Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Zielona Góra: Sprzątanie pomieszczeń siedziby Urzędu 2008-2009
Numer ogłoszenia: 199934 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Stefana Batorego 18, 65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 456-08-00, fax 0-68 456-08-04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uks.zgora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń siedziby Urzędu 2008-2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie obiektów Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze: posesji (720m2) i pomieszczeń w budynku przy ul. Batorego 18 - pow. sprzątania 1900 m2. Sprzątanie pomieszczeń polegać będzie na: codziennym (tylko w dniach pracy Urzędu) sprzątaniu pomieszczeń biurowych, kuchennych, sanitarnych, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń pomocniczych oraz stolarki drzwiowej, 2-ukrotnym umyciu w ciągu roku (w maju i we wrześniu) wszystkich okien - pow. przeszklenia ok. 290m2; umyciu raz w miesiącu drzwi przeszklonych i przeszklonych ścianek - pow. ok. 25 m2 oraz stolarki drzwiowej. Sprzątanie korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń biurowych, sanitarnych i pomocniczych polegać będzie na przecieraniu powierzchni posadzek na mokro przy użyciu środków czystości, odkurzaniu wykładzin podłogowych i dywanów, przetarciu na mokro, a następnie środkami antystatycznymi na sucho stolarki drzwiowej, parapetów i mebli, uzupełnianiu pojemników na papier toaletowy i ręczniki papierowe materiałami dostarczonymi przez Zamawiającego, wykładaniu workami koszy na śmieci i pojemników niszczarek, wybieraniu śmieci z koszy i pojemników niszczarek i wyrzucaniu ich w workach do pojemników na śmieci znajdujących się przy budynku. Łączna powierzchnia wykładzin dywanowych w obiekcie - ok. 260 m2 Sprzątanie aneksu kuchennego i sanitariatów polegać będzie ponadto na umyciu środkami czystości pisuarów, bidetów, muszli ustępowych, umywalek, zlewozmywaków, baterii, luster, oświetlenia, glazury ściennej, drzwi, przetarciu na mokro i wytarciu na sucho, umieszczeniu w pomieszczeniach sanitarnych odświeżaczy zapachowych powietrza, umieszczaniu odwieżaczy w muszlach ustępowych oraz pisuarach. Łączna powierzchnia pomieszczeń sanitarnych w obiekcie - ok. 58 m2. Pomieszczenia te są wyposażone łącznie w 10 sztuk pojemników na ręczniki papierowe (typu ZZ), 12 muszli ustępowych i 8 pisuarów. Do czyszczenia (przecierania) na mokro należy stosować chemiczne środki czystości. Sprzątanie posesji przy ul. Batorego 18 będzie polegało na codziennym utrzymaniu czystości całej posesji łącznie z wjazdami i przyległymi chodnikami. W okresie opadów śniegów i występowania temperatury powodującej gołoledź i oblodzenie - należy usunąć przed godz. 07:00 i przed godz. 15:00 (także w dni wolne od pracy) śnieg i lód z parkingu, schodów wejściowych, wjazdów dla pojazdów samochodowych i przyległych chodników, posypać te powierzchnie piaskiem, a schody solą (lub środkiem równoznacznym). Poczynając od 1 kwietnia do 31 października należy co 2 tygodnie wykaszać trawę na pasie zieleni o powierzchni ok. 10m2 pomiędzy chodnikiem a parkingiem. Do sprzątania Wykonawca przedmiotu zamówienia użyje własnego sprzętu oraz własnych chemicznych środków czystości, piasku, soli, worków na śmieci, odświeżaczy powietrza w pomieszczeniach sanitarnych oraz odświeżaczy w muszlach ustępowych i pisuarach.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, c.złożą ofertę na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, d.spełniają wymagania określone ustawą oraz niniejszą specyfikacją. 2.Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 3.Zamawiający odrzuci ofertę w przypadkach określonych w art. 89 ustawy. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone przez wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Wykonawcy, osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na: wszystkich zapisanych stronach oferty,załącznikach oraz parafować miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany. Zmiany muszą być naniesione czytelnie. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy składający ofertę muszą: 1.złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, 2.złożyć pełnomocnictwa w przypadku podpisania dokumentów przez pełnomocnika wykonawcy; pełnomocnictwa muszą upoważniać pełnomocnika do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. W przypadku konsorcjów/spółek cywilnych ustanowienie pełnomocnika jest obowiązkowe (art. 23 ust. 2 ustawy), 3.załączyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie potwierdzającą zawarcie konsorcjum, spółki cywilnej, podpisaną przez wszystkich partnerów, wspólników w przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców. Opis sposobu przygotowywania ofert. 1.Oferta powinna być przygotowana na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ (specyfikacji) i musi być zgodna z wymogami ustawy i SIWZ. Niespełnienie warunków formalnych spowoduje odrzucenie oferty. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymienione w niniejszej specyfikacji. 2.Na ofertę składają się: a)wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami określonymi w niniejszej specyfikacji, b)aktualny, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, d)polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e)w przypadku złożenia przez kilku wykonawców wspólnej oferty, wykonawcy ci obowiązani są do załączenia umowy regulującej ich współpracę i ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niniejszy warunek dotyczy również wspólników spółki cywilnej i członków konsorcjum. Termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, f)wykaz wykonanych (wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat usług sprzątania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uks.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej ul. St. Batorego 18 65-083 Zielona Góra.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej ul. St. Batorego 18 65-083 Zielona Góra pokój 106 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów endoskopowych
- Budowa wewnętrznej sieci elektroenergetycznej i monitoringu wizyjnego na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Termomodernizacji Szkoły Podstawowej nr 14 realizowanego w ramach zadania "Termomodernizacja szkół w Zielonej Górze"
- Dostawa zestawów molekularnych, pożywek mikrobiologicznych oraz szczepów wzorcowych IV
- Organizowanie, kierowanie i koordynowanie działań ratowniczych w obiekcie H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra przy ul. Botanicznej w Zielonej Górze
- "Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni na terenie Gminy Uście Gorlickie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla remontu ulicy J. Matejki na terenie Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na "Przebudowę budynku przy Spokojnej 3 w Lublinie na potrzeby Lubelskiego Centrum Bezpieczeństwa" wraz z pełnieniem nadzorów
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu"
- Wykonanie w 2025 roku okresowej rocznej i pięcioletniej kontroli stanu technicznego budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W TECHNOLOGII PREFABRYKOWANEJ OPARTEJ O KONSTRUKCJĘ DREWNIANĄ, W MIEJSCOWOŚCI KĘBŁOWO W FORMULE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.