Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00537081/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Stęszew do placówek szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki - postępowanie nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Stęszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630936805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 11
1.5.2.) Miejscowość: Stęszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-060
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeas@steszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zeassteszew.szkolna.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_steszew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
obsługa administracyjno-księgowo-finansowa placówek oświatowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Stęszew do placówek szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki - postępowanie nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-383da3f5-94d6-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046117/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Stęszew do placówek szkolno-wychowawczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00537081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZEAS.612.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Stęszew do placówek szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem wykwalifikowanej opieki. Przez usługę transportu strony rozumieją dowożenie i odwożenie dzieci do placówek oraz z placówek zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Wykonawcę, który zostanie przekazany Zamawiającemu niezwłocznie po ustaleniu planów lekcji.
. Wymagania szczegółowe w zakresie przebiegu transportu:
3.1. Planowana przez Zamawiającego liczba uczniów do przewozu (rozumianego jako przewóz uczniów na trasie dom - szkoła i następnie odwożenie na trasie szkoła - dom) wynosi 17, z czego 10 uczniów należy dowieźć do szkół w Poznaniu, 7 uczniów do szkół w Mosinie.
3.2. Szacowana ilość kilometrów dziennie wynosi 300 – 400 km na trasie dom-szkoła-dom dla wszystkich pojazdów. Dojazdy z bazy na trasy i zjazdy z trasy do bazy, przejazdy pomiędzy trasami oraz dojazd i zjazd autobusu zamiennego nie są wliczone do szacowanej ilości kilometrów. Wykonawca winien te kilometry oszacować we własnym zakresie. Szacowana ilość dni dowozów wynosi 128 dni.
3.3. Poniżej Zamawiający określa przewidywane miejscowości, z których należy odebrać i odwieźć dzieci oraz placówki oświatowe:
LP Miejscowość Placówka oświatowa Dodatkowe informacje
1 Stęszew ZSS 101 – Poznań ul. Swoboda 41
2 Stęszew ZSS 102 – Poznań ul. Przełajowa 6
3 Będlewo ZSS 102 – Poznań ul. Przełajowa 6
4 Stęszew ZSS 103 – Poznań ul. Rycerska 43
5 Stęszew OSW – Poznań ul. Szamarzewskiego 78/82 osoba na wózku inwalidzkim
6 Tomiczki OSW – Poznań ul. Szamarzewskiego 78/82
7 Witobel OSW – Poznań ul. Szamarzewskiego 78/82 osoba na wózku inwalidzkim
8 Strykowo ZSS 105 – Poznań ul. Nieszawska 21
9 Stęszew NSP „Zawsze Razem”-Poznań os. Jana III Sobieskiego 109
10 Skrzynki OSW – Poznań ul. Bydgoska 4a
11 Słupia OSW - Mosina
12 Skrzynki OSW - Mosina
13 Stęszew OSW - Mosina
14 Dębno OSW - Mosina
15 Dębno OSW - Mosina
16 Stęszew OSW - Mosina
17 Będlewo OSW - Mosina
3.4. 2.3.4.Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej bieżącej zmiany ww. danych z przyczyn od niego niezależnych. W sytuacji, gdy rodzic zmieni placówkę lub wpłynie nowy wniosek o zapewnienie dowozu ucznia niepełnosprawnego do placówki szkolno-wychowawczej, Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia i zmniejszenia liczby uczniów oraz zwiększenia lub zmiany liczby w/w placówek. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zmiany organizacji i tras dowozu. Szczegółowy wykaz uczniów oraz wykaz placówek zostanie dostarczony przez Zamawiającego niezwłocznie po jego ustaleniu.
3.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej bieżącej zmiany ww. danych z przyczyn od niego niezależnych, w szczególności:
1) prawo zmiany liczby dzieci,
2) prawo zmiany kursów wynikających z realizacji innych zadań edukacyjnych i zmiany organizacji zajęć w szkołach, rekolekcji, egzaminów szkolnych,
3) prawo zmiany ilości kilometrów, w związku z organizacją pracy poszczególnych placówek, w tym niewykorzystania całego zakresu usługi podanego w niniejszej specyfikacji.
Wyżej wymienione zmiany nie będą prowadziły do konieczności użycia dodatkowego środka transportu.
3.6. Dzieci niepełnosprawne będą dowożone do szkół i z powrotem w komunikacji zamkniętej tzn. Wykonawca nie będzie mógł świadczyć usługi przewozu dzieci niepełnosprawnych innych niż zgłoszonych przez Zamawiającego, w ramach zawartej umowy z Zamawiającym.
3.7. Wymagania dotyczące pojazdów:
1) Zamawiający zakłada do realizacji przedmiotu zamówienia dowożenie dzieci trzema busami, o ilości miejsc minimum 9.
2) Pojazdy służące do przewozów muszą być dostosowane do przewozu dzieci niepełnosprawnych, wyposażone w foteliki dostosowane do wieku i wzrostu dziecka, przystosowane do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (wyposażone w system wprowadzania np. najazdy teleskopowe z powłoką antypoślizgową, rampy najazdowe składane, podnośnik lub dźwig oraz w system mocowania wózka) oraz
3) Pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne, ubezpieczenie OC i NNW i muszą być specjalistycznie oznakowane zgodnie z art. 58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz.1047).
4) Pojazdy muszą być wyposażone w sprawną klimatyzację oraz centralne ogrzewanie.
3.8. Ze względu na upośledzenie umysłowe, często ze sprzężeniami, uczniowie nie powinni przebywać zbyt długo w przewożącym je pojeździe (np. w sytuacji kompletowania grupy do przewozu). Wykonawca winien wziąć pod uwagę stopień niepełnosprawności dziecka oraz indywidualne potrzeby.
3.9. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do opracowania przebiegu tras i harmonogramu przewozów oraz do przedstawienia ich Zamawiającemu do akceptacji. Harmonogram ma uwzględniać jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży, z uwzględnieniem następujących założeń:
1) Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z dyrektorami poszczególnych placówek i z rodzicami, na podstawie zebranych planów lekcji uczniów
2) dziecko powinno przebywać w podróży jak najkrócej ze względu na swój stan psychofizyczny
3) dziecko powinno być dowiezione do szkoły w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie punktualnie zajęć lekcyjnych,
4)rozkład przewozów winien uwzględniać przewóz jednorazowo większej liczby dzieci, a kursy przewidujące przewóz tylko jednego – dwojga dzieci dopuszczalne są tylko po akceptacji Zamawiającego
5) Zamawiający ma prawo wnosić poprawki i uzupełnienia do przedłożonego rozkładu przewozów
6) Po każdej zmianie planu zajęć w szkołach powodujących zmianę organizacji dowozu, Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu aktualny rozkład przewozów
7) pracownicy sprawujący opiekę oraz kierowcy powinni być wyposażeni w imienne identyfikatory,
8) ) Wykonawca zapewnia stały kontakt telefoniczny między pojazdem a Zamawiającym.
3.10. W trakcie realizacji zamówienia trasy mogą być modyfikowane w zależności od potrzeb Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy usługi. W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez Zamawiającego jako wolne od zajęć przewozy nie będą odbywały się. W razie zaistnienia konieczności dowozu dzieci w dni dodatkowe lub na innych dodatkowych trasach Wykonawca zobowiązuje się do ich realizacji w ramach zawartej umowy.
3.11. Zamawiający zakłada dowożenie uczniów trzema busami o ilości miejsc siedzących nie mniejszej niż 9, z uwzględnieniem faktu, że wraz z uczniami w każdym mikrobusie będzie zawsze co najmniej 1 opiekun oraz 1 kierowca. Opiekunów i kierowców zatrudni Wykonawca wliczając koszt ich pracy w wartość usługi. Opiekunowie muszą mieć zapewnione miejsce przy dzieciach, którymi się opiekują. Jeżeli dzieci nie ma w pojeździe opiekun może siedzieć obok kierowcy. Opiekunami muszą być osoby pełnoletnie posiadające aktualne szkolenie z zakresu BHP oraz ukończenia kursu pierwszej pomocy przedmedycznej (nie starsze iż 3 lata) udokumentowane certyfikatem, świadectwem lub innym dokumentem oraz co najmniej 6-miesiączny okres doświadczenia w opiece nad osobą niepełnosprawną. Opiekun ma obowiązek przy przywiezieniu dziecka do szkoły zaprowadzić dziecko do świetlicy i oddać w ręce nauczyciela świetlicy, przy odwożeniu zaś odebrać dzieci od nauczyciela świetlicy.
3.12. W przypadku awarii busa lub braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego w ofercie kierowcę lub opiekuna, Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie zapewnić zastępstwo tych osób lub podstawić bus zastępczy, zgodnie z wymogami Zamawiającego. Pojazd zastępczy należy podstawić w zaoferowanym czasie, nie dłuższym jednak niż 60 minut od momentu powzięcia informacji o awarii pojazdu. Wymagane jest jednak niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o powyższej okoliczności.
3.13. Wykonawca, który w formularzu oferty zadeklaruje, że oferowane pojazdy są wyposażone w system monitorowania GPS, winien przed podpisaniem umowy dostarczyć umowę/y o świadczenie usług lokacyjnych oraz w terminie 7 dni przed rozpoczęciem realizacji niniejszego zamówienia dostarczyć Zamawiającemu adres strony, login i hasło dostępu do platformy monitoringu. System monitoringu (GPS) winien umożliwiać Zamawiającemu zdalny podgląd aktualnej pozycji i czas postoju oraz podgląd danych archiwalnych (minimum 3 miesiące wstecz) oraz posiadać możliwość wygenerowania raportów dziennych i miesięcznych przejechanych tras wraz z liczbą kilometrów z możliwością podglądu tych tras.
3.14. Zamawiający zastrzega sobie przed podpisaniem umowy prawo możliwości żądania przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów, potwierdzających, że osoby pełniące funkcje opiekunów podczas realizacji przedmiotu zamówienia posiadają aktualne szkolenia w zakresie BHP oraz ukończenia kursu pierwszej pomocy przedmedycznej (nie starsze niż 3 lata) , a także dowody rejestracyjne samochodów wraz z dokumentami ubezpieczeniowymi (OC i NNW) oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osoby pełniące funkcje kierowcy podczas realizacji usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 389901,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373740 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Express-Bus Przewozy Osobowo-Towarowe Wacław Stasiulewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8911096173
7.3.4) Miejscowość: Ciechocinek
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EXPRESS BUS PRZEWOZY OSOBOWO - TOWAROWE WACŁAW STASIULEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EXPRESS BUS PRZEWOZY OSOBOWO - TOWAROWE WACŁAW STASIULEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-06-21PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Hyżne w roku 2025
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z GMINY SUŁKOWICE DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.