eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa ChełmińskaPrzebudowa drogi gminnej Nr 050514C w miejscowości Nowy Dwór w zakresie budowy oświetlenia drogowego



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 050514C w miejscowości Nowy Dwór w zakresie budowy oświetlenia drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bydgoska 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-070

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523816005

1.5.8.) Numer faksu: 523816290

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dabrowachelminska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej Nr 050514C w miejscowości Nowy Dwór w zakresie budowy oświetlenia drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e528f9f-762a-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011175/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi gminnej Nr 050514C w miejscowości Nowy Dwór w zakresie budowy oświetlenia drogowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482191

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej Nr 050514C w miejscowości Nowy Dwór w zakresie budowy oświetlenia drogowego.

Zakres prac do wykonania wskazuje szczegółowo dokumentacja projektowa w projekcie budowlanym. Wykonawca w zakresie ma do wykonania kompletne prace związane z oświetleniem drogowym. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje kanału technologicznego.
W zakresie znajduje się sporządzenie pełnej dokumentacji odbiorowej, w tym pomiarów elektrycznych.
Sposób w jaki będą się odbyły płatności został określony we wzorcu umownym.
Inwestorem jest Gmina Dabrowa Chełmińska.
Podczas wykonywania robót należy uwzględnić warunki czynników uzgadniających i opiniujących.
Wykonawca jest zobowiązany do kompleksowego zrealizowania zadania. W przypadku kolizji, której nie dało się przewidzieć na etapie projektowania wykonawca będzie zobowiązany do jej likwidacji własnym kosztem i staraniem.
Jeśli zajdzie taka potrzeba to koszty nadzorów specjalistycznych ponosi wykonawca.
Wykonawca ma obowiązek wytyczyć, oraz zinwentaryzować powstałą infrastrukturę.
Wykonawca ma obowiązek stosowania się do warunków i zapisów uzgodnień instytucji, zawartych w dokumentacji projektowej.
Drogi przyległe do placu budowy w razie uszkodzenia odtworzyć do stanu sprzed robót budowlanych.
Pas drogowy w którym będą się odbywały prace należy odtworzyć do stanu sprzed wykonania robót budowlanych.
Wykonawca musi zgłosić rozpoczęcie robót gestorom sieci oraz instytucjom w zakresie wynikającym z uzgodnień załączonych w dokumentacji projektowej.
Zamawiający informuje, iż rozliczenie z wykonawcą będzie się odbywało ryczałtowo.

Podane w Specyfikacji Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77736,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98851,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77736,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. ELTOM PIOTR OSOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792325318

7.3.3) Ulica: Zakątek 35

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77736,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.