Ogłoszenie z dnia 2022-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00303336/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
- 2021/BZP 00312797/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa oleju opałowego do obiektów Gminy Ślesin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MJR HENRYKA SUCHARSKIEGO W LICHENIU STARYM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001196873
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konińska 48
1.5.2.) Miejscowość: Licheń Stary
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-563
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63/ 2707915
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.lichen@konin.lm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://splichen.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. K. Makuszyńskiego w Ostrowążu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 665-234-03-92
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrowąż 21
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spostrowaz@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spostrowaz.edu.pl/
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Szyszyńskich Holendrach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652340423
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szyszyńskie Holendry 162
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spholendry@gazeta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spholendry.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Ślesinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 665-29-51-256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młodzieżowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgok@slesin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgok.slesin.pl/asp/pl_start.asp?ref=1&typ=13&menu=3&strona=1
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 665-22-76-820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kleczewska 15
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mgops.slesin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgops.slesin.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa oleju opałowego do obiektów Gminy Ślesin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea95e0d2-574a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000462
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303336/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.3.SPL/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego grzewczego (opałowego) dla potrzeb obiektów Gminy Ślesin w planowanej łącznej ilości 114 000 litrów w sezonie grzewczym 2021/2022. Olej powinien spełniać wymagania Zamawiającego /Upoważnionego, zgodnie z zapisami niniejszej SWZ. Dostarczany olej opałowy powinien spełniać odpowiednie wymagania jakościowe i musi charakteryzować się parametrami
nie gorszymi niż poniżej wymienione:
a) gęstość w temp. 15ºC (nie wyższa niż) 860 kg/m³
b) lepkość kinematyczna w temperaturze 20ºC (nie większa niż) 6 mm2/s
c) temperatura płynięcia (nie wyższa niż) -20ºC
d) temperatura zapłonu (nie mniejsza niż) 56ºC
e) zawartość wody (nie wyższa niż) 200 mg/kg
f) zawartość siarki (nie więcej niż) 0,10%
g) wartość opałowa (nie mniejsza niż) 42,6 MJ/kg
h) zawartość znacznika (nie wyższa niż) 9 mg/l
i) barwa czerwona
2) Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dostawach sukcesywnych według potrzeb Zamawiającego, przy czym w okresie trwania umowy dostarczonych zostanie maksymalnie 114 000 litrów oleju opałowego lekkiego. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj. możliwość zmniejszenia dostaw oleju określonego powyżej. Maksymalny zakres zamówienia może zostać pomniejszony maksymalnie o 30% ogólnej wartości zamówienia, tzn. powinien zostać zrealizowany w co najmniej 70%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonywanych sukcesywnych dostaw, uzależnionych od warunków atmosferycznych panujących w trakcie okresu grzewczego.
3) Wykonawca zobowiązuje się zrealizować sukcesywne dostawy (min. jednorazowo 2 000 litrów) oleju opałowego lekkiego, odpowiednio oznaczonymi i przystosowanymi własnymi środkami transportowymi posiadającymi ważne świadectwa legalizacji liczników, z nienaruszonym oplombowaniem, na własny koszt i ryzyko, wraz z załadunkiem, rozładunkiem opału w danym obiekcie Gminy (wskazanym przez pracownika Zamawiającego / Upoważnionego), zgodnie ze złożonymi zamówieniami. Autocysterny realizujące dostawy muszą być wyposażone w pompy wraz z legalizowanym układem pomiarowo-wydawczym
z możliwością odczytu pomiaru.
4) Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w:
a) obowiązującej w Polsce normy PN-C-96024:2020-12 lub równoważną
b) Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji
i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008),
c) Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 11 września 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1822).
d) ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z 2021 poz. 133 ze zm.) oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie, w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015 r. (Dz. U. z 2015 poz.1680 ze zm.).
1.4 Dodatkowe wymagania:
1) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia oleju opałowego w terminie do 2 dni, w godzinach 7:30 – 15:00 licząc od zgłoszenia telefonicznego.
2) Wykonawca przedstawi, w stosunku do każdej partii dostarczonego oleju napędowego grzewczego, świadectwo jakości lub orzeczenie laboratoryjne określające parametry techniczne dostarczanego oleju wraz z dowodem wydania dostawcy (dokumentem przewozowym) zawierającym nazwę produktu oraz jego producenta wystawione przez uprawniony podmiot.
3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego/Upoważnionego, iż jakość dostarczonego oleju opałowego jest niezgoda z przedstawionym świadectwem jakości, Wykonawca dokona niezwłocznie, na własny koszt jego wymiany oraz pokryje wszystkie koszty naprawy szkód powstałych z tego tytułu.
4) Wykonawca zobowiązany jest do wystawiania faktur częściowych za dostawę przedmiotu zamówienia do danych obiektów.
5) Dane do faktury:
a) Gmina Ślesin, ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, NIP: 665-27-16-489
Odbiorca:
Szkoła Podstawowa w Licheniu Starym, ul. Konińska 48, 62-563 Licheń Stary
b) Gmina Ślesin, ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, NIP: 665-27-16-489
Odbiorca:
Szkoła Podstawowa w Ostrowążu, Ostrowąż 21, 62-561 Ślesin
c) Gmina Ślesin, ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, NIP: 665-27-16-489
Odbiorca:
Szkoła Podstawowa w Szyszyńskich Holendrach, Szyszyńskie Holendry 162,
62-561 Ślesin,
d) Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Ślesinie, ul. Młodzieżowa 11, 62-561 Ślesin,
NIP: 665-29-51-256,
e) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ślesinie, ul. Kleczewska 15,
62-561 Ślesin, NIP: 665-22-76-820
6) Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7) Zamówienie należy zrealizować w terminie od podpisania umowy do 31.12.2022 r., jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania maksymalnej ilości dostaw stanowiących przedmiot zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 397809,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405383,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397809,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. PETROMOT - Tadeusz Dębowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008274458
7.3.3) Ulica: Konińska 45
7.3.4) Miejscowość: Skulsk
7.3.5) Kod pocztowy: 62-560
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U.PETROMOT-Tadeusz Dębowski
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U.PETROMOT-Tadeusz Dębowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397809,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opałowego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opałowego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.