eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzydłowiecDostawa igieł, strzykawek i drobnego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-08

Szydłowiec: Dostawa igieł, strzykawek i drobnego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
Numer ogłoszenia: 199950 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu , ul. Wschodnia 23, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6170300, faks 048 6170980.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.szydlowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa igieł, strzykawek i drobnego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa igieł, strzykawek i drobnego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu zgodnie z załącznikami numer 6 do SIWZ. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 1.Aparat do przetaczania płynów 3000 szt. 2.Aparat MCK zegar zakres pomiaru ciśnienia od 0 do 300 mmHg, zalecany do badania ciśnienia krwi przy arytmii serca, obsługa w pełni manualna, stetoskop w zestawie. 20 szt. 3.Aparat MCK naścienny zegarowy regulowane poziome nachylenie zegara ciśnieniomierza, możliwość użytkowania na blacie stołu, biurka, tylna część obudowy pełniąca rolę półki na mankiet i pompkę, bardzo duży, czytelny zegar o średnicy min. 140 mm, max 160 mm, zalecany do pomiaru ciśnienia krwi przy arytmii serca, zakres pomiaru od 0 do 300 mmHg, w pełni manualna obsługa, waga do 790 g, zalecany do użytkowania w gabinetach lekarskich. 15 szt. 4.Aparat stacjonarny elektryczny półautomat 20 szt. 5.Cewnik do pod. tlen przez nos 3000 szt. 6.Cewnik Foleya 500 szt. 7.Szczoteczka do cytologii GI:100, a 50 15 op. 8.Cytofix 60 szt. 9.Elektrody EKG jednorazowego użytku 20 kpl. 10.Elektroda przyssawkowa 6 szt. 15 kpl. 11.Igła iniekcyjna 0,5 a 100 400 op. 12.Igła iniekcyjna 0,6 a 100 300 op. 13.Igła iniekcyjna 0,7 a 100 300 op. 14.Igła iniekcyjna 0,8 a 100 1000 op. 15.Igła iniekcyjna 0.9 a 100 600 op. 16.Igła iniekcyjna 1,1 a 100 100 op. 17.Imadło chirurgiczne 160 mm 2 szt. 18.Maseczki na gumkę 300 szt. 19.Ostrza chirurgiczne 20 a 100 40 op. 20.Ostrze chirurgiczne 22 a 100 40 op. 21.Pałeczki do wymazów 3MM:220, a 100 10 op. 22.Papier EKG Ascard 3 600 rol. 23.Papier EKG Multikard E36 300 rol. 24.Papier EKG Multikard E30 150 rol. 25.Papier do USG szer. 110 mm. 80 rol. 26.Papier do audiometru 110 x 2 50 rol. 27.Pojemnik na mocz 600 szt. 28.Prześcieradło ju. Zielone o wymiarze min. 190 x 120 cm. 7000 szt. 29.Pudełka na zużyte igły 0,2 l 400 szt. 30.Pudełka na zużyte igły 0,5 l 600 szt. 31.Pudełka na zużyte igły 1 l 600 szt. 32.Rękawice j.u. L a 50 par - lateksowe 500 op. 33.Rękawice j.u. M a 50 par - lateksowe 500 op. 34.Rękawice j.u. S a 50 par - lateksowe 500 op. 35.Rurka Guedel 1 300 szt. 36.Rurka Guedel 2 300 szt. 37.Rurka Guedel 3 300 szt. 38.Rurka Guedel 4 300 szt. 39.Rurka intubacyjna z mankietem 400 szt. 40.Staza automatyczna 250 szt. 41.Strzykawka 10 ml a 100 700 op. 42.Strzykawka 2 ml a 100 500 op. 43.Strzykawka 20 ml a 100 20 op. 44.Strzykawka 5 ml a 100 500 op. 45.Strzykawka 50 ml Żaneta 10 szt. 46.Strzykawki do insuliny 1 ml a 100 30 op. 47.Strzykawki do tuberkuliny 1 ml a 100 30 op. 48.Szkiełka podstawowe a 100 50 op. 49.Szpatułki drewniane a 1000 48 op. 50.Szpatułki jałowe 10000 szt. 51.Szyna 20 x 500, a 50 15 op. 52.Szyna Kramera 100 x 1000, a 25 300 szt. 53.Szyna Kramera 100 x 1500, a 25 300 szt. 54.Szyna Kramera 50 x 600, a 25 300 szt. 55.Szyna Kramera 70 x 1000, a 25 300 szt. 56.Szyna Kramera 70 x 1500, a 25 300 szt. 57.Szyna Kramera 70 x 500, a 25 300 szt. 58.Szyna Kramera 1000 x 100, a 25 300 szt. 59.Szyna Kramera 1000 x 70, a 25 300 szt. 60.Szyna Kramera 600 x 50, a 25 300 szt. 61.Szyna Kramera 500 x 70, a 25 300 szt. 62.Szyna palcowa 500 x 50, a 25 15 op. 63.Szyna palcowa 500 x 40, a 25 15 op. 64.Termometr elektroniczny 30 szt. 65.Test paskowy do sterylizacji 250, a 250 20 op. 66.Test rolkowy 10 szt. 67.Torebka P:F 135 x 260, a 200 30 op. 68.Torebka P:F 70 x 230, a 200 30 op. 69.Torebka P:F 200 x 330, a 200 30 op. 70.Torebka P:F 250 x 400, a 200 30 op. 71.Torebka P:F 57 - 100, a 200 30 op. 72.Torebka P:F 90 x 230, a 200 30 op. 73.Wziernik J.U. SPECUVAG L 50 szt. 74.Wziernik J.U. SPECUVAG M 50 szt. 75.Żel do EKG 0,25 l 160 szt. 76.Żel do USG 0,5 l 300 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.13.10 - Strzykawki 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunków Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w art. 22 i 24 Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku, gdy w czasie realizacji niniejszej umowy nastąpi wzrost cen czynników produkcyjnych, zmiana stawek podatku, kurs walut dopuszczaj się możliwość zmiany uzgodnionego wynagrodzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.szydlowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Inwestycyjno - Gospodarczy i Transportu Medycznego, ul. Kościuszki 170, 26 - 500 Szydłowiec..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu, ul. Wschodnia 23 w sekretariacie, pok. nr 45..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.