Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00550486/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego w walucie polskiej na sfinansowanie deficytu budżetowego wynikającego z realizacji inwestycji ujętych w planie budżetowym Gminy Brąszewice na
rok 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brąszewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sieradzka 98
1.5.2.) Miejscowość: Brąszewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-277
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438211778
1.5.8.) Numer faksu: 438211873
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_braszewice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.braszewice.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwbraszewice.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu długoterminowego w walucie polskiej na sfinansowanie deficytu budżetowego wynikającego z realizacji inwestycji ujętych w planie budżetowym Gminy Brąszewice narok 2023
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-475abb5d-9809-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018706/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Udzielenie kredytu długoterminowego w walucie polskiej na sfinansowanie deficytu budżetowego wynikającego z realizacji inwestycji ujętych w planie budżetowym Gminy Brąszewice na rok 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.271.1.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 709685,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Udzielenie kredytu długoterminowego w walucie polskiej na sfinansowanie deficytu budżetowego wynikającego z realizacji inwestycji ujętych w planie budżetowym Gminy Brąszewice na rok 2023.
1. Kwota kredytu: 2 000 000,00 zł
2. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 31.12.2036r.
3. Prowizja za uruchomienie kredytu – obliczona jako % od kwoty kredytu.
4. Udzielający kredytu jest zobowiązany do skalkulowania i podania w ofercie ceny
w następujący sposób:
a) oprocentowanie kredytu zmienne wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kredytu i odsetek, oraz stałej marży Wykonawcy, ustalonej na podstawie złożonej oferty. Do obliczenia kosztu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia wszczęcia postępowania (zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych)
b) inne koszty lub korzyści zwiane z prowadzeniem rachunku kredytowego, w tym stała marża muszą zostać ujęte w wysokości oprocentowania kredytu.
c) prowizję za uruchomienie kredytu udzielający kredytu zobowiązany jest skalkulować tak, aby obejmowała ona wszystkie prowizje związane z udzieleniem i obsługą kredytu (należy przedstawić w ofercie jedną stawkę procentową).
d) spłata kredytu może nastąpić przed wymaganym terminem spłaty bez dodatkowych kosztów bankowych. W przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu. O zmianie terminu spłaty Zamawiający powiadomi Wykonawcę
w formie pisemnej.
e) Odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą w miesięcznych okresach do ostatniego dnia każdego miesiąca. Przy naliczaniu odsetek za każdy kolejny okres odsetkowy wykonawca stasuje stawkę WIBOR 1M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy powiększoną o marżę wykonawcy. Zmiana oprocentowania następuje każdego pierwszego dnia następnego miesiąca.
8. Udzielający kredytu nie będzie pobierał opłat i prowizji za niewykorzystaną część kredytu.
9. Spłata kredytu będzie następować rocznie do 30 września każdego roku a spłata odsetek do 30 dnia miesiąca kończącego kwartał.
10. Do obliczania odsetek przyjmuje się rzeczywistą ilość dni w miesiącu i w poszczególnych latach.
11. Prawna forma zabezpieczenia kredytu – weksel In blanco.
12. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty projekt umowy kredytowej uwzględniający wszystkie warunki określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 950282,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 950282,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 950282,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowy Bank Spółdzielczy w Lututowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8320003671
7.3.3) Ulica: Klonowska 2
7.3.4) Miejscowość: Lututów
7.3.5) Kod pocztowy: 98-360
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJONOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W LUTUTOWIE
jakie przetargi wygrała firma
REJONOWY BANK SPÓŁDZIELCZY W LUTUTOWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 950282,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2036-12-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 2.500.000,00 zł
- Kredyt na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetowego w 2025 roku
- BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU MIASTA PRZEMYŚLA I MIEJSKICH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PRZEZ 36 MIESIĘCY LICZĄC OD 1 LIPCA 2025 R
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.