eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryZimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-22

Żary: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 199929 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żarski , Al. Jana Pawła II 5, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 068 4790600, faks 068 4790601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Powiatu Żarskiego w sezonie zimowym 2011/2012 z podziałem na części: Część 1; świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych w południowej części Powiatu Żarskiego na terenie Miasta i Gminy Żary, Gminy Lipinki Łużyckie, Gminy Przewóz i Gminy Trzebiel. Część 2; świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych w północnej części Powiatu Żarskiego na terenie Miasta i Gminy Lubsko, Miasta Jasień, Gminy Brody i Gminy Tuplice. 2. Zakres usług obejmuje: - utrzymanie ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez ich odśnieżanie, - zwalczanie śliskości pośniegowej oraz gołoledzi poprzez posypywanie, - oczyszczanie podczas roztopów wpustów ulicznych z błota i śniegu, - usuniecie piasku pozostałego po akcji zimowej w terminie do 15 kwietnia 2012 r., - zapewnienie materiałów służących do skutecznego zwalczania śliskości pośniegowej i gołoledzi, - oczyszczenie jezdni z piasku w okresie przerw w opadach śniegu dłuższych niż 7 dni, - pełnienie dyżurów z gotowością sprzętu i transportu, - prowadzenie ewidencji dziennej prowadzonych robót, rejestrowanie istotnych zdarzeń oraz opisu stanu przejezdności dróg, - naprawa bieżąca przekazanych piaskarek, pługów i osprzętu do wysokości 2 000, zł brutto, - przekazywanie do Starostwa Powiatowego w Żarach rzetelnych informacji na temat przejezdności dróg, - podstawienie zastępczych środków transportu w przypadku awarii pojazdów już pracujących, - ponoszenie odpowiedzialności za zniszczenie sprzętu zamawiającego wskutek niewłaściwej eksploatacji, - dysponowanie sprzętem (np. równiarką lub innym) do likwidacji zasp i przywracania przejezdności dróg. - ponoszenie odpowiedzialności za szkody jakie doznają osoby trzecie spowodowane nie należytym wykonywaniem usługi 3. Usługi będą wykonywane sprzętem Starostwa Powiatowego przekazanym protokółem oraz sprzętem własnym. Wykaz sprzętu zamawiającego podlegającego przekazaniu: 3.1 Na usługi - część 1; - piaskarko-solarki 2 szt. - wytwornica solanki 1 szt. - pługi odśnieżne 2 szt. 3.2 Na usługi - część 2; - posypywarki 2 szt. - pługi odśnieżne 2 szt. 4. Przy świadczeniu usług obowiązywać będą następujące terminy: - gotowość sprzętu na dzień 01 listopada, - rozpoczęcie usługi na wezwanie zamawiającego nie później niż w ciągu dwóch godzin od wezwania, - zakończenie usługi poda zamawiający z siedmiodniowym wyprzedzeniem, - zakończenie naprawy i konserwacji piaskarek, pługów i osprzętu ( będącego własnością zamawiającego) jeden miesiąc po zakończeniu świadczenia usług. Wykaz dróg miejskich i zamiejskich ich długości z podziałem na standardy zimowego utrzymania dla poszczególnych części zamówienia oraz mapa powiatu żarskiego do akcji zimowej określone są w załącznikach do niniejszej specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Każda złożona oferta ( każda część) musi być zabezpieczona wadium w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy). 2) Wadium może być wnoszone w : - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Zamawiającego nr. 21 1020 5460 0000 5102 0006 0517 4) Zamawiający zwróci wadium zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 5) Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust 5 ustawy. 6) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7) Oferta nie zabezpieczona wadium stanowić będzie podstawę od wykluczenia wykonawcy z postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie ostatnich trzech przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną usługę związana z zimowym utrzymaniem dróg o wartość minimum 150 tys. zł)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje następującym potencjałem technicznym - piaskarka minimum 1 szt - pług odśnieżny minimum 1 szt -sprzęt do usuwania zasp śnieżnych ( np. równiarka itp.) min 1 szt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a.wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1, b. wypełniony kosztorys ofertowy wg załącznika nr 2, c. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo, d. parafowany wzór umowy, e. dowód wniesienia wadium, d. reprezentacja firmy ( osoba upoważniona do podpisania oferty) określona w dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy Wykonawcy (dotyczy wykonawców posiadających wpis do ewidencji działalności gospodarczej).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1. Zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, 2. Zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy.. 3. Zmiany wynagrodzenia związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT). Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo wykonawcy, protokół konieczności, itp.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żarach, al. Jana Pawła II 5, pok. nr 210 lub biuro podwcze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.