Ogłoszenie z dnia 2022-01-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00255385/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zawarcie umowy ramowej na 12 miesięcy na bieżące naprawy pojazdów i maszyn znajdujących się na wyposażeniu ABRUKO Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ABRUKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 78
1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: abruko@abruko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.abruko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://abruko.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi drogowe, komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zawarcie umowy ramowej na 12 miesięcy na bieżące naprawy pojazdów i maszyn znajdujących się na wyposażeniu ABRUKO Sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d93ac0e-3c9d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00000522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00255385/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/09/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie ramowych warunków dotyczących zamówień publicznych, realizowanych na podstawie umów wykonawczych, jakie mogą zostać udzielone Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy ramowej.
2. Zamawiający podpisze umowę ramową z maksymalnie 5 Wykonawcami, których oferty odpowiadają wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia i zostały ocenione jako najkorzystniejsze w oparciu o podane kryterium oceny oferty.
3. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej z maksymalnie z 5 Wykonawcami na okres 12 miesięcy na usługi polegające na sukcesywnym wykonywaniu napraw bieżących pojazdów i maszyn oraz ich podzespołów (w tym regeneracji podzespołów)
w ilościach i czasie wynikającym z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności, a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów i maszyn będących na ewidencji ABRUKO Sp. z o.o.
4. Zamawiający określa dla potrzeb zamówienia, w szczególności w celu porównania ofert,
w trakcie obowiązywania umowy, wykonanie napraw pojazdów i maszyn o łącznej pracochłonności 1 300 rbh i wartość materiałów (części zamiennych ) w wysokości 85 000 zł netto.
5. Podane powyżej ilości napraw stanowią wielkość szacunkową, rzeczywiste ilości napraw pojazdów/maszyn mogą być mniejsze. W takim przypadku Wykonawcy nie służą z tego tytułu roszczenia. Ostateczna kwota wynagrodzenia Wykonawcy zależeć będzie od wartości faktycznie zrealizowanych napraw. Naprawy bieżące będą wynikać z różnych aspektów użytkowania pojazdów i maszyn , nie jest możliwe określenie ich częstotliwości i rodzaju – grupy uszkodzeń (niesprawności).
6. Zakres napraw i konserwacji pojazdów może obejmować następujące czynności (układy):
1) diagnostyka komputerowa silnika i jego układów;
2) diagnostyka poduszek i kurtyn powietrznych;
3) obsługiwania techniczne wynikające ze wskazań komputera pokładowego przewidzianego dla danej marki pojazdu;
4) naprawa układów: - kierowniczego; - napędowego; - przeniesienia mocy; - hamulcowego; - zasilania paliwem; - naprawa instalacji elektrycznej; - naprawa zawieszenia pojazdu; - naprawa osprzętu silnika, - naprawa wciągarki;
5) naprawa układu klimatyzacji;
6) naprawa powłoki lakierniczej z lakierowaniem;
7) naprawa zabudowy specjalistycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Robert Lewicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 587-124-17-90
7.3.3) Ulica: Ul. Trzy Gracki 8
7.3.4) Miejscowość: Starzyno
7.3.5) Kod pocztowy: 84-107
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI TRANSPORTOWE ROBERT LEWICKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI TRANSPORTOWE ROBERT LEWICKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁADYSŁAWOWA
- Sukcesywne dostawy nabiału do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Władysławowo obsługiwanych przez "ABRUKO PLUS" Sp. z o. o.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych różnych do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Całodobowe świadczenie usług ochrony obiektów, mienia i osób w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
więcej: przetargi w Władysławowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.