eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kostrzyn nad OdrąPrzygotowanie i dostarczanie posiłków do Domu Pomocy Społecznej "Dom Seniora" w Kostrzynie nad Odrą



Ogłoszenie z dnia 2023-01-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczanie posiłków do Domu Pomocy Społecznej „Dom Seniora” w Kostrzynie nad Odrą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ,,DOM SENIORA"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210624590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: NARUTOWICZA 4A

1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 7521047

1.5.8.) Numer faksu: 95 7521047

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: domseniora.kostrzyn@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps.kostrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.dps.kostrzyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostarczanie posiłków do Domu Pomocy Społecznej „Dom Seniora” w Kostrzynie nad Odrą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-284cefca-65ec-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00000318

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004727/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE POSIŁKÓW DLA MIESZKAŃCÓW

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005059/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.DS.562021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 621000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadaniem wykonawcy będzie przygotowanie i dostarczenie a także wydawanie posiłków mieszkańcom DPS zgodnie z harmonogramem. Posiłki główne (śniadanie, obiad i kolacji) muszą być wydawane w stanie gotowym do spożycia. W ramach oferowanej usługi i bez doliczania dodatkowych opłat, Wykonawca zobowiązany będzie również:
a) w okresie Bożego Narodzenia i Świąt Wielkanocnych przygotować „świąteczny jadłospis” zgodnie z lokalnymi tradycjami kulinarnymi,
3. Usługa będzie realizowana, zgodnie z jadłospisem dekadowym przedstawionym raz na 10 dni kalendarzowych do akceptacji Dyrektorowi Domu Pomocy Społecznej lub Zastępcy Domu oraz pracownikowi wyznaczonemu do tego celu przez Zamawiającego działającej przy współudziale samorządu mieszkańców – zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity – Dz. U. z 2020r., poz.2021 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy.
a) Dekadowy jadłospis musi zawierać wyszczególnione diety, alergeny oraz gramaturę posiłków.
4. Szacunkowa ilość dziennych posiłków:
a) Śniadania – 58 / dziennie,
b) Obiady dwudaniowe – 58/ dziennie,
c) Kolacja – 58 /dziennie,
1) Dla wszystkich mieszkańców dodatek w postaci owocu lub jogurtu na przemian 58 szt.
2) Osoby przyjmujące diety cukrzycowe otrzymają 5 posiłków ( drugie śniadanie + podwieczorek).
3) Przygotowane i wydzielone posiłki dla odpowiedniej ilości mieszkańców będą w naczyniach jednorazowych zabezpieczone w termicznych opakowaniach gwarantujących utrzymanie temperatury zgodnie z obowiązującymi przepisami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.