Ogłoszenie z dnia 2023-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00434645/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00440383/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Posyłki kominiarskie, sprawdzenie stanu technicznego pieców oraz sprawdzenia instalacji grzewczej w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10
1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@um.siemianowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.mpgkim.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Sektora Finansów Publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Posyłki kominiarskie, sprawdzenie stanu technicznego pieców oraz sprawdzenia instalacji grzewczej w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16c72d0b-60f1-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007218/68/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Posyłki kominiarskie, sprawdzenie stanu technicznego pieców oraz sprawdzenie instalacji grzewczej w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-MPGKiM/77/XI/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 274500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Posyłki kominiarskie, sprawdzenie stanu technicznego pieców oraz sprawdzenia instalacji grzewczej w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
1. Do zakresu zamówienia należy:
POSYŁKI KOMINIARSKIE:
a) zgłoszenia przez administrację dotyczące złego funkcjonowania odprowadzania spalin przewodów dymowych, spalinowych, wentylacyjnych;
b) zgodność z obowiązującymi przepisami połączenia trzonów kuchennych, pieców pokojowych oraz piecyków gazowych. Prowadzący postępowanie zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do realizacji zgłoszeń całodobowo. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia bezpośrednich działań (kontaktu z lokatorem) do 12 godzin od przyjęcia takiego wezwania telefonicznie bądź pisemnie.
c) Wykonanie opinii kominiarskiej
Szacunkowa ilość posyłek - około 1500 razy. Podana ilość jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu)
Wykonawca wraz z opinią kominiarską jest zobowiązany dostarczyć prowadzącemu postępowanie szkic przewodów dymowych / wentylacyjnych / spalinowych z przeprowadzonej kontroli.
SPRAWDZENIA PIECÓW
a) Realizacja zgłoszeń szczególnych wynikających ze zdarzeń losowych mogących skutkować zagrożeniem zdrowia i życia oraz mienia i środowiska np.: pożar; zatrucia; podtrucia.
b) Ustalenie przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczo-kominowych z wydaniem pisemnej opinii, która winna zawierać konkretne rozwiązanie zgłoszonych nieprawidłowości.
c) Wykonanie opinii kominiarskiej
Każde sprawdzenie będzie poprzedzone zleceniem, po otrzymaniu którego Wykonawca w ciągu 12 godzin wykona usługę. Po wykonaniu usługi należy do prowadzącego postępowanie dostarczyć w ciągu 3-ech dni roboczych, a w przypadku wystąpienia sytuacji zagrożenia t. j. pożar, zatrucie, podtrucie w ciągu 24 godzin:
Kserokopia zalecenia kominiarskiego z adnotacją czy:
• piec nadaje się do przebudowy;
• piec należy wyczyścić przez zduna;
• należy zmienić sposób ogrzewania lokalu,
• piec nie nadaje się do eksploatacji.
Szacunkowa ilość sprawdzeń - około 600 razy. (Podana ilość jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu)
Do w. w. usług Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić zgodność podłączenia urządzeń grzewczych (piece węglowe, pokojowe, kuchenne i C.O.) i innych urządzeń podłączonych do przewodów kominowych) oraz sprawdzenie zgłoszeń szczególnych, mogących skutkować zagrożeniem zdrowia i życia np.:
- pożar
- zatrucia
- podtrucia
Wykonawca wraz z opinią kominiarską jest zobowiązany dostarczyć prowadzącemu postępowanie szkic przewodów dymowych / wentylacyjnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186345 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 186345 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Pracy Kominiarzy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 644-051-35-28
7.3.3) Ulica: Wincentego Pola 15
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-219
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 186345 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Zakup licencji oprogramowania biurowego
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywna dostawa preparatów do żywienia dojelitowego.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia 2025 r
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania budowy, przebudowy, remontu dróg pieszych i rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie miasta Zamość
- "Opracowanie kompleksowych dokumentacji projektowych dla 3 zadań: Zad. Nr 1: Rozbudowa dr pow. nr 2107L i nr 2109L Zad. Nr 2: Rozbudowa dr. pow. nr 2225L Zad. Nr 3: Rozbudowa dr. pow. nr 2201L
- Wykonanie usługi Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa nowej siedziby Zakładu Informatyki Lasów Państwowych wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzorów autorskich przebudowy ul. Dymińskiej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ul. Dymińskiej -prace przygotowawcze"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji zadania pn.: "Rozbudowa Inteligentnego Systemu Transportowego w Bielsku-Białej - ETAP III"
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.