eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GłowaczówWykonanie robót nawierzchniowych przy przebudowie stadionu sportowego w Głowaczowie - bieżnia lekkoatletyczna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-26

Głowaczów: Wykonanie robót nawierzchniowych przy przebudowie stadionu sportowego w Głowaczowie - bieżnia lekkoatletyczna
Numer ogłoszenia: 199956 - 2008; data zamieszczenia: 26.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, woj. mazowieckie, tel. 048 6231023, fax 048 6231217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowaczow. pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót nawierzchniowych przy przebudowie stadionu sportowego w Głowaczowie - bieżnia lekkoatletyczna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót nawierzchniowych dla zadania inwestycyjnego pt. Przebudowa stadionu sportowego w Głowaczowie - bieżnia lekkoatletyczna, które winny być wykonane zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oraz przedmiarem robót. Stadion sportowy w Głowaczowie położony jest na działce nr 300/12, którego powierzchnia wynosi 44 725,00 m2. Od 2006 r trwa przebudowa stadionu. Wykonano do chwili obecnej: - remont płyty boiska głównego, - remont boiska treningowego, - remont widowni na skarpie. Obiekt znajduje się na terenie wydzielonym i przeznaczonym pod urządzenia sportowe. Obecnie użytkowany jest jako stadion piłkarski oraz miejsce ćwiczeń drużyn strażackich, korzystających również z bieżni lekkoatletycznej. Na terenie stadionu sportowego znajduje się fragment nasypu przy bieżni oraz budynek techniczny użytkowany jako zaplecze stadionu oraz sanitariat dla zawodników. Przy budynku technicznym wybudowane są szalety ogólno dostępne. Wydzielony na działce nr 300/12 dojazd do stadionu nie jest utwardzony. Dojazd ten od strony drogi krajowej nr 48 stanowi jedyny dostęp do urządzeń sportowych. Działka stadionu sportowego ogrodzona ogrodzeniem z siatki stalowej na słupkach stalowych. W podłożu zalegają grunty piaszczyste w postaci piasków średnich. Wody gruntowe znajdują się poniżej 2,0 m od poziomu terenu. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać roboty budowlane w zakresie położenia nawierzchni z 3 cm warstwy betonu asfaltowego 0/8 mm na bieżni lekkoatletycznej o długości 400 mb i szerokości 4,88 m. Podbudowę nawierzchni asfaltowej stanowi warstwa z betonu cementowego B-10 z dyletacjami poprzecznymi co 6,0 m na warstwie odsączającej z piasku o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Bieżnia ograniczona jest obrzeżem betonowym o wymiarach 30x8 cm ustawionym na 5 cm podsypce piaskowej. Odwodnienie bieżni powierzchniowe w kierunku opaski boiska głównego, spadek poprzeczny wynosi 1%. Wszystkie w/w prace należy uzgadniać z kierownikiem budowy wskazanym przez Zamawiającego. Ponadto w ramach niniejszego zamówienia Wykonawca na swój koszt zobowiązany jest do: - udzielenia minimum 2 lata gwarancji jakości na dostarczone materiały i wyroby budowlane, - przekazania Zamawiającemu certyfikatów, świadectw dopuszczenia, atestów na dostarczone materiały budowlane, - o zakończeniu robót należy uporządkować plac budowy i oddać go w należytym stanie, nie gorszym niż przed rozpoczęciem robót. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia w celu zdobycia informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania niniejszego zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Podbudowę bieżni z betonu B-10, oraz obrzeża wykona Zamawiający we własnym zakresie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: Na potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca musi przedłożyć: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Na potwierdzenie spełnienia wymaganych wszystkich warunków, Wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4ustawy Pzp. Na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń i informacji zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, musi złożyć wraz z ofertą wypełnioną na formularzu Zamawiającego Oferta Przetargowa - zał. 1 SIWZ, następujące dokumenty, oświadczenia, zaświadczenia i informacje: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp - zał. nr 2 SIWZ. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp- zał. nr 3 SIWZ. 4.Oświadczenie o udzielonej gwarancji jakości na dostarczone materiały i wyroby budowlane, a także termin realizacji zgłoszonych reklamacji. 5.Wypełniony przedmiar robót, który ma jedynie charakter pomocniczy przy sprawdzaniu ceny oferty. 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę,o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 7.Parafowany wzór umowy - zgodnie z pkt 16 SIWZ - zał. nr 4 SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowaczow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, pokój 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Głowaczów, ul. Rynek 35, 26-903 Głowaczów, pokój 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.