.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) Zadanie 1 - 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 groszy). b) Zadanie 2 - 15.000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 groszy). Wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 20 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1. Dotyczy Wykonawców składających ofertę na Zadanie 1 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy której zakres obejmował minimum roboty polegające na: a)remoncie drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4.500,00 m2 lub konserwacji drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4.500,00 m2 lub naprawie drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4.500,00 m2 lub budowie drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4.500,00 m2 lub modernizacji drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4.500,00 m2 oraz b)budowie nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 500,00 m2 2. Dotyczy Wykonawców składających ofertę na Zadanie 2 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy której zakres obejmował minimum roboty polegające na: a)remoncie drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2.000,00 m2 lub konserwacji drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2.000,00 m2 lub naprawie drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2.000,00 m2 lub budowie drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2.000,00 m2 lub modernizacji drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2.000,00 m2 oraz b)budowie nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 600,00 m2 oraz c)remoncie kanalizacji deszczowej lub konserwacji kanalizacji deszczowej lub naprawie kanalizacji deszczowej lub budowie kanalizacji deszczowej lub przebudowie kanalizacji deszczowej UWAGA! 1 Przez wykonaną robotę budowlaną Zamawiający rozumie taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwa Zadania, za wystarczające uzna się jednokrotne wykazanie w powyższym okresie wykonaniem (tj. zakończeniem) co najmniej jednej roboty budowlanej zrealizowanej w ramach jednej umowy której zakres obejmował minimum roboty polegające na: a)na remoncie drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4.500,00 m2 lub konserwacji drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4.500,00 m2 lub naprawie drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4.500,00 m2 lub budowie drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4.500,00 m2 lub modernizacji drogi/dróg o nawierzchni bitumicznej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4.500,00 m2 oraz b)budowie nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 600,00 m2 oraz c)remoncie kanalizacji deszczowej lub konserwacji kanalizacji deszczowej lub naprawie kanalizacji deszczowej lub budowie kanalizacji deszczowej lub przebudowie kanalizacji deszczowej. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w pkt pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 1.Dotyczy wykonawców składających ofertę na Zadanie 1 Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót drogowych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r., poz.1409 z późn.zm.) 2.Dotyczy wykonawców składających ofertę na Zadanie 2 Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą: a)wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót drogowych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r., poz.1409 z późn.zm.) oraz b)wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r., poz.1409 z późn.zm.) oraz c)wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodno kanalizacyjnej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r., poz.1409 z późn.zm.) UWAGA! W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwa Zadania, za spełnienie warunku uzna się jednokrotne wykazanie osobami o których mowa w pkt 7.2.2.1 oraz 7.2.2.2 a) SIWZ, tj. jeśli Wykonawca składa ofertę na Zadanie 1 i 2 to za pełnienie warunku w zarówno w zakresie Zadania 1 jak i Zadania 2 uzna się jednokrotne wykazanie się dysponowaniem co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika robót drogowych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r., poz.1409 z późn.zm.) Uwaga dotycząca Zadania 2 W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na Zadanie 2, to za spełnienie warunku uzna się zarówno wykazanie się co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia określone w pkt 7.2.2.2 a) oraz b) oraz c) SIWZ, lub co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia określone w pkt 7.2.2.2 a) oraz b) oraz c) SIWZ tj. np. jedną osobą posiadającą uprawnienia o których mowa w pkt a) oraz b) i drugą która posiada uprawnienia o których mowa w pkt c) lub co najmniej trzema różnymi osobami z których każda będzie posiadała odpowiednio uprawnienia określone w pkt 7.2.2.2 a) oraz b) oraz c) SIWZ tj. jedna będzie posiadała uprawnienia o których mowa w punkcie a), druga będzie posiadała uprawnienia o których mowa w punkcie b) a trzecia będzie posiadała uprawnienia o których mowa w punkcie c). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumencie wyszczególnionym w pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) Dowodami o których mowa w pkt III.4.1) Ogłoszenia są: a) poświadczenie; b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). Ww. dokumenty muszą zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. III.6.2) W przypadku gdy Wykonawca będzie w zakresie wykonania Zadania 1 i/lub Zadania 2 polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu (tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniany); b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu praz Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia (np. doradztwo, podwykonawstwo, itp.); c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. III.6.3) INFORMACJA UZUPEŁNIAJACA: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie określonym w § 2 ust. 2 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7a) do SIWZ dla Zadania 1 oraz załącznik nr 7b) do SIWZ dla Zadania 2 oraz w zakresie: 1.Zmiany terminu wykonania zamówienia określonego w pkt II.2) Ogłoszenia w szczególności z powodu: a)wstrzymania robót, w tym ich rozpoczęcie z powodu okoliczności zaistniałych po stronie Zamawiającego; b)działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron; c)wystąpienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych; d)wystąpienia robót - zamiennych z powodu: uzasadnionych zmian proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; aktualizacji materiałów/urządzeń których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę technologiczną; zaprzestania produkcji materiałów/urządzeń, których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia; zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie materiałów na materiały, spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia; e)nadzwyczajnych i niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami (warunkami technicznymi - normami), f)siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w szczególności takiej jak: klęski żywiołowe; z zastrzeżeniem, iż w powyżej wyspecyfikowanych przypadkach termin wykonania zamówienia przesuwa się o czas trwania zaistniałych powodów. 2.Zmniejszenia wynagrodzenia umownego z powodu wystąpienia robót zamiennych. Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty zamienne będzie protokół konieczności uzgodniony przez Strony, a w przypadku robót dodatkowo kosztorys różnicowy, z uwzględnieniem danych wyjściowych do kosztorysowania określonych poniżej: ceny materiałów - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej Informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, i instalacyjnych SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym. 3.Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia. 4.Zmiany kadry, tj. osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór zamówienia ze strony Wykonawcy, nadzór ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, przy czym w odniesieniu do osób ze strony Wykonawcy, mają być to osoby posiadające co najmniej kwalifikacje, o których mowa w pkt III.3.4) Ogłoszenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 333.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 12:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY, POK. NR 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót budowlano-remontowych dróg gminnych zlokalizowanych na terenie dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy: 1. Ulica Taneczna na odcinku od ulicy Magury do stacji benzynowej Shell wraz ze skrzyżowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA 1. Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 I.Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym, odwodnieniem i ogrodzeniem. II.Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia: Remont nawierzchni jezdni, chodników, zatok parkingowych, wjazdów a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach: 1.1.Roboty rozbiórkowe - rozebranie i frezowanie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych z odwiezieniem gruzu, - mechaniczne czyszczenie - rozebranie chodników z płyt betonowych i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej z odwiezieniem gruzu, - rozebranie podbudowy z betonu - rozebranie krawężników betonowych i law betonowych, - rozebranie obrzeży trawnikowych. - rozebranie nawierzchni z płyt chodnikowych, kostki betonowej, płyt betonowych gr. 15 cm. - roboty ziemne, - korytowanie mechaniczne 1.2.Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy: - warstwy podsypkowe cementowo - piaskowe, - podbudowy betonowe, - podbudowy z kruszywa naturalnego i kruszywa łamanego. 1.3.Nawierzchnie ulepszone: -skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, - nawierzchnie z mieszanek mastyksowo- grysowej (SMA), - nawierzchnie z kostki brukowej, - ułożenie geowłókniny, sitaki wzmacniającej 1.4.Krawężniki i obrzeża: - krawężniki betonowe na podsypce cementowo - piaskowej na ławach z oporem , - obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej 1.5.Chodniki, zatoki parkingowe i wjazdy: - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm i 6 cm na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej 1.6.Wykonanie trawników dywanowych siewem 1.7.Urządzenia odwodnieniowe: - regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, włazów kanałowych, kratek ściekowych ulicznych oraz studni teletechnicznych. Regulacja wysokościowa studni dla włazów kanałowych, zwrotów wodociągowych i gazowych oraz kratek ściekowych ulicznych i odwodnienia ulicy. 1.8.Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: - oznakowania poziomego jezdni farbą chlorokauczukową, - wymiana oznakowania pionowego zniszczonych znaków drogowych, słupków do znaków drogowych, - zamontowanie elementów odblaskowych przy progach zwalniających. - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas realizacji remontu ulicy. III.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania, remontu, konserwacji, naprawy wraz z modernizacją oświetlenia. 1.1.Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokółu wprowadzenia - Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami - Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu - Wykonawca dokumentuje wykonanie poszczególnego etapu robót budowlanych poprzez wykonanie zdjęć. - Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru. 1.2.Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie - bezusterkowego protokołu odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również wzór umowy stanowiący załącznik nr 7a do SIWZ, oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy a także: 1) Przedmiar robót - załącznik nr 8a) do SIWZ; 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9a) do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy Termin wykonania zamówienia zarówno dla wykonania Zadania 1 jak i Zadania 2 ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 29.08.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.50-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót budowlano-remontowych dróg gminnych zlokalizowanych na terenie dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy: 2. Skrzyżowanie ulicy Surowieckiego -Romera-Janowskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 2 I.Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym i odwodnieniem II.Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia: Roboty drogowe, roboty w zakresie regulacji ruchu Przed przystąpieniem robót należy wykonać projekt czasowej organizacji ruchu. Remont nawierzchni jezdni, chodników, wjazdów a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach: 1.1.Roboty rozbiórkowe - rozebranie i frezowanie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych - rozebranie chodników z płyt betonowych i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie obrzeży trawnikowych. - rozebranie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem - wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża i wywóz ziemi na odl. 20 km. - wywóz gruzu na odl. 20 km. 1.2. Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy: - warstwy pospółki, podsypkowe cementowo - piaskowe, - podbudowy z kruszywa kamienia łamanego - podbudowa z mieszanek mineralno-asfaltowych. 1.3. Nawierzchnie ulepszone: - nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych, - nawierzchnie z kostki kamiennej granitowej - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej 6 i 8 cm 1.4. Krawężniki i obrzeża: - krawężniki kamienne 20x35 i 20x30 na podsypce cementowo - piaskowej na ławach z oporem - obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej. 1.5. Chodniki, zatoki parkingowe i wjazdy: - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm i 6 cm na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej. - chodniki z płyt 40 x 40. 1.6. Regulacja wysokościowa włazów kanałowych od uzbrojenia podziemnego. 1.7. Oznakowanie pionowe i poziome oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego: - demontaż słupków do znaków drogowych i znaków drogowych, - przestawienie słupków ze znakami drogowymi, - oznakowania poziomego grubowarstwowe w technologii trwałej, masami chemoutwardzalnymi, - montaż słupków przeszkodowych, blokujących oraz elementów odblaskowych. Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 2.1.Zakres rzeczowy robót - roboty ziemne - wykopy ręczne - wywóz ziemi na odl. 20 km, - umocnienie palami szalunkowym stalowymi ścian wykopu, - ułożenie kanału z rur PVC kl S - podłoże pod kanał, wpusty i studnie (podsypka piaskowa) - montaż studzienki kanalizacyjnej - zasypanie wykopów o ściankach pionowych gruntem kat. I-II - montaż studzienki ściekowej ulicznej betonowej z osadnikiem, z pierścieniem obciążającym i kratką prostokątną żeliwną. Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 3.1. Zakres rzeczowy robót - kopanie rowów dla kabli - demontaż kabla z ziemi, słupów i fundamentów szafy - ułożenie rur osłonowych - układanie kabli wielożyłowych - zarobienie na sucho kabla - zasypanie rowów dla kabli - badanie linii kablowej i pomiary instalacji III.Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania, remontu, konserwacji, naprawy wraz z modernizacją oświetlenia. 1.1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokółu wprowadzenia. - Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. - Wykonawca dokumentuje wykonanie poszczególnego etapu robót budowlanych poprzez wykonanie zdjęć. - Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru. 1.2. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie: - bezusterkowego protokołu odbioru. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również wzór umowy stanowiący załącznik nr 7b do SIWZ, oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy a także: 1) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 8b) do SIWZ stanowiąca równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy. 2) Przedmiar robót - załącznik nr 9b) do SIWZ; 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10b) do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy. Termin wykonania zamówienia zarówno dla wykonania Zadania 1 jak i Zadania 2 ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 29.08.2014 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.40-2, 45.23.31.50-5, 45.23.31.40-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.