Ogłoszenie z dnia 2022-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00278376/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
- 2021/BZP 00282862/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-24
- 2021/BZP 00290766/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRO-MEDICA" W EŁKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510996861
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Baranki 24
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.promedica.elk.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb61972c-4b79-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb61972c-4b79-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278376/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5091/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 568772,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 - Mopy i ściereczki4.5.3.) Główny kod CPV: 39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
39525100-9 - Ściereczki do kurzu
4.5.5.) Wartość części: 65791,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 - Worki foliowe4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 139765,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 - Ręczniki i papier toaletowy4.5.3.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33761000-2 - Papier toaletowy
4.5.5.) Wartość części: 217032,09 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 - Akcesoria pomocnicze4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
4.5.5.) Wartość części: 5786,25 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 - Środki czystości4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33741100-7 - Środek do mycia rąk
39822000-0 - Alkaliczne środki czyszczące
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
4.5.5.) Wartość części: 18645,35 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 - Naczynia jednorazowe4.5.3.) Główny kod CPV: 39222100-5 - Artykuły cateringowe jednorazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39222110-8 - Sztućce i talerze jednorazowe
39222120-1 - Kubki jednorazowe
4.5.5.) Wartość części: 37273,98 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 - Artykuły przemysłowe4.5.3.) Główny kod CPV: 31440000-2 - Baterie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
24955000-3 - Chemiczne preparaty toaletowe
33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
33721000-0 - Golarki
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39221130-7 - Pojemniki na żywność
39224340-3 - Kosze
4.5.5.) Wartość części: 68925,83 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 - Pojemniki4.5.3.) Główny kod CPV: 44619000-2 - Inne pojemniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221130-7 - Pojemniki na żywność
4.5.5.) Wartość części: 762,85 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9 - Pozostałe4.5.3.) Główny kod CPV: 42968200-1 - Maszyny wydające artykuły toaletowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 14790,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 ust. 2 unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia w zakresie Pakietu 1 gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 ust. 3 unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia w zakresie Pakietu 2 gdyż koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 ust. 7) Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu 3 ponieważ Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego z uwzględnieniem art. 263 Ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Pakietu nr 4 gdyż nie złożono żadnej ważnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Pakietu nr 5 gdyż nie złożono żadnej ważnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Pakietu nr 6 gdyż nie złożono żadnej ważnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Pakietu nr 7 gdyż nie złożono żadnej ważnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Pakietu nr 8 gdyż nie złożono żadnej ważnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla Pakietu nr 9 gdyż nie złożono żadnej ważnej oferty.
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- PROJEKT ROZBUDOWY ULICY WOJSKA POLSKIEGO NA ODCINKU OD ULICY MICKIEWICZA DO SKRZYŻOWANIA ULIC SIKORSKIEGO, 11-GO LISTOPADA I KAJKI W EŁKU
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS1
- Świadczenie usługi kompleksowej obsługi w zakresie realizacji projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w podziale na dwie części - ZS6
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Utwardzenie nawierzchni dróg powiatowych w obrębie m. Lisewo i Jędrzejki
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych : produktów mleczarskich, spożywczych i pieczywa do Przedszkola nr 11 "Pentliczek " w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich dla SPZOZ w Choszcznie
- Artykuły żywnościowe cz. II
- ZP/22/2025 Dostawa środków czystości
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU 2025/2026
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.