Ogłoszenie z dnia 2025-01-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00636606/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w obiekcie Teatru Nowego im. Izabelli Cywińskiej
w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 5 oraz Krasińskiego 8A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR NOWY IM. IZABELLI CYWIŃSKIEJ W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-838
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 618484949
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrnowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrnowy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-512335af-99ea-461d-960b-8b41cfc3e3631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia w obiekcie Teatru Nowego im. Izabelli Cywińskiejw Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 5 oraz Krasińskiego 8A
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-512335af-99ea-461d-960b-8b41cfc3e363
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00000030
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044099/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona osób i mienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00636606
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TN-ZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa nadana zamówieniu: Ochrona osób i mienia w obiekcie Teatru Nowego im. Izabelli Cywińskiej w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego 5 oraz Krasińskiego 8A.
1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia w poniedziałki od 16 do 6,
a w pozostałe dni tygodnia od 18 do 6 rano wraz z ochroną w formie monitorowania sygnałów z systemu alarmowego sygnalizacji pożaru z reakcją załogi interwencyjnej
w budynku Teatru Nowego im. Izabelli Cywińskiej w Poznaniu, przy ul. Dąbrowskiego 5 oraz Krasińskiego 8A.
2. Budynek wyposażony jest w:
1) instalację systemu alarmowego sygnalizacji pożaru,
2) instalację monitoringu wizyjnego,
3) instalację systemu elektronicznej sygnalizacji włamania i napadu,
4) system tryskaczowy - Duża Scena, Scena Nowa
5) dźwig towarowo-osobowy 1szt, podnośnik nożycowy 1szt, dźwig towarowy zjazd do restauracji 1 szt., winda przy foyer sceny Nowej i Trzeciej.
3. Zakres świadczenia usługi: jedna osoba – pracownik, będzie odpowiedzialny
w szczególności za: prowadzenie czynności związanych z dostępem do obiektu. Monitorowanie pomieszczeń scenicznych, pomieszczeń plombowanych oraz pomieszczeń technicznych. Od Pracownika ochrony oprócz monitorowania również wymagany będzie obchód wewnątrz budynku oraz na zewnątrz przy budynku Teatru.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy podpisania umowy z Państwową Strażą Pożarną.
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy. Zamawiający planuje obowiązywanie umowy od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę: 178866,76 zł.
Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej. Zainteresowanie odbyciem wizji lokalnej należy zgłaszać na e-mail: sekretariat@teatrnowy.pl w terminie do dnia 9.12.2024 r. do godz. 14:00. Koszty wizji lokalnej obciążają wykonawcę. Ze względu na procedury dostępu do obiektu oraz specyfikę ciągłej pracy, wpuszczone zostaną tylko osoby zgłoszone w powyższym terminie. Wizja odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, w dniu 10.12.2024 r. o godz. 11:00. Koszty wizji lokalnej obciążają wykonawcę
Szczegóły w SWZ oraz projekcie umowy dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191511,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191511,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191511,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HOLDING HUNTERS Sp.z o.o Sp.k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BLUE HUNTERS Sp.z o.o Sp.k., GREEN HUNTERS Sp.z o.o Sp k., HUNTERS OCHRONA PLUS Sp. z o.o., HUMAN HUNTERS Sp. z o.o Sp.k., HUNTERS 24 Sp. z o.o Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950254487
7.3.3) Ulica: Bukowska 114
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 62-065
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191511,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Organizacja dwudniowego wyjazdu studyjnego pt. "Dywersyfikacja źródeł przychodu na przykładzie prowadzenia przetwórstwa ziół"
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie konserwacji i naprawy wraz z częściami urządzeń techniki biurowej użytkowanych w lokalizacjach Sądu Okręgowego w Poznaniu
- Budowa chodnika w ciągu ulicy Garaszewo od skrzyżowania z ulicą Niżańską do ostatniego zbudowania po stronie wschodniej
- Obsługa techniczna stacji transformatorowych polegająca na eksploatacji, konserwacji i nadzorze nad pracą stacji i agregatów przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
- Usługa ubezpieczenia floty pojazdów WORD Poznań
- Wykonanie części układu komunikacyjnego na terenie Parku Szelągowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA OCHRONY OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W STARGARDZIE
- TP1_Usługa całodobowej ochrony nieruchomości położonej we Wrocławiu przy ul. Namysłowskiej 8, o nazwie Centrum Grafit.
- Usługa ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT
- Usługa stałej bezpośredniej ochrony osób i mienia w obiektach Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon i terenie przyległym
- "Kompleksowa usługa w zakresie monitoringu alarmowego, pożarowego, wizyjnego wraz z modernizacją i uruchomieniem CCTV w 2025 roku"
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB W BUDYNKU ZESPOŁU WOJEWÓDZKICH PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNYCH W KATOWICACH
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.