eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZgierzPrzeprowadzenie szkolenia w zakresie - Jak założyć własną firmę

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-13

Zgierz: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Jak założyć własną firmę
Numer ogłoszenia: 199904 - 2012; data zamieszczenia: 13.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131402 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Barona 10, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 042 7164941, faks 042 7174160.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia w zakresie - Jak założyć własną firmę.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szkolenie przeznaczone jest dla 140 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu, przygotowujących się do uruchomienia własnej firmy. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do prowadzenia własnej firmy w oparciu o przyznawane przez Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu środki na podjęcie własnej działalności gospodarczej. 3. Organizacja szkolenia: 1) Szkolenie musi zostać przeprowadzone dla nie więcej niż 140 osób, w siedmiu grupach, dwudziestoosobowych, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany będzie do uruchomienia szkolenia przy skierowaniu przez Zamawiającego co najmniej 15 osób dla każdej z grup. 2) Zajęcia muszą odbywać się codziennie z wyjątkiem sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy w wymiarze 8 godzin zegarowych dziennie. 3) Przez godzinę zegarową kursu zamawiający rozumie 60 minut zegarowych obejmujące zajęcia edukacyjne w wymiarze 45 minut i 15 minutową przerwę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości kumulowania przerw w szczególności na koniec dnia zajęć. 4) Łączny czas szkolenia każdej grupy, wraz z egzaminem o którym mowa w ust, 4 pkt 1) lit. f), wynosi 40 godzin zegarowych, co stanowi, że szkolenie każdej grupy powinno trwać 5 kolejnych dni (1 tydzień). 5) Zajęcia powinny się zaczynać nie wcześniej niż o godzinie 800 a kończyć nie później niż o godzinie 1700. 6) Wszystkie zajęcia muszą odbywać się na terenie miasta Zgierza. 7) Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia szkolenia każdej z siedmiu grup w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. 8) Termin zakończenia realizacji całości zamówienia: do 31 października 2012 r.. 4. Program szkolenia 1) Program szkolenia musi m.in. zawierać następujące zagadnienia: a) Podstawy prawne funkcjonowania malej firmy b) Informacje na temat podatku dochodowego i podatku VAT c) Ubezpieczenia społeczne i ubezpieczenie zdrowotne (rozliczenia z Urzędem Skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych) d) Zasady udzielania pomocy publicznej dla przedsiębiorców, e) Techniki marketingowe i promocja własnej firmy. f) Szkolenie musi zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy (uwzględnionym w rozkładzie godzinowym szkolenia) 2) Program szkolenia, musi być zrealizowany w formie kursu 3) Program szkolenia musi zawierać: a) nazwę i zakres szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, d) cele szkolenia, e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej, f) opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, g) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, h) przewidziane sprawdziany i egzaminy. 4) Wykonawca musi wykorzystywać(stać) standardy kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkoleń zawodowych, dostępnych w bazach danych, o których mowa w § 74, ust.1 pkt 2, Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków w prowadzeniu usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r Nr 177 poz.1193 z późn. zm.) 5. Po ukończeniu szkolenia Wykonawca zobowiązany jest wydać, każdemu uczestnikowi szkolenia zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji zgodnie z § 75 ust. 3 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U z 2010 r Nr 177, poz.1193 z późn. zm.) według wzoru stanowiącego załącznik nr 14 zawierające: 1) Numer z rejestru; 2) Imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość; 3) Nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; 4) Formę i nazwę szkolenia; 5) Okres trwania szkolenia; 6) Miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; 7) Tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; 8) Podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, nieposiadających prawa do stypendium, oraz osoby, które w trakcie szkolenia podjęły zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarcza, po otrzymaniu pisemnej informacji (fax, e-mail lub inna forma) od Zamawiającego lub w przypadku otrzymania informacji o podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarcze od osoby biorącej udział w szkoleniu po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym. Wykonawca może obciążyć zamawiającego kosztem polisy tylko do wysokości należnej za osoby rzeczywiście zgłoszone do ubezpieczenia, z zastrzeżeniem, że nie może wzrosnąć koszt przeszkolenia jednej osoby wynikający z preliminarza kosztów szkolenia. 7. Wykonawca dla celów realizacji szkolenia zobowiązany jest zapewnić odpowiednio wyposażoną salę dydaktyczną, adekwatną dla grupy dwudziestoosobowej, z osobnymi miejscami dla każdego uczestnika szkolenia z odpowiednim, oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacja i akustyką oraz spełniającą wszystkie wymogi określone przepisami z zakresu BHP . 8. Wykonawca musi dysponować odpowiednią kadrą dydaktyczną spełniającą warunki udziału w postępowaniu o których mowa w cz X ust. 3 pkt 3 niniejszej specyfikacji, co ma na celu prawidłową i terminową realizację szkolenia oraz zapewnić jego wysoką jakość. 9. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać w pierwszym dniu szkolenia harmonogram zajęć i bezzwrotne materiały piśmienne takie jak teczka lub segregator, notes-format A-4 , długopis a także materiały dydaktyczne w formie drukowanej(tj. Skrypty ze wszystkich obowiązkowych zakresów tematycznych zawartych w programie szkolenia), których otrzymanie musi potwierdzić własnoręcznym podpisem i które stanowić będą własność uczestników 10. Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia, każdego dnia zajęć odpowiednio zapakowaną bułkę słodką oraz herbatę, kawę, soki, wodę przygotowane przez firmę posiadającą uprawnienia do takiej działalności 11. Miejsce wykonywania usługi: miasto Zgierz 12. Przedmiot zamówienia obejmuje dokonywanie przez Wykonawcę zwrotu, poniesionych przez skierowanego bezrobotnego rzeczywistych kosztów z tytułu przejazdu na szkolenie i z powrotem na warunkach jak poniżej: 1) Uprawnionymi do zwrotu kosztów, o których mowa w niniejszym ustępie, są bezrobotni mający miejsce zamieszkania poza granicami administracyjnymi miasta Zgierza 2) Zwrotu kosztów dokonuje się na podstawie przedłożonych biletów jednorazowych komunikacji publicznej z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem do wysokości wynikającej z przedłożonych biletów, z zastrzeżeniem, ze maksymalna kwota zwrotu za jeden dzień na jednego bezrobotnego nie może przekroczyć kwoty 8,00 zł. 3) Zwrot kosztów przejazdu uczestnikom szkolenia uprawnionym w sposób opisany w pkt 1 i 2 powinien być dokonywany nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu. 13. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenie dokumentacji związanej ze zwrotem kosztów o których mowa w ust. 12 w sposób umożliwiający jednoznaczne określenie kwoty poniesionych wydatków w tym zakresie m. in. listy wypłat zawierającej: a) imię i nazwisko uprawnionego, b) miejsce zamieszkania c) daty przejazdów d) kwotę, na jaką osoba uprawniona przedłożyła bilety e) kwotę wypłaconego zwrotu kosztów przejazdu ustaloną zgodnie z ust. 12 pkt. 1,2, 3, f) pokwitowanie odbioru pieniędzy w należnej kwocie (czytelny podpis). oraz oryginałów biletów, na podstawie których dokonano zwrotu. Dokumentacja ta musi być przedstawiona Zamawiającemu do kontroli na każde żądanie Zamawiającego oraz innych podmiotów uprawnionych na podstawie przepisów w tym zakresie do kontroli, zamawiający nie wymaga przedłożenia tych dokumentów do rozliczenia kosztów szkolenia 14. Na zakończenie szkolenia wykonawca musi przeprowadzić, wśród uczestników szkolenia, ankietę oceniającą dane szkolenie według wzoru stanowiącego załącznik Nr 11 do niniejszej specyfikacji. 15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia przez cały okres trwania szkolenia imiennej listy obecności, indywidualnej dla każdego uczestnika szkolenia i odrębnej za każdy miesiąc kalendarzowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Terminy przekazywania list obecności zamawiającemu określi zawarta umowa szkoleniowa, której wzór stanowi załącznik Nr 13 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WIELKOPOLSKA AKADEMIA NAUKI I ROZWOJU, Poznań ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60025,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43064,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43064,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.