Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00491988/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony mienia na obiekcie Zamawiającego położonym w Oleśnicy
przy ul. Bolesława Krzywoustego 31c
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica - Sekcja Dróg Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930607446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Krzywoustego 31c
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sdm.olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdm.olesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8376141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd Dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony mienia na obiekcie Zamawiającego położonym w Oleśnicyprzy ul. Bolesława Krzywoustego 31c
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-889e0a3d-82c9-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051696/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa ochrony mienia na obiekcie Zamawiającego położonym w Oleśnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego 31c
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00491988
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi ochrony mienia na obiekcie Zamawiającego położonym w Oleśnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego 31c, objętym systemem monitorowania terenu (16 kamer), w skład którego wchodzą:
- budynki o łącznej powierzchni ~1 864,00 m2,
- teren o pow. ~5 587,00 m2,
- pojazdy, sprzęt budowlany, narzędzia, wyposażenie zakładu,
- materiały budowlane składowane na placu ogrodzonym lub w budynkach
/zwanym dalej: obiekt/
2. Szacunkowa liczba godzin świadczenia usługi ochrony w ciągu okresu trwania umowy wynosi 6776 godzin. Określona ilość godzin jest ilością maksymalną. Zamawiający może powierzyć Wykonawcy świadczenie usług w mniejszej o 10% ilości godzin, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia do Zamawiającego.
3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje pełnienie dyżuru w miejscach określonych w ust. 1 poza godzinami pracy jednostki, to jest w dni robocze w godzinach od 15:00 do 07:00 dnia następnego, a także w soboty i dni ustawowo wolne od pracy całodobowo.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183968,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270362,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183968,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GrupaAlfa Sp. z o.o. Sp.K.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Alfa Guard Security Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922274375
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
NOVA IMPERIAL SP. Z O.O., Ul. Świeradowska 51-57, 50-559 Wrocław - w zakresie Grupa interwencyjna
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPAALFA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPAALFA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183968,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Kompleksowa usługa sprzątania obiektów Miejskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Oleśnicy
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego II dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Oleśnica w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Remont wnętrza kaplicy wraz z opracowaniem niezbędnej dokumentacji wykonawczej - branżowe projekty techniczne na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia wraz z monitoringiem oraz wsparciem grupy interwencyjnej na terenie obiektów Sądu Rejonowego w Nowej Soli
- OCHRONA BUDYNKÓW, OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJU ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W KOŁOBRZEGU
- Świadczenie usług dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Lubinie w zakresie dozoru i ochrony mienia
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, znajdujących się na ogrodzonym terenie należącym do Instytutu Genetyki Roślin Polskiej Akademii Nauk, położonym w Poznaniu, przy ul. Strzeszyńskiej 34.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynku Instytutu Gospodarki Surowcami Mineralnymi i Energią PAN
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.