Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-27
Katowice: ROPS-PSO/3321/24/10 Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych, podczas form doskonalenia zawodowego organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego
Numer ogłoszenia: 199953 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego , ul Modelarska 10, 40-142 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 730 68 68, faks 32 730 68 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rops-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROPS-PSO/3321/24/10 Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych, podczas form doskonalenia zawodowego organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa świadczona przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe dotycząca obsługi następujących szkoleń, podzielonych na 9 części: a) Część I - Prawne aspekty funkcjonowania Domów Pomocy Społecznej, 30.08-01.09.2010 roku, grupa do 30 osób (DPS1). b) Część II - Zarządzanie energią własną, 01-02 września 2010 roku, grupa do 20 osób (ZE). c) Część III - Praca z osobami zaburzonymi psychicznie, 02-04 września 2010 roku, grupa do 60 osób (PS4a). d) Część IV - Praca z osobami w sytuacji katastrof, 08-10 września 2010 roku, grupa do 30 osób (C3a). e) Część V - Radzenie sobie z trudnym klientem, 09-10 września 2010 roku, grupa do 25 osób (TK). f) Część VI - Warsztaty dotyczące funkcjonowania lokalnych zespołów interdyscyplinarnych, 13-14 września 2010 roku, grupa do 78 osób (ZI1). g) Część VII - Zarządzanie energią własną, 14-15 września 2010 roku, grupa do 20 osób (ZE). h) Część VIII - Prawne aspekty funkcjonowania Domów Pomocy Społecznej, 14-16 września 2010 roku, grupa do 30 osób (DPS1). i) Część IX - Trening zastępowania agresji, 14-17 września 2010 roku, grupa do 35 osób (C6). 2. Świadczenie usługi polega na zapewnieniu noclegów, wyżywienia oraz udostępnieniu zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas każdego szkolenia zgodnie z poniższymi wymogami. 3. Wykonawca zapewni realizację szkoleń na terenie Ustronia, Wisły lub Szczyrku. 4. Hotel musi spełniać następujące warunki szczegółowe: a) baza noclegowa, żywieniowa oraz sale konferencyjne muszą znajdować się w tym samym budynku. Nie dopuszcza się zakwaterowania w domkach, b) wszystkie pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka z prysznicem lub wanną) i telewizorem, c) zapewnić bezpłatny parking dla uczestników szkoleń, d) zakwaterować uczestników w pokojach dwuosobowych uwzględniając płeć uczestników a w przypadku nieparzystej liczby osób zapewnić pokój jednoosobowy lub dwuosobowy do pojedynczego wykorzystania, e) zapewnić zakwaterowanie uczestników i organizatorów w pokojach przed rozpoczęciem zajęć szkoleniowych w dzień przyjazdu, f) zapewnić wodę mineralną przez cały okres trwania szkolenia na sali konferencyjnej/szkoleniowej, g) po wykwaterowaniu zapewnić wydzielone pomieszczenie w celu przechowania bagażu od wymeldowania do zakończenia zajęć, h) zaplecze konferencyjne - klimatyzowane sale, przystosowane do wielkości grup i rodzaju zajęć. Muszą posiadać odpowiednie oświetlenie i właściwą temperaturę, notebook, rzutnik multimedialny, stolik pod rzutnik, ekran do projekcji lub biała ściana odpowiedniej wielkości, tablicę flipchart + odpowiednie kartki oraz pisaki, krzesła, stoły/stoliki do pracy, i) zapewnić możliwość oznakowania plakatem holu, wejść oraz wnętrz sal, w których odbywają się szkolenia w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, j) udostępnienie dla organizatorów miejsca na recepcję w celu umożliwienia prowadzenia rejestracji uczestników szkoleń (stoisko składające się ze stołu pokrytego materiałem ozdobnym, czterech krzeseł oraz zasilania. 5. Wyżywienie w trakcie szkoleń: a) śniadanie - podane w formie bufetu szwedzkiego - przynajmniej jedno danie gorące dla uczestnika oraz przekąski zimne, pieczywo jasne, ciemne, napoje gorące: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, soki, b) obiad - składający się z dwóch dań, uwzględniający zupę, mięsa, sosy do mięs, bukiet surówek, ziemniaki/ryż/frytki, pieczywo i inne dodatki w tym kompot/sok/napój oraz deser (herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka + ciastko lub lody, mus itp.) c) kolacja - jedno danie gorące dla uczestnika oraz przekąski zimne, pieczywo jasne, ciemne, napoje gorące: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, soki d) przerwa kawowa na którą składają się: herbata/kawa, cytryna, cukier, śmietanka, zimne napoje (soki, woda mineralna) oraz ciastka lub drobne ciasteczka.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie zgodne w treści z Załącznikiem nr 6 do SIWZ, że zaproponowany obiekt, w którym realizowane będzie zamówienie spełnia warunki Zamawiającego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Podpisany i wypełniony Formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ. b) Podpisany i wypełniony Formularz cenowy, załącznik nr 2 do SIWZ - osobno do każdej Części zamówienia, na które składa się ofertę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: a) Zaistnienia omyłki pisarskiej, b) Zmiany danych teleadresowych, c) Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. d) Dopuszcza się możliwość zmiany terminu szkolenia składającego się na przedmiot umowy z następujących przyczyn: - jeżeli w wyniku przeprowadzonej rekrutacji do udziału w szkoleniu nie zostanie zakwalifikowana przynajmniej 15 osobowa grupa uczestników spełniających kryteria stawiane na etapie procesu rekrutacji, - jeżeli ze względu na wypadek losowy nie będzie możliwe przeprowadzenie szkolenia (w szczególności: choroba trenera, siła wyższa), e) Dopuszcza się możliwość przeprowadzenia innego szkolenia w wymiarze osobowym i czasowym tożsamym ze szkoleniem planowanym
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www-rops-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice, pokój nr 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego, ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice, kancelaria - pokój nr 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego pod nazwą: Kształcenie i doradztwo dla kadr pomocy i integracji społecznej województwa śląskiego realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - Prawne aspekty funkcjonowania Domów Pomocy Społecznej (DPS1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Prawne aspekty funkcjonowania Domów Pomocy Społecznej (DPS1): Termin realizacji szkolenia: 30.08-01.09.2010 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 30 osób. Usługa obejmuje 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla 1 grupy do 30 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - Zarządzanie energią własną (ZE).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Zarządzanie energią własną (ZE): Termin realizacji szkolenia: 01-02 września 2010 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 20 osób. Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla 1 grupy do 20 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III - Praca z osobami zaburzonymi psychicznie (PS4a).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Praca z osobami zaburzonymi psychicznie (PS4a): Termin realizacji szkolenia: 02-04 września 2010 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 60 osób. Usługa obejmuje 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia - 2 sale szkoleniowe: 1 mieszcząca do 30 osób, 2 duża mieszcząca do 60 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 04.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV- Praca z osobami w sytuacji katastrof (C3a).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV- Praca z osobami w sytuacji katastrof (C3a): Termin realizacji szkolenia: 08-10 września 2010 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 30 osób. Usługa obejmuje 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla 1 grupy do 30 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V - Radzenie sobie z trudnym klientem (TK).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - Radzenie sobie z trudnym klientem (TK): Termin realizacji szkolenia: 09-10 września 2010 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 25 osób. Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla 1 grupy do 25 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI - Warsztaty dotyczące funkcjonowania lokalnych zespołów interdyscyplinarnych (ZI1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI - Warsztaty dotyczące funkcjonowania lokalnych zespołów interdyscyplinarnych (ZI1): Termin realizacji szkolenia: 13-14 września 2010 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 78 osób. Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia - 3 sale szkoleniowe mieszczące do 26 osób każda..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII - Zarządzanie energią własną (ZE).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII - Zarządzanie energią własną (ZE): Termin realizacji szkolenia: 14-15 września 2010 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 20 osób. Usługa obejmuje 1 nocleg oraz wyżywienie, na które składają się: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja i 3 przerwy kawowe oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla 1 grupy do 20 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII - Prawne aspekty funkcjonowania Domów Pomocy Społecznej (DPS1).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VIII - Prawne aspekty funkcjonowania Domów Pomocy Społecznej (DPS1): Termin realizacji szkolenia: 14-16 września 2010 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 30 osób. Usługa obejmuje 2 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 2 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje i 5 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia dla 1 grupy do 30 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2010.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX - Trening zastępowania agresji (C6).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IX - Trening zastępowania agresji (C6): Termin realizacji szkolenia: 14-17 września 2010 roku Przewidywana liczba osób: grupa do 35 osób. Usługa obejmuje 3 noclegi oraz wyżywienie, na które składają się: 3 śniadania, 4 obiady, 3 kolacje i 7 przerw kawowych oraz udostępnienie zaplecza konferencyjnego i sprzętu podczas szkolenia - 2 sale szkoleniowe: 1 mieszcząca do 20 osób, 2 duża mieszcząca do 35 osób..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z realizacją obozów szkoleniowych dla studentów Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki - 2 części
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelowo-gastronomicznej w terminie od 26 maja 2025 r. do 29 maja 2025 r.
- Świadczenie usług zakwaterowania na potrzeby międzynarodowych wizyt studyjnych
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.