Ogłoszenie z dnia 2024-01-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00518663/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na rok 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nyski
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Nysie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 33
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spnysa.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-nysa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na rok 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d771d29-8ddd-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00000284
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054746/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostwa tablic rejestracyjnych na rok 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00518663
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.2.22.2023.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195121,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na rok 2024.
Samochodowa zwyczajna jednorzędowa, Samochodowa zwyczajna dwurzędowa, Motocyklowa zwyczajna, Motorowerowa zwyczajna, Samochodowa jednorzędowa zmniejszona, Samochodowa indywidualna jednorzędowa, Samochodowa indywidualna dwurzędowa, Motocyklowa indywidualna, Samochodowa zabytkowa jednorzędowa, Samochodowa zabytkowa dwurzędowa, Samochodowa zabytkowa zmniejszona, Motocyklowa zabytkowa, Motorowerowa zabytkowa, Samochodowa tymczasowa jednorzędowa, Samochodowa tymczasowa dwurzędowa, Motocyklowa tymczasowa, Motorowerowa tymczasowa, Samochodowa jednorzędowa zmniejszona tymczasowa, Samochodowa dyplomatyczna jednorzędowa, Samochodowa dyplomatyczna dwurzędowa, Motocyklowa dyplomatyczna, Motorowerowa dyplomatyczna, Profesjonalna jednorzędowa, Profesjonalna dwurzędowa, Profesjonalna motocyklowa, Profesjonalna motorowerowa, Samochodowa zwyczajna jednorzędowa z zielonym tłem, Samochodowa zwyczajna dwurzędowa z zielonym tłem, Motocyklowa zwyczajna z zielonym tłem, Motorowerowa zwyczajna z zielonym tłem, Samochodowa zmniejszona z zielonym tłem, Samochodowa indywidualna jednorzędowa z zielonym tłem, Samochodowa indywidualna dwurzędowa z zielonym tłem, Motocyklowa indywidualna z zielonym tłem.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych, wynikających z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.) i wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych przeznaczonych do likwidacji.
Zamówienie obejmuje tablice oraz wtórniki.
Szacowana ilość zamawianych tablic rejestracyjnych w okresie obowiązywania umowy wyniesie około 10 500 szt.
Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w przepisach obowiązujących w okresie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246015,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246015,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246015,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROTAB Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260018376
7.3.3) Ulica: Skarbimierzyce 16
7.3.4) Miejscowość: Dołuje
7.3.5) Kod pocztowy: 72-002
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246015,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z NYSY
- Przebudowa drogi bocznej do ul. Kukułczej w Nysie
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg
- Usługa restytucji dokumentacji zalanej wskutek powodzi
- Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej w ulicy Franciszkańskiej wraz z rozbudową i przebudową skrzyżowania drogi gminnej ulicy Franciszkańskiej z drogą wojewódzką ulicą Grodkowską w Nysie
- Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych
- Remont ścian/odbudowa pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w Nysie po zalaniu w ramach działania polegającego na odbudowie infrastruktury zniszczonej wskutek klęski wywołanej długotrwałymi opadami.
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2025 do kwietnia 2026 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów na lata 2025-2026 na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Miliczu
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.